بیوگرافی بازیگران سریال بازپرس + زمان پخش از شبکه یک و خلاصه داستان

بیوگرافی بازیگران سریال بازپرس با حضور مهدی فخیم زاده را در ادامه بخوانید و از خلاصه داستان، زمان پخش و بازپخش سریال از شبکه یک سیما مطلع شوید.

بیوگرافی بازیگران سریال بازپرس

مجموعه تلویزیونی «بازپرس» به کارگردانی احمد معظمی از شنبه ۱۰ تیرماه روی آنتن شبکه یک سیما رفته است. این سریال که به سوژه‌هایی درباره فساد مالی و پیگیری برخی پرونده‌های قضائی می‌پردازد، در گروه فیلم و سریال شبکه یک و مرکز رسانه‌ای قوه‌قضائیه تولید شده است.

محور قصه بازپرسی به نام صدراست که محسن قصابیان نقش آن را بازی می‌کند. بازپرس صدرا در جریان یک سوء‌استفاده اقتصادی بزرگ قرار گرفته و با دنبال کردن سرنخ‌های این پرونده به یک آقازاده و یک تهیه‌کننده رانت‌خوار می‌رسد. این خلاصه داستان سریال بازپرس است که تیزر آن از چند شب پیش روانه آنتن شده است.

روز و ساعت پخش سریال بازپرس از شبکه یک سیما + [بازپخش]

محسن قصابیان

بازیگران سریال بازپرس
بازیگران سریال بازپرس

محسن قصابیان (زادهٔ ۱ مرداد ۱۳۴۸) بازیگر، مجری، نویسنده و کارگردان تئاتر و تلویزیون اهل ایران است. او در سال ۱۳۶۷ تحصیلات متوسطه را به پایان رساند و به دانشکده سینما تئاتر دانشگاه هنر راه یافت. در سال ۱۳۷۲ مدرک کارشناسی نمایش با گرایش بازیگری را دریافت کرد. پس از آن تحصیلات عالی خود را در رشته کارگردانی پی گرفت و در سال ۱۳۷۵ با مدرک کارشناسی ارشد از دانشگاه تربیت مدرس فارغ‌التحصیل شد.

بازی در نمایش «لیر‌شاه» به کارگردانی تاجبخش فنائیان، بازی در فیلم سینمایی «تونل» به کارگردانی مجتبی راعی، کارگردانی نمایش «رمز جستجو» نوشته حمید پور‌علی‌محمد، کارگردانی و بازی در نمایش «کبودان و اسفندیار» نوشته «آرمان امید»، بازی در نمایش «شهرزاد» به کارگردانی امیر دژاکام» از جمله آثار او محسوب می‌شوند.

فرهاد قائمیان

بازیگران سریال بازپرس
بیوگرافی بازیگران سریال بازپرس

فرهاد قائمیان در سال ۱۳۴۴ در اردبیل محله عالی قاپو متولد شد. او فعالیت هنری خود را از سال ۱۳۷۰ با بازی در فیلم‌های کوتاه آغاز کرد و با فیلم دمرل به کارگردانی یدالله صمدی به سینمای حرفه ای راه یافت.

پس از آن در سال ۱۳۷۹ به فعالیت در تلویزیون پرداخت و در حرفه‌های مختلفی همچون بازیگر، تهیه‌کننده، مدیر تولید و طراح صحنه و لباس ایفای نقش کرد. فرهاد قائمیان علاوه بر فعالیت‌های سینمایی و تلویزیونی، بازیگری و کارگردانی تئاتر را نیز در کارنامه هنری خود دارد.

محمدرضا شریفی‌نیا

بیوگرافی بازیگران سریال بازپرس
بیوگرافی بازیگران سریال بازپرس

محمدرضا شریفی‌نیا‏ (زادهٔ ۲۵ خرداد ۱۳۳۴) بازیگر، دستیار و مشاور کارگردان، و برنامه‌ریز سینمای ایران است. او با بازیگر سینمای ایران آزیتا حاجیان ازدواج کرد و آن‌ها دارای دو دختر شدند که هر دوی آن‌ها نیز بازیگر هستند: مهراوه شریفی‌نیا و ملیکا شریفی‌نیا.

شریفی‌نیا برای اولین بار با بازی در نقش بسیار کوتاهی (استاد دانشگاه) در فیلم پری (داریوش مهرجویی، ۱۳۷۳) دیده شد. اما قبل از آن و در سالهای ۱۳۷۰ تا ۱۳۷۲ مشغول بازی در نقش ولید در مجموعه تلویزیونی امام علی (داوود میرباقری) بود که با پخش این مجموعه در سال ۱۳۷۵ مطرح و شناخته شد.

پس از پری آدم‌برفی (داود میرباقری، ۱۳۷۳) را بازی کرد که این فیلم به مدت سه سال توقیف شد. محمد رضا شریفی‌نیا علاوه بر بازی در فیلم‌های سینمایی و مجموعه‌های تلویزیونی، سمتهای دستیار کارگردان، برنامه‌ریز، عکاس را هم بر عهده داشت.

مهدی فخیم‌زاده

بیوگرافی بازیگران سریال بازپرس
بیوگرافی بازیگران سریال بازپرس

مهدی فخیم‌زاده (زادهٔ ۲۰ تیر ۱۳۲۱) بازیگر، کارگردان فیلم، فیلمنامه‌نویس و تهیه‌کننده فیلم ایرانی است. فخیم‌زاده متولد ۱۳۲۱ محله درخونگاه تهران است. وی فعالیت‌های هنری خود را با تئاتر در سال ۱۳۴۹، و فعالیت سینمایی را با بازی در فیلم تپلی، ساختهٔ رضا میرلوحی آغاز کرد. او همچنین لیسانس زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه تهران دارد و فارغ‌التحصیل دانشکدهٔ هنرهای دراماتیک تهران است.[نیازمند منبع] او در سریال مختارنامه نقش عمر ابن سعد را بازی کرد.

وی چند نقد سینمایی در مجله فیلم نوشته‌است. فخیم‌زاده در رشتهٔ ورزشی کاراته دارای دان ۶ است.  فخیم‌زاده صبح چهارشنبه ۶ تیر ۱۳۹۷ بر اثر تصادف رانندگی در بیمارستان بستری شد. او از ناحیه سر، لگن، فک، نخاع به شدت آسیب دیده بود. این اتفاق سر صحنه فیلم مشت آخر، فیلمی به کارگردانی خودش، رخ داد.

فریبا کوثری

بازیگران سریال بازپرس
بیوگرافی بازیگران سریال بازپرس

فریبا کوثری (زادهٔ ۱ آذر ۱۳۴۵ زاهدان) بازیگر ایرانی است. او دارای مدرک تحصیلی دیپلم اقتصاد است. پدر خانم کوثری معاون اداره پست زاهدان بود و این بازیگر در 5 سالگی به همراه خانواده اش از زاهدان به تهران مهاجرت کرده است. او دارای مدرک تحصیلی دیپلم اقتصاد می باشد و به شغل مهمانداری هواپیماعلاقه مند بود اما مسیر زندگی اش تغییر کرد و به یک بازیگر مطرح در کشورمان تبدیل شد.

فریبا کوثری در سال 1367 که جنگ تمام شده و کلاسهای بازیگری چندانی وجود نداشت وارد عرصه بازیگری شده و مقابل دوربین فیلم چهره یک صهیونیست قرار گرفت. این بانوی هنرمند در سال 1380 با سریال «معصومیت از دست رفته» در نقش یک زن مسیحی به چهره شناخته شده ای تبدیل شد و با آثاری همچون «بی گناهان» و «بی صدا فریاد کن» بیش از پیش درخشید اما اوج شهرت او مربوط به سریال «دلنوازان» و «مختارنامه» مربوط می شود.

اندیشه فولادوند

بیوگرافی بازیگران سریال بازپرس
بیوگرافی بازیگران سریال بازپرس

اندیشه فولادوند (۷ مهر ۱۳۶۱) بازیگر سینما، تلویزیون، تئاتر، و شاعر ایرانی است. نخستین حضور حرفه‌ای او در سینما، ایفای نقش «نقره» در فیلم سربازهای جمعه به کارگردانی مسعود کیمیایی است. او در فیلم‌های مریم مقدس، اپیزودهای سه‌گانه ستاره‌ها، سنگ کاغذ قیچی، چهارانگشتی، سن پترزبورگ و نیز ایراندخت به ایفای نقش پرداخته‌است.

با اینکه نخستین بازی او در فیلم مریم مقدس بود؛ اما نخستین حضورش به صورت حرفه‌ای در فیلم سربازهای جمعه مسعود کیمیایی بود. بعد از این فیلم او مدتی از سینما دور بود تا اینکه دوباره با فیلم ستاره‌ها ساخته فریدون جیرانی به سینما بازگشت و بعد از آن دوباره به فعالیت‌های بازیگری خود ادامه داد. او برای ایفای نقش در فیلم سینمایی سنگ اول اثر ابراهیم فروزش برندهٔ نخل زرین بهترین بازیگر نقش اصلی زن از سومین جشنوارهٔ فیلم جام جم شد.

اندیشه فولادوند شعر هم می‌سراید. سال ۱۳۸۷ کتاب شعر عطسه‌های نحس را توسط نشر ثالث چاپ کرد که بازتاب گسترده‌ای در محافل ادبی داشت. سیزده قطعه از اشعار این کتاب، توسط شاعر به نام آخرین حرف معاصر با آهنگسازی فریبرز لاچینی اجرا و در بهمن ۱۳۹۰ رونمایی شد. کتاب شعر دوم او با نام شلیک کن رفیق سال ۱۳۹۳ توسط انتشارات ثالث به چاپ رسید. آلبومی نیز با نام یک خیابان سهم یک افسانه نیست از اشعارش و با موضوع جنگ و آهنگسازی کارن همایونفر سال ۱۳۹۲ منتشر کرد.

اسامی بازیگران سریال بازپرس

اسامی بازیگران سریال بازپرس
اسامی بازیگران سریال بازپرس

محسن قصابیان، فرهاد قائمیان، محمدرضا شریفی‌نیا، مهدی فخیم‌زاده، فریبا کوثری، اندیشه فولادوند، سیدجواد هاشمی، سوگول طهماسبی، فریبا متخصص، ایوب آقاخانی، شهروز دل‌افکار، کاظم هژیرآزاد، پورانداخت مهیمن، رسول نجفیان، مجید پتکی، یاسمن معاوی، هادی دیباجی، سید مهرداد رضایی، محسن بهرامی، شهین تسلیمی، حمیدرضا هدایتی، آذین احرامی، ستاره سادات قطبی، سیامک راشدی، رضا مولایی و مرتضی تهرانی در مجموعه تلویزیونی «بازپرس» نقش آفرینی می‌کنند.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *