بوگاتی w16 میسترال ؛ معرفی آخرین سنگر پیشرانه‌های 16 سیلندر [+عکس]

بوگاتی w16 میسترال . معرفی آخرین سنگر پیشرانه‌های 16 سیلندر. در ادامه مطلب معرفی بوگاتی 16 سیلندری w16 میسترال همراه فیگار باشید.

بوگاتی میسترال آخرین محصول بوگاتی است که به تازگی توسط این کمپانی رونمایی شده است. رودستری بر مبنای شیرون ک

بوگاتی w16 میسترال

معرفی آخرین سنگر پیشرانه‌های 16 سیلندر [+عکس]

بوگاتی 16 سیلندری w16 میسترال
بوگاتی 16 سیلندری w16 میسترال

واضح است که بوگاتی W16 میسترال بر اساس سه گانه‌ی “La Voiture Noire” و «بوگاتی دیوو» ساخته و طراحی شده است. اما خود شرکت سازنده عقیده دارد که این نسخه، چیزی فراتر از هر دو خودرو یاد شده است که کاملا لیاقت این نام را خواهد داشت. در همین راستا باید اشاره کنیم که «میسترال»، یک نوع طوفان قوی است که از جنوب شرقی فرانسه می‌وزد. البته شرکت‌هایی مثل مازراتی هم قبلا از این اسم استفاده کرده بودند؛ اما نه در ماشینی به این هیبت!

در این رودستر هم همان پیشرانه آشنای ۸ لیتری چهار توربو (quad-turbo) را می بینیم که ۱۶ سیلندر با آرایش W16 دارد. این پیشرانه توان تولید نهایت قدرت ۱,۵۷۶ اسب بخار و نهایت گشتاور ۱,۶۰۰ نیوتن متر را دارد. این همان خروجی ای است که قبل تر از این پیشرانه در شیرون سوپر اسپرت ۳۰۰+ هم دیده بودیم. بکار بردن این پیشرانه بسیار قدرتمند تنها یک دلیل دارد و آن هم این است که بوگاتی قصد دارد میسترال را به سریع ترین رودستر دنیا تبدیل کند.

معرفی آخرین سنگر پیشرانه‌های 16 سیلندر [+عکس]

بوگاتی 16 سیلندری w16 میسترال
بوگاتی 16 سیلندری w16 میسترال

به احتمال قوی، میسترال از ویرون سریع‌تر خواهد بود. زیرا حدود 400 اسب‌بخار قوی‌تر است. بوگاتی مدتی قبل اعلام کرده بود که دیگر علاقه‌ای به ثبت رکورد در سرعت ندارد. لازم به ذکر است که کمپانی هنسی قصد دارد برخی از این اقدامات را با ونوم F5 رودستر که همین هفته رونمایی شد، انجام دهد.

معرفی آخرین سنگر پیشرانه‌های 16 سیلندر [+عکس]

بوگاتی 16 سیلندری w16 میسترال
بوگاتی 16 سیلندری w16 میسترال

در پایان مطلب باید به سراغ قیمت بوگاتی W16 میسترال اشاره کنیم که تقریبا در بازه قیمت ۵ میلیون دلار به بازار خواهد آمد. اما خریدن این خودرو، دیگر ممکن نخواهد بود چرا که تمام 99 نسخه‌ی تولید شده از بوگاتی W16 میسترال پیش از اینکه حتی به مرحله تولید نهایی و معرفی برسند، پیش فروش شده‌اند.

اخبار بیشتر:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بوگاتی w16 میسترال سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *