زمان اکران مستند آستین خالی در اصفهان [+جزئیات]

به تازگی خبری در مورد زمان اکران مستند آستین خالی در اصفهان که روایت شهید حسین خزاری می باشد در رسانه های مجازی فارسی  پخش شده است.

به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان اصفهان، مستند آستین خالی، روایتی درمود زندگی سردار شهید حسین خرازی که در 52 دقیقه به تهیه‌کنندگی سیدمجتبی خیام‌الحسینی و کارگردانی سیدمهدی خیام‌الحسینی با حمایت حوزه هنری استان اصفهان تهیه شده است. زمان پخش مستند آستین خالی در شهر اصفهان مشخص شده که بزودی قرار است اکران عمومی شود.

زمان اکران مستند آستین خالی در اصفهان

مستند آستین خالی ساعت 10 فردا، 12 اسفند در پردیس سینمایی ساحل، سالن نصف جهان با حضور جمعی از رزمندگان، هنرمندان و اهالی فرهنگ اصفهان به نمایش گذاشته می‌شود.

سیدمهدی خیام‌الحسینی، کارگردان مستند آستی«ن خالی گفت:

“وجه تمایز این مستند با مستندهای ساخته شده از شهید خرازی، در روایت رزمندگانی است که کمتر دیده شده‌اند و خاطراتشان بیان شده است، مانند بیسیم‌چی‌ها، رانندگان و افرادی که با شهید خرازی ارتباط نزدیک داشته‌اند.”

وی افزود:

“در این مستند تلاش کردیم به ابعاد گوناگون شخصیت شهید خرازی بپردازیم و زوایای کمتر دیده شده شخصیت ایشان را روایت کنیم.”

زمان اکران مستند آستین خالی در اصفهان
اکران شدن مستند آستین خالی

اکران شدن مستند آستین خالی

کارگردان مستند آستین خالی هچنین افزود:

“پیام ما برای نسل امروز این است که چگونه می‌توان مانند شهید خرازی با توکل بر خدا، توسل به اهل بیت(ع) و همت مضاعف، کارهای بزرگ انجام داد، به‌گونه‌ای‌که در تاریخ برای همیشه ماندگار شود.”

وی تصریح کرد و گفت:

“ما با نگاه به روش و منش شهید خرازی می‌توانیم بر مشکلات کنونی کشور غلبه کنیم و مسیر جدیدی پیش روی انقلاب اسلامی قرار دهیم.”

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *