تماشای رایگان سریال نون خ ۴ قسمت ۲۰ + [بیوگرافی بازیگران و زمان پخش]

در نوشتار تماشای قسمت 20 نون خ 4 شما می‌توانید این فیلم را رایگان در فیگار تماشا کنید. در ادامه لینک دانلود و تماشای رایگان سریال نون خ۴ قسمت ۲۰ قرار دارد.

سریال ایرانی نون خ۴ قسمت ۲۰ به مسائل خاص جامعه‌ی امروز به صورت طنز می‌پردازد که دیدنش به شدت توصیه می‌شود. شما با دیدن قسمت 20 سریال نون خ 4 با توجه به صحنه های طنزی که دارد، بیش از پیش به تماشای ادامه‌ی این سریال علاقه پیدا خواهید کرد.

دانلود و تماشای رایگان سریال نون خ۴ قسمت ۲۰

بیشتر بخوانید:

زمان و ساعت پخش سریال نون خ

بیوگرافی بازیگران سریال نون خ

سریال نون خ ۴ قسمت ۱۵

جهت دانلود و تماشای رایگان قسمت ۲۰ سریال نون خ ۴ از طریق لینک‌های زیر اقدام کنید:

تماشای قسمت 20 سریال نون خ 4

روز پخش سریال نون خ : شنبه تا چهارشنبه

ساعت پخش سریال نون خ : ساعت 22:00  از شبکه یک

بازپخش سریال نون خ : ساعات 1:30، 08:45 و 15:00 روز بعد

دانلود و تماشای رایگان نون خ۴ قسمت ۲۰

«نون خ» درواقع مخفف نام نقش اصلی این مجموعه، یعنی نورالدین خانزاده است که سه فصل از آن با سه داستان متفاوت در سال‌های 1398، 1399 و 1400 به تهیه کنندگی مهدی فرجی تولید و پخش شده است. مجموعه طنز نون خ پربیننده‌ترین سریال نوروز سال ۱۳۹۸ بود. حالا قرار است با آغاز سال نو، فصل چهارم نون خ از شبکه یک روی آنتن برود. بر اساس جدول پخش مجموعه‌های ایام نوروز، زمان پخش سریال نون خ 4 ساعت 22:00 خواهد بود. این سریال از اول فروردین ماه، از شنبه تا چهارشنبه ساعت 22:00 از شبکه یک سیما پخش می‌شود.

جهت دیدن فراگمان‌ها و دانلود سریال‌های ترکی با دوبله فارسی به بخش دانلود فیلم و سریال و یا بخش ایرانی در سایت فیگار مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *