دانلود سریال ترکی فرید قسمت 1 تا 150 با دوبله فارسی (Yalı Çapkını)

سریال چشم چران عمارت، با نام فرید با دوبله فارسی از ام‌بی‌سی‌ پخش می‌شود. لینک دانلود قسمت 1 تا 150 سریال فرید با دوبله فارسی در انتها پیوست شده است.

خانواده کورهان اهل قاضی‌آنتپ هستن و خالص‌خان ستون این خانوادست. ماجرا زمانی شروع می‌شود که پلیس‌ها دم خانه کورهان‌ها می‌آید. خالص خان بعد از این اتفاق تصمیم می‌گیرد برای نوه‌ نازپرورده و چشم‌چرانش از شهر خود زن بگیرد. لینک دانلود سریال چشم چران عمارت با دوبله فارسی در انتهای نوشتار پیوست شده است.

بیشتر بخوانید:

زمان پخش سریال ترکی فرید با دوبله فارسی از mbc

جدول پخش برنامه های شبکه MBC Persia (ام بی سی پرشیا)

دانلود قسمت 1 تا 150 سریال فرید با دوبله فارسی

دانلود قسمت 1 تا 150 سریال فرید با دوبله فارسی
سریال فرید قسمت 150 با دوبله فارسی, سریال فرید قسمت 149 با دوبله فارسی, سریال فرید قسمت 148 با دوبله فارسی, سریال فرید قسمت 147 با دوبله فارسی, سریال فرید قسمت 146 با دوبله فارسی, سریال فرید قسمت 145 با دوبله فارسی, سریال فرید قسمت 144 با دوبله فارسی, سریال فرید قسمت 143 با دوبله فارسی, سریال فرید قسمت 142 با دوبله فارسی, سریال فرید قسمت 141 با دوبله فارسی, سریال فرید قسمت 140 با دوبله فارسی

داستان سریال چشم چران عمارت درباره خانواده ثروتمند کورهان است. نوه این خانواده، فرید، پسر خوشگذرانی است که به جز تفریح و شیطنت‌هایش به چیزی اهمیت نمی‌دهد. اما از آنجایی که از لحاظ مالی به خانواده‌اش وابسته است، نمی‌تواند با خواسته‌های آن‌ها مخالفت کند.

پدربزرگ خانواده به این فکر می‌افتد که تنها راهی که برای سر به راه کردن فرید وجود دارد، این است که او با دختری از شهر زادگاهش یعنی غازی عینتاب، ازدواج کند و همین مسئله سبب آشنایی فرید با سیران می‌شود. سیران فرزند دوم کاظم سانلی، یکی از افراد ثروتمند شهر غازی عینتاب است.

معرفی سریال ترکی چشم چران عمارت (Yalı Çapkını) ؛ نقد ، زمان پخش و بازیگران

دانلود سریال ترکی فرید قسمت جدید (1 تا 150) از کانال تلگرامی فیگار

برای دانلود سریال چشم چران عمارت با دوبله فارسی فیلتر شکن خود را روشن کنید.

دانلود همه‌ قسمت‌های سریال فرید

سوالات متداول

بازیگران سریال فرید چه کسانی هستند؟

افرا ساراچ اوغلو، مرت رمضان دمیر، چتین تکین دور،‌ بینور کایا و…

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *