زمان پخش سریال ترکی پیوندهای سرنوشت (Kader Bağlari) + داستان و بیوگرافی

سریال ترکی پیوندهای سرنوشت پروژه جدید شبکه fox است. همزمان با انتشار اولین فراگمان این سریال، زمان پخش سریال پیوندهای سرنوشت مشخص شد.

سریال پیوندهای سرنوشت داستان زندگی افرادی را روایت می‌کند که به دلیل محدودیت‌ها و قیدهایی که در زندگیشان وجود دارد، قادر به خروج از قالب و الگوهای معمولی نمی‌باشند. آنها قربانی شرایط و موانع اجتماعی و روانی شده‌اند که مانع از تجربه‌ کامل و آزادانه زندگی می‌شود.

شرکت تولیدکننده سریال، “Süreç Film” است. تهیه‌کنندگان آن اینجی گوندوغو و اسماعیل گوندوغو هستند. کارگردانی نیز بر عهده بنال تایری قرار دارد. نویسندگان فیلمنامه شامل سما علی ایرول، ماهیر ایرول، تورکولر اوزگول و ردیفه زرنر هستند. آیچا آیشین توران و سرکان چای اوغلو نیز بازیگران اصلی سریال Kader Bağlari محسوب می‌شوند.

ژانر سریال Kader Bağlari عاشقانه و درام می باشد. این سریال از شبکه fox tv می‌شود، اما هنوز تعداد قسمت های سریال پیوندهای سرنوشت مشخص نیست. 

بیشتر بخوانید:‌

جدول پخش سریال های ترکیه

سریال ترکی پیوندهای سرنوشت

معرفی سریال ترکی پیوند های سرنوشت

برای معرفی سریال پیوندهای سرنوشت باید بگوییم که سریال “پیوندهای سرنوشت” داستان زندگی افرادی را روایت می‌کند که به دلیل محدودیت‌ها و قیدهایی که در زندگیشان وجود دارد، قادر به خروج از قالب و الگوهای معمولی نمی‌باشند.

آنها قربانی شرایط و موانع اجتماعی و روانی شده‌اند که مانع از تجربه‌ی کامل و آزادانه از زندگی می‌شوند. سریال به شکلی عمیق و شفاف، مسائل و مشکلاتی که این افراد با آن‌ها روبرو هستند را به تصویر می‌کشد و تلاش می‌کند تا بینندگان را به فکر و تأمل درباره‌ی محدودیت‌ها و تحدیدهایی که در زندگی ما ممکن است وجود داشته باشند، می‌اندازد.

سریال پیوندهای سرنوشت با بازی آیچا آیشین توران و سرکان چای اوغلو داستانی عاشقانه را به تصویر می‌کشد. دو جوان پرشور و دیوانه به نام‌های سودا (با بازی آیچا آیشین توران) و کرم (با بازی سرکان چای اوغلو) در یک تاکستان به هم برخورد می‌کنند و مسیرهای زندگی آنها در آنجا تلاقی می‌یابد. آنها از دو دنیای متفاوت با طرز فکرها و شخصیت‌های متفاوت هستند.

این اثر می‌کوشد آزمون عشق و مبارزه سودا و کرم، دو انسان از دو دنیای متفاوت را به تصویر بکشد. در طول داستان، آنها با مشکلات و تحدیدهایی روبرو می‌شوند که بر روی روابط عاشقانه‌شان تأثیر می‌گذارد. سریال “پیوندهای سرنوشت” سعی دارد تا تجربه‌ها و موانعی که در مسیر عشق آنها وجود دارد را به تصویر بکشد و داستانی پرشور و پرهیجان را به مخاطبان ارائه دهد.

بیوگرافی بازیگران سریال پیوندهای سرنوشت

معرفی سریال ترکی پیوندهای سرنوشت
هنرپیشه های سریال پیوندهای سرنوشت

آیچا آیشین توران (Ayça Ayşin Turan) و سرکان چای اوغلو (Serkan Çayoğlu) بازیگران اصلی سریال Kader Baglari هستند. همچنین یوسف آکگون، غمزه کیلینچ، آلپتکین سردنگچتی و نازلی بولوم، دیگر بازیگران سریال پیوندهای سرنوشت هستند.

آیچا آیشین توران در پیوندهای سرنوشت

معرفی سریال ترکی پیوند های سرنوشت
آیچا آیشین توران در پیوندهای سرنوشت

آیچا آیشین توران بازیگر اهل ترکیه متولد ۲۵ اکتبر ۱۹۹۲ است که از سال ۲۰۱۱ فعالیت خود را آغاز نمود. وی سابقه بازی در سریال هایی همچون محافظ، گوش کن عشقم، رز سیاه، مریم و زمهری را در کارنامه هنری خود دارد.

سرکان چای اوغلو در پیوندهای سرنوشت

معرفی سریال ترکی پیوند های سرنوشت
سرکان چای اوغلو در پیوندهای سرنوشت

سرکان چایوغلو (Serkan Çayoğlu) یک بازیگر ترکیه‌ای است. او در 31 مه سال 1987 در شهر آنکارای ترکیه متولد شد. سرکان چایوغلو بازیگری محبوب و موفق در صنعت سینما و تلویزیون ترکیه است. وی در سریال‌هایی محبوب با بازی‌هایی موفق، استعداد بازیگری خود را به نمایش گذاشته و به مرور در صنعت سرگرمی ترکیه صاحب جایگاهی ویژه شده است.

تیزر معرفی سریال پیوندهای سرنوشت

فراگمان اول قسمت 1 سریال پیوندهای سرنوشت را ببینید:


بررسی سریال Kader Baglari

طبق اطلاعات موجود از سریال پیوندهای سرنوشت که برنامه جدید شبکه Fox TV  است می‌توان برای نقد سریال ترکی پیوندهای سرنوشت گفت که این سریال با داستان عاشقانه و درام خود مخاطبان زیادی خواهد داشت.

در این میان البته که نقش بازیگران و عوامل سریال پیوندهای سرنوشت در جذب مخاطب قابل چشم پوشی نیست. از دیگر نقاط قوت این سریال، داستان جذاب آن می‌باشد که بعد از پخش اولین تریلر سریال، توجه بسیاری از دوستداران سریال‌های ترکی را جلب کرد.

نقد سریال Kader Bağlari
نقد سریال Kader Bağlari

البته در این میان، داستان کشیده و طولانی شدن سریال ممکن است برخی از تماشاگران را خسته کند. همچنین، برخی از روابط و روند روابط عاشقانه در سریال ممکن است به نظر برخی غیرواقعی و بی‌ربط بیاید.

نمرات سریال ترکی پیوندهای سرنوشت به دلیل نقاط قوت این سریال مثل بازیگران هنرمند و داستان جذاب بالا است. همچنین کیفیت صحنه‌ها و دکور نیز باعث بالا رفتن مخاطبان و سطح نمرات این سریال می‌شود.

زمان پخش سریال پیوندهای سرنوشت

این سریال از 8 مهر ماه 1402 منتشر خواهد شد.

روز پخش سریال ترکی پیوندهای سرنوشت : شنبه ها

ساعت پخش سریال ترکی پیوندهای سرنوشت : ساعت 21:30

جمع بندی

معرفی سریال ترکی پیوند های سرنوشت

سریال پیوندهای سرنوشت از جمله سریال‌های محبوب ترکی است که برای کسانی که به سریال های عاشقانه و درام علاقه دارند، گزینه مناسبی است. بررسی سریال Kader Bağlari نشان می‌دهد که این سریال یکی از بهترین و پر بازدیدترین سریال‌های ترکی خواهد شد.

ما هم با هیجان منتظر قسمت اول این سریال جذاب هستیم و به محض پخش این سریال دیدنی نقد سریال پیوندهای سرنوشت را از رسانه فیگار با شما در میان خواهیم گذاشت.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *