قتل دکتر محفوظی سعادت آباد ؛ قتل پزشک معروف با شلیک گلوله در سعادت‌آباد [+عکس]

قتل دکتر محفوظی سعادت آباد . جنایت مقابل در خانه اقای دکتر محفوظی. در ادامه مطلب دلیل کشته شدن پزشک معروف چیست همراه فیگار باشید.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از قتل یک پزشک معروف در سعادت‌آباد با شلیک گلوله خبر داد.

قتل دکتر محفوظی سعادت آباد

قتل پزشک معروف با شلیک گلوله در سعادت‌آباد [+عکس]

دلیل کشته شدن پزشک معروف چیست
دلیل کشته شدن پزشک معروف چیست

سرهنگ علی ولیپور گودرزی رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ درباره جزئیات این حادثه گفت:

دکتر محفوظی ۸۵ ساله که در سال‌های اخیر در بخش خصوصی فعالیت می‌کرد، امروز (۳۰ مرداد) جلوی منزل خود با سلاح‌ گرم مورد هدف قرار گرفت و فوت کرد. وی افزود: در این زمینه بلافاصله تیم ویژه‌ای از کارآگاهان پلیس تشکیل شد که در تحقیقات اولیه، سرنخ هایی از عوامل این جنایت به دست آمد. این مقام ارشد انتظامی خاطرنشان کرد: تلاش‌ها برای دستگیری عاملان این حادثه ادامه دارد.

قتل پزشک معروف با شلیک گلوله در سعادت‌آباد [+عکس]

دلیل کشته شدن پزشک معروف چیست
دلیل کشته شدن پزشک معروف چیست

اخبار بیشتر:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار قتل دکتر محفوظی سعادت آباد سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *