دانلود قسمت 15 (آخر) سریال عربی در نهایت با دوبله فارسی + [زمان پخش]

لینک دانلود قسمت 15 سریال عربی در نهایت با دوبله فارسی (با نام اصلی و أخیرًا) از کانال تلگرامی فیگار، در انتهای نوشتار پیوست شده است.

قسمت 15 سریال عربی در نهایت

در نهایت یک سریال اجتماعی عاشقانه مشترک سوری و لبنانی است که در ماه رمضان سال 1444 هجری قمری به نمایش درآمد. این سریال به نویسندگی و کارگردانی اسامه عبید با بازی قصی خولی و نادین نصیب نجیم ساخته شده و متشکل از 15 قسمت است.

داستان سریال حول محور (خیال) زنی که در شرایط بسیار بدی زندگی می‌کند و هیچ مدرک شناسایی به همراه ندارد، می‌گذرد. او در گذشته‌ای پر از داستان‌های دردناک زندگی می‌کند و عاشق (یاقوت) زندانی سابق می‌شود که در یک زندان ناپایدار زندگی می‌کند. او با برخی باندها در آدم ربایی، کشتار و قاچاق انسان درگیر است. لینک دانلود قسمت 15 سریال در نهایت در انتهای نوشتار پیوست شده است.

بیشتر بخوانید:

زمان پخش سریال عربی در نهایت از ام‌بی‌سی‌پرشیا + [تکرار]

بیوگرافی بازیگران سریال عربی در نهایت

دانلود سریال عربی در نهایت دوبله فارسی

قسمت 15 سریال عربی در نهایت
دانلود سریال عربی در نهایت دوبله فارسی

قسمت آخر سریال در نهایت

قسمت آخر سریال در نهایت را با کیفیت خوب دانلود کنید

برای دانلود قسمت 15 سریال در نهایت فیلترشکن خود را روشن کنید.

سریال در نهایت قسمت 15 دوبله فارسی

شبکه MBC Persia یا همان ام‌ بی‌ سی پرشیا شبکه تلویزیونی فارسی‌ زبان ماهواره‌ای است، که بعد از وقفه طولانی ۶ اکتبر ۲۰۱۸ به عرصه تلویزیون بازگشت. فیلم‌هایی با زبان اصلی و زیرنویس فارسی به همراه سریال‌های متنوع در ژانرهای کمدی، اکشن، درام، ترسناک و رمانتیک را با دوبله فارسی پخش می‌کند.

این فیلم‌ها و سریال‌ها هم ایرانی، ترکی و هندی و هم برای کشورهای مختلف دیگر هستند. سریال‌های کشورهایی از جمله لبنان، برزیل، آمریکا، کره و غیره نیز پخش می‌شوند. سریال عربی در نهایت نیز به تازگی از این شبکه پخش می‌شود و جایگزین سریال بهای خوشبختی است.

سریال در نهایت
سریال در نهایت قسمت 15 دوبله فارسی

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *