دانلود آهنگ رئیس کویتی پور ؛ رایگان

دانلود آهنگ جدید کویتی پور رئیس چند روزی است که در فضای مجازی بازتاب گسترده‌ای داشته. در ادامه با دانلود اهنگ کویتی پور همراه ما بمانید.

دانلود این موزیک زیبا با دو کیفیت 320 و 128 بهمراه متن و پخش ترانه این روزها خواسته‌ی بسیاری از افراد می‌باشد که ما سعی کرده‌ایم این نیاز و خواسته‌ی جدید طرفداران کویتی پور را برآورده کنیم. در ادامه با دانلود آهنگ رئیس با صدای کویتی پور با متن کامل همراه ما بمانید.

دانلود اهنگ کویتی پور

دانلود آهنگ جدید کویتی پور رئیس

 آهنگ جدید کویتی‌پور در فضای مجازی غوغا به پا کرد. باورش سخت است ولی کویتی پور امروز جدیدترین اثرش رئیس را با همراهی یک خواننده جوان منتشر کرده و با تندترین ادبیات ممکن، به مدیران و مسئولین ایران تاخته… این کلام و حملات، روی ملودی نوحه تاریخی کویتی پور «چنگ دل» بازخوانی شده که میزان حملات و نقدها در آن قطعا بی سابقه است.

متن آهنگ رئیس کویتی پور

شعرمون مهر غضب خورده رئیس

روزگارمون به شب خورده رئیس

انتخابمون رکب خورده رئیس

غم وبال دلِ تنگمون شده

زندگی میدون جنگمون شده

همه از همدیگه غافلن رئیس

دزدامون شریک قافله ان رئیس

ما رو به نداشتن عادت دادن

اونا که دست رفاقت دادن

حالمون بدجوری دآغونه رئیس

کبکمون خروس نمی خونه رئیس

دانلود آهنگ جدید کویتی پور رئیس

جدیدترین اثر غلام کویتی پور ویژه ماه محرم به صورت مشترک با دانیال مقدم خواننده جوان و با انتقاد شدید به مسئولان کشور منتشر شد که به دلیل مضمون بی‌سابقه‌اش خبرساز شده است.

این آهنگ تازه که با دیالوگ مطرح بازیگر محبوب ایران خسرو شکیبایی در فیلم «دلشکسته» آغاز می‌شود از همان ابتدا لحنی خشن دارد و بخشی از آن در حال و هوای رپ خوانده می‌شود. در ادامه واکنش برخی از کاربران شبکه‌های اجتماعی به آهنگ جدید غلام کویتی پور را بررسی می‌کنیم، اما ابتدا این موزیک را گوش کنید:

دانلود آهنگ کویتی پور رئیس

دانلود آهنگ دلنشین خواننده معروف غلام کویتی پور رئیس

دانلود آهنگ رئیس کویتی پور

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *