متن آهنگ امیر تتلو لو رفت ؛ دانلود آهنگ جدید تتلو به نام گرگ ۳ [+تیزر]

امیر تتلو با انتشار یک استوری در اینستاگرام از انتشار آهنگ جدید خود به نام گرگ ۳ خبر داد. آهنگ گرگ ۳ تتلو از آلبوم بهت و آخرین موسیقی این مجموعه است.

برای دانلود آهنگ جدید امیر تتلو با نام گرگ ۳ همراه فیگار بمانید.

آهنگ گرگ ۳ تتلو

آهنگ تتلو گرگ ۳

آهنگ گرگ ۳ تتلو
دانلود آهنگ گرگ ۳ امیر تتلو, آهنگ تتلو گرگ ۳

دانلود آهنگ گرگ ۳ امیر تتلو

امیرحسین مقصودلو با نام هنری امیر تتلو متولد 30 شهریور 1362 در تهران می باشد و تا مقطع دیپلم بیشتر درس نخوانده اما حالا یک سلبریتی مشهوری است. او از سال 1379 وقتی 17 سال داشت وارد موسیقی رپ شد تا اینکه بعد از شهرت نسبی که پیدا کرد مدتی در امارات مشغول فعالیت شد.

امیر تتلو در استوری دیگر تیزری از آهنگ گرگ ۳ را با دنبال کنندگانش در اینستاگرام به اشتراک گذاشت که به نوعی بیت این موزیک برای طرفداران لو رفت. در ادامه میتوانید تیزر آهنگ گرگ ۳ تتلو را مشاهده کنید.

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار آهنگ گرگ ۳ تتلو  سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *