تاریخ انتشار فصل دو Edens Zero در چه زمانی خواهد بود؟ + [عکس]

انیمه Edens Zero به تازگی خبر تاریخ انتشار فصل دو Edens Zero را منتشر کرد. در این نوشتار به جزئیات این خبر خواهیم پرداخت.

اکانت رسمی توییتر فرنچایز Edens Zero روز چهارشنبه فاش کرد که فصل دوم این انیمه در سال 2023 پخش خواهد شد. این اعلامیه همچنین از یک تیزر تصویری برای فصل دوم پرده برداری کرد.

تاریخ انتشار فصل دو Edens Zero در چه زمانی خواهد بود؟

همراه با عکس

تاریخ انتشار فصل دو Edens Zero
تاریخ انتشار فصل دو Edens Zero, انیمه Edens Zero, فرنچایز Edens Zero, مانگا Edens Zero

اولین فصل در آوریل 2021 در ژاپن به نمایش درآمد و برای 25 قسمت پخش شد. پخش این انیمه در نتفلیکس در خارج از ژاپن در اوت 2021 آغاز شد. شینجی ایشیهارا کارگردان ارشد انیمه در J.C Staff بود و یوشی سوزوکی کارگردانی انیمیشن را بر عهده داشت. سوزوکی در 9 سپتامبر 2021 درگذشت. میتسوتاکا هیروتا نظارت و نگارش فیلمنامه‌های سریال را بر عهده داشت و یوریکا ساکو شخصیت‌ها را برای انیمیشن طراحی کرد.

هیرو ماشیما مانگا Edens Zero را در مجله هفتگی شونن در ژوئن 2018 راه اندازی کرد. Kodansha Comics این مانگا را به زبان انگلیسی هم به صورت دیجیتالی و هم به صورت چاپی منتشر می‌کند. این شرکت داستان این انیمه را اینگونه شرح می‌دهد:

در Granbell Kingdom، یک شهربازی متروکه، شیکی تمام عمر خود را در میان ماشین‌ها گذرانده است. اما یک روز، ربکا و همراه گربه‌اش هپی در جلوی دروازه‌های پارک ظاهر می‌شوند. این تازه واردها نمی‌دانند که این اولین تماس انسانی است که گرنبل در صد سال گذشته داشته است! در حالی که شیکی در راه یافتن دوستان جدید است، همسایگان سابقش در فرصتی برای شورش روبو به هم می‌ریزند. هنگامی که سرزمین قدیمی او بسیار خطرناک می‌شود، شیکی باید به ربکا و هپی در سفینه فضایی آنها بپیوندد و به کیهان بی‌کران بگریزد.

اخبار بیشتر:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار تاریخ انتشار فصل دو Edens Zero سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


One thought on “تاریخ انتشار فصل دو Edens Zero در چه زمانی خواهد بود؟ + [عکس]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *