دانلود فیلم سینمایی عوارضی ترسناک

لینک دانلود فیلم سینمایی عوارضی ترسناک از کانال تلگرامی فیگار، در انتهای نوشتار پیوست شده است که شما عزیزان می‌توانید آن را دانلود کنید.

دانلود فیلم سینمایی عوارضی ترسناک

اثرات جانبییا همان عوارضی ترسناک، به انگلیسی Side Effects، یک فیلم مهیج روان‌شناختی آمریکایی محصول سال ۲۰۱۳ به کارگردانی استیون سودربرگ و نویسندگی اسکات زد برنز است. Side Effects در 8 فوریه 2013 توسط Open Road Films در ایالات متحده منتشر شد.

دانلود از کانال تلگرام فیگار

لینک دانلود فیلم سینمایی عوارضی ترسناک

دانلود قسمت 122 سریال تازه عروس دوبله فارسی

خلاصه فیلم عوارضی ترسناک

دانلود فیلم سینمایی عوارضی ترسناک
دانلود رایگان فیلم عوارضی ترسناک

این فیلم، درباره‌ی بدفورد است که پس از آنکه شوهرش مارتین محکومیت چهار سال زندان خود را به دلیل تجارت خودی به پایان رساند، امیلی تیلور، یکی از افراد اجتماعی نیویورکی در اقدامی آشکار به خودکشی وارد دیوار می‌شود.

جاناتان بنکس، روانپزشک منصوب او، مجموعه‌ای از داروهای ضد افسردگی را تجویز می‌کند، اما هیچ کدام موثر نیستند. جاناتان با روانپزشک قبلی امیلی، ویکتوریا سیبرت، تماس می‌گیرد که یک داروی آزمایشی جدید به نام ابلیکسا را ​​پیشنهاد می‌کند.

فیلم عوارض جانبی، که پیش از این، قرص تلخ نام داشت، به کارگردانی استیون سودربرگ، تهیه‌کنندگی لورنزو دی بوناونتورا ، گریگوری جیکوبز و اسکات زی برنز که فیلمنامه آن را نیز کار کرده بودند، ساخته شد.

در ژانویه‌ی سال 2012، گزارش شد که فیلم توسط Annapurna Pictures تولید می‌شود. چند هفته بعد، Annapurna Pictures از پروژه خارج شد و Endgame Entertainment به جای آن بودجه پروژه را تامین کرد.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *