اکران فیلم A Quiet Place به تعویق افتاد

به نظر می‌رسد برنامه‌ریزی‌های پارامونت پیکچرز درست پیش نرفته و تاریخ اکران فیلم A Quiet Place به تعویق افتاده است. طبق گزارش‌های منتشر شده اکران قسمت سوم از سری فیلم‌های “یک مکان آرام” حداقل 3 ماه تاخیر خواهد داشت.

با توجه به جدیدترین اخبار، پارامونت پیکچرز در حال ساخت فیلم “A Quiet Place 3” است و این فیلم قرار نیست زودتر از سال ۲۰۲۵ اکران شود. اما طرفداران این مجموعه فیلم ترسناک می‌توانند منتظر اکران فیلم اسپین‌آف به نام “A Quiet Place: Day One” باشند. در این باره، تاریخ اکران این فیلم ترسناک نیز تغییر کرده است. طبق اعلام پارامونت پیکچرز، فیلم “A Quiet Place: Day One” دیگر قرار نیست در تاریخ ۸ مارس ۲۰۲۴ اکران شود و به دلیل تأخیر، این فیلم در تاریخ ۲۸ ژوئن ۲۰۲۴ روی پرده‌های سینما قرار خواهد گرفت.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

فروش جهانی فیلم The Exorcist: Believer از مرز ۱۰۰ میلیون دلار گذشت


اکران فیلم A Quiet Place

به تازگی مشخص شده که فیلم “A Quiet Place: Day One” قرار است به‌جای فیلم “Mission: Impossible – Dead Reckoning Part Two” اکران شود، که اکران آن تا تاریخ ۲۳ می ۲۰۲۵ (۲ خرداد ۱۴۰۴) عقب افتاده است. “A Quiet Place” در سال ۲۰۱۸ به اکران رسید و موفق شد بیش از ۳۴۱ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند. سپس در سال ۲۰۲۱، فیلم “A Quiet Place Part 2” اکران شد و توانست در گیشه جهانی مبلغ ۲۹۷.۴ میلیون دلار را به دست آورد.

اکران فیلم A Quiet Place
اکران فیلم A Quiet Place

فیلم “A Quiet Place: Day One” یک داستان پیش درآمد در مورد حمله فضایی‌ها به زمین را روایت می‌کند و تمرکز آن بر روز اول حمله این موجودات به زمین است. انتظار می‌رود در طول فیلم، شاهد اولین روز حملات بیگانگان فضایی به زمین و تلاش انسان‌ها برای بقا باشیم که پیش‌تر در ۱۰ دقیقه ابتدایی فیلم “A Quiet Place: Part 2” بخشی از این روز ترسناک و مرگبار را مشاهده کرده بودیم.

مایکل سارنوسکی، کارگردان فیلم “Pig”، وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم “A Quiet Place: Day One” را بر عهده دارد که براساس ایده و داستانی از جان کرازینسکی ساخته شده است. این فیلم در همان دنیای فیلم اصلی ولی با حضور شخصیت‌ها و مکان‌های متفاوت پیش می‌رود. بازیگرانی مانند لوپیتا نیونگو، جوزف کوئین و الکس وولف در فیلم “A Quiet Place: Day One” حضور دارند و نقش‌های خود را ایفا می‌کنند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی اکران فیلم A Quiet Place چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *