دانلود کارتون کودکانه باب اسفنجی قسمت کنی گربه

برای تماشای رایگان آنلاین و دانلود کارتون کودکانه باب اسفنجی قسمت کنی گربه هه، با دوبله فارسی، در این جستار همراه ما باشید.

باب اسفنجی قسمت جدید امده است؟ برای تماشای قسمت جدید باب اسفنجی با نام باب اسنجی قسمت کنی گربه به انتهای این مطلب رفته و با کلیک بر روی ویدیو، به تماشا و دانلود باب اسفنجی دوبله فارسی بپردازید.

دیگر قسمت‌های باب اسفنجی :

کارتون کودکانه ؛ قسمت های جذاب کارتون باب اسفنجی شلوار مکعبی

دانلود کارتون کودکانه باب اسفنجی

دانلود کارتون کودکانه باب اسفنجی
باب اسفنجی دوبله فارسی

باب اسفنجی شلوارمکعبی یک مجموعه فیلم انیمیشن / لایو اکشن کمدی آمریکایی است که بر اساس برنامه تلویزیونی نیکلودئون به همین نام، ساخته شده توسط استیون هیلنبرگ است. پخش و تولید این در سال ۲۰۰۴ با پخش فیلم باب اسفنجی شلوارمکعبی آغاز شد.

توزیع کننده این مجموعه پارامونت پیکچرز و متعلق به نیکلودئون، و یک شرکت تابعه از شرکت مادر ویاکوم است. بازیگران تمام فیلم‌ها به‌طور منظم عبارتند از: تام کنی، بیل فجرباک، راجر آلبرت بومپاس، کلنسی براون، مستر لارنس، جیل تالی، کارولین لارنس، ماری جو کتلت و لوری آلن. کارگردان قسمت اول هیلنبرگ، دوم با شورانری پائول تیبیت، و سوم تیم هیل است.

باب اسفنجی قسمت جدید

گالری تصاویر قسمت Kenny The Cat :

خلاصه این قسمت:

باب اسفنجی ناامید است تا جدیدترین قهرمان خود، کنی گربه را ملاقات کند. آقای کرابس سعی می کند اسکویدوارد را بترساند تا سخت تر کار کند.

  • کارگردان: وینسنت والر
  • نویسندگان: کیسی الکساندر، زئوس سرواس، آقای لارنس
  • ستارگان: لری آلن، دی بردلی بیکر، کلنسی براون
  • تاریخ انتشار: 29 مارس 2014

قسمت جدید باب اسفنجی قسمت کنی گربه هه


بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *