چه سریالی جایگزین سریال بازپرس در شبکه یک سیما خواهد بود؟

آیا مشخص شده است که چه سریالی جایگزین سریال بازپرس در شبکه یک سیما خواهد بود؟ این سریال سیاسی با پخش 34 قسمت خاتمه یافت. متن کامل خبر را در ادامه بخوانید.

جایگزین سریال بازپرس در شبکه یک سیما

جایگزین سریال بازپرس در شبکه یک سیما کدام سریال است؟ مهدی نقویان رئیس مرکز سیما فیلم با نام بردن از سریال‌هایی چون «طلاق»، «عاشورا»، «سرزمین مادری» – که ایرادات آن رفع شده و منتظر پخش است- «نیکان»، «ضد»، «مستوران ۲»، «نائله»، «سنجرخان» این آثار را در نوبت پخش معرفی کرد و از آثاری که در مرحله تولید هستند هم به «سلمان فارسی»، «محرمانه»، «بازپرس»، «مهیارعیار»، «رخنه»، «رحیل»، «بچه محل» و «هادی» اشاره کرد.

۱۴ سریال هم در مرحله پیش تولید است از جمله «موسی»، «ترور»، «غریبه»، «تانک خورها»، «۲۰کووید»، «پردیسان»، «دروازه بهشت»، «رویان»، «عفیف»، «طوبی»، «گاندو ۳»، «رستگاری»، «مسیر اصلی»، «آقای گرفتار ۳».

همچنین ۱۵ فیلمنامه مشغول نگارش هستند؛ «شاه چراغ»، «قول مردونه»، «ماه عسل»، «هنگامه»، «کوه مرا صدا زد»، «بارش تند»، «مقامات انقلاب»، «کوپه شماره ۸»، «دشتستان»، «پریزاد»، «لمندگان»، «رو به موت»، «سبزوار»، «سرباز کوچک امام»، «روزهای لاجوردی».

وی با بیان اینکه بحث ژانرهای مختلف برایمان مهم است، در توضیحات دقیق تر سریال‌های نامبرده گفت:

از جمله این آثار، ‌۶ سریال دفاع مقدس، ۷ سریال تاریخ معاصر و انقلاب، ۹سریال اجتماعی و سبک زندگی، ۳ سریال امنیتی، ۳ سریال درباره مبارزه با فساد، ۸ سریال تاریخی، ۲سریال درباره مدافعان حرم، ۵ سریال طنز و ۳ سریال علمی هستند و شاهد تنوع ژانری هستیم.

جایگزین سریال بازپرس در شبکه یک سیما هنوز مشخص نیست. در صورت اعلان سمی این مطلب به روز رسانی خواهد شد. شما دوست دارید که کدام سریال جایگزین سریال بازپرس در شبکه یک سیما شود؟

تماشای رایگان و آنلاین قسمت آخر (34) سریال بازپرس + بازپخش 22 شهریور

روز و ساعت پخش سریال بازپرس

مجموعه تلویزیونی «بازپرس» به کارگردانی احمد معظمی از شنبه ۱۰ تیرماه روی آنتن شبکه یک سیما رفته است. این سریال که به سوژه‌هایی درباره فساد مالی و پیگیری برخی پرونده‌های قضائی می‌پردازد، در گروه فیلم و سریال شبکه یک و مرکز رسانه‌ای قوه‌قضائیه تولید شده است. برای اطلاع از زمان پخش و تکرار سریال بازپرس به ادامه مطلب رجوع نمایید.

محسن قصابیان، فرهاد قائمیان، محمدرضا شریفی‌نیا، مهدی فخیم‌زاده، فریبا کوثری، اندیشه فولادوند، سیدجواد هاشمی، سوگول طهماسبی، فریبا متخصص، ایوب آقاخانی، شهروز دل‌افکار، کاظم هژیرآزاد، پورانداخت مهیمن، رسول نجفیان، مجید پتکی، یاسمن معاوی، هادی دیباجی، سید مهرداد رضایی، محسن بهرامی، شهین تسلیمی، حمیدرضا هدایتی، آذین احرامی، ستاره سادات قطبی، سیامک راشدی، رضا مولایی و مرتضی تهرانی در مجموعه تلویزیونی «بازپرس» نقش آفرینی می‌کنند.

روز پخش سریال بازپرس : شنبه تا سه شنبه هر هفته

ساعت پخش سریال بازپرس : ساعت ۲۲:۱۵

بازپخش سریال بازپرس : ساعت‌های 1:50 بامداد، 8:45 صبح و 15:15 ظهر

بیوگرافی بازیگران سریال بازپرس

خلاصه داستان سریال بازپرس شبکه یک

جایگزین سریال بازپرس در شبکه یک سیما
جایگزین سریال بازپرس در شبکه یک سیما

محور قصه بازپرسی به نام صدراست که محسن قصابیان نقش آن را بازی می‌کند. بازپرس صدرا در جریان یک سوء‌استفاده اقتصادی بزرگ قرار گرفته و با دنبال کردن سرنخ‌های این پرونده به یک آقازاده و یک تهیه‌کننده رانت‌خوار می‌رسد. این خلاصه داستان سریال بازپرس است که تیزر آن از چند شب پیش روانه آنتن شده است.

تعداد قسمت سریال بازپرس شبکه یک

این مجموعه قرار است در ۲۷ تا ۳۰ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای روی آنتن برود. سعید کنگاور نظری مدیر تولید سریال بازپرس درباره تنوع لوکیشن‌ها در این سریال گفت:

شروع قصه ما در جنوب است که صدرا بازپرس مفاسد اقتصادی است و با ماموریتی که به او داده شده، به تهران منتقل می‌شود. پروژه‌های این‌چنینی، تنوع لوکیشن دارند. حدود ۱۲۰ ـ ۱۰۰ لوکیشن داشتیم که به تناسب قسمت‌های مختلف در آن ضبط انجام می‌دادیم. وقتی که در جنوب تصویربرداری داشتیم، بخشی در کشتی، ساحل یا دریا انجام شد.

پخش اصلی و تکرار سریال بازپرس شبکه یک

روز پخش سریال بازپرس : شنبه تا سه شنبه هر هفته

ساعت پخش سریال بازپرس : ساعت ۲۲:۱۵

بازپخش سریال بازپرس : ساعت‌های 1:50 بامداد، 8:45 صبح و 15:15 ظهر

بیشتر بخوانید:


One thought on “چه سریالی جایگزین سریال بازپرس در شبکه یک سیما خواهد بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *