شخصیت‌های محبوب پلی استیشن این بار در لیگ قهرمانان اروپا

ویدئوی تبلیغاتی جدید سونی تحت عنوان «Extraordinary Drama»، شخصیت‌های محبوب پلی استیشن را در استادیوم‌های برگزاری مسابقات لیگ قهرمانان اروپا نشان می‌دهد.

در این ویدیو، شخصیت‌هایی مانند «کریتوس» و «آترئوس» از سری بازی‌های «God of War»، «جوئل» و «الی» از سری «The Last of Us»، «پیتر پارکر» و «مایلز مورالز» از «Spider-Man 2» و «Astro Bot»، در استادیوم‌های مسابقات فوتبال، به تصویر کشیده می‌شوند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

رقابت ایکس باکس و پلی استیشن با تبلیغات در گوی معروف لاس‌وگاس


شخصیت‌های محبوب پلی استیشن این بار در لیگ قهرمانان اروپا

شرکت «سونی»، به عنوان اسپانسر رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا، سال‌هاست در برگزاری یکی از معتبرترین رقابت‌های باشگاهی جهان همکاری می‌کند. ویدئو تبلیغاتی جدید سونی نیز به همین موضوع اختصاص دارد و در آن شخصیت‌های محبوب بازی‌ها، در استادیوم‌ها حاضر می‌شوند.

در این ویدئو، بازسازی CGI از شخصیت‌هایی مانند «کریتوس»، «نیتن دریک»، «الوی» و «رچت اند کلنک» نیز در استادیوم با حضور تماشاچیان نمایش داده می‌شوند. «سونی» و «پلی استیشن»، با عرضه بازی جدید «Marvel’s Spider-Man 2» نیز همچنان موفقیت‌های خود را ادامه می‌دهند.

این بازی در 24 ساعت ابتدایی عرضه خود، بیش از 2.5 میلیون نسخه در سراسر جهان فروخت و رکورد سریع‌ترین فروش در یک روز را در میان بازی‌های انحصاری پلی استیشن به دست آورده است. پیش از این، بازی «God of War Ragnarok» نیز با فروش پنج میلیون نسخه در یک هفته، رکورد سریع‌ترین فروش را در میان آثار «پلی استیشن» ثبت کرده بود.

بازی «The Last of Us: Part II» نیز با فروش بیش از چهار میلیون نسخه در سه روز، بازی اسپایدرمن با ثبت رکورد 3.3 میلیون نسخه و بازی «God of War» محصول 2018 نیز با 3.1 میلیون نسخه در بازه زمانی مشابه، جزو موفق‌ترین آثار انحصاری پلی استیشن به شمار می‌آیند. به نوعی می‌توان گفت که «سونی»، شخصیت‌های محبوب پر فروش‌ترین بازی‌های خود را در این تبلیغ گنجانده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره این مطلب چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *