دانلود قسمت جدید سریال همه گیری از قسمت 1 تا 20 + زمان پخش و بیوگرافی

برای تماشای آنلاین و دانلود قسمت جدید سریال همه گیری که به تازگی از شبکه سه صدا و سیما پخش می‌شود، در نوشتار جدید فیگار همراه ما باشید.

سریال ایرانی همه گیری شبکه 3 به کارگردانی محمد صادق بکتاشیان، سریال محرمی این شبکه است. سریال اجتماعی، درام، خانوادگی همه گیری به تهیه‌کنندگی سعید کمانی از یکشنبه (۲۵ تیرماه) از شبکه سه سیما پخش می‌شود. این سریال درواقع فصل دوم مجموعه «موج‌ اول» با بازی مهدی فخیم‌زاده و فریبا متخصص است.

در این سریال بازیگران نام آشنایی نقش‌آفرینی می‌کنند. محسن قصابیان، کوروش سلیمانی، مهدی صبائی، نیلوفر کوخانی، آتش تقی‌پور، آوا دارویت، علی غلامی، عبدالرضا نصاری، روزبه اختری، مالک سراج، مرتضی زارع، پونه آشورپور، ریحانه مسگری و سارا ولیانی در مجموعه همه‌گیری ایفای نقش می‌کنند.

در داستان سریال همه‌گیری، بحران کرونا و تلاش شبانه روزی کادر درمان و نیروهای جهادی برای مقابله با این بیماری به تصویر کشیده شده است. نقش محسن قصابیان همان نقش فصل اول است؛ اما در این فصل نقش او پررنگ‌تر می‌شود. کوروش سلیمانی نقش شاه‌میری را ایفا می‌کند؛ نقش منفی سریال و کسی است که در شرایط سخت، دنبال احتکار دارو است.

شاه‌میری سعی می‌کند تا به نظام درمان کشور آسیب بزند. در حقیقت جریانی مقابل جریان کمک‌رسان به کادر درمان به حساب می‌آید. نیلوفر کوخانی هم نقش متین، سوپروایزر بیمارستان را بازی می‌کند. نقش همسر او را نیما شاهرخ‌شاهی بر عهده دارد که کاراکتر او یک پزشک است که همه چیز را رها کرده و درست در نقطه مقابل گروهی از کادر درمان است که فداکاری می‌کنند.

در خلاصه داستان سریال همه گیری آمده است: قصه‌ این مجموعه اجتماعی، درام، خانوادگی درباره‌ شیوع کرونا و کادر درمان است. یک فرمانده، بیمارستانی را راه‌اندازی می‌کند و در روزهای همه‌گیری کرونا به کادر درمان کمک می‌کند. برای دانلود سریال همه گیری قسمت ۱۴ تا ۲۰ و قسمت‌های قبلتر همراه ما باشید.

دانلود قسمت جدید سریال همه گیری

دانلود قسمت جدید سریال همه گیری
قسمت جدید سریال همه گیری

دانلود قسمت جدید سریال همه گیری (11 تا 20)

سریال همه گیری قسمت ۲۰

سریال همه گیری قسمت ۱۹

سریال همه گیری قسمت ۱۸

سریال همه گیری قسمت ۱۷

سریال همه گیری قسمت ۱۶

سریال همه گیری قسمت ۱۵

سریال همه گیری قسمت ۱۴

سریال همه گیری قسمت ۱۳

سریال همه گیری قسمت ۱۲

سریال همه گیری قسمت ۱۱

قسمت‌های قبل‌تر

سریال همه گیری قسمت 1

سریال همه گیری قسمت 2

سریال همه گیری قسمت 3

سریال همه گیری قسمت 4

سریال همه گیری قسمت 5

سریال همه گیری قسمت 6

سریال همه گیری قسمت 7

سریال همه گیری قسمت 8

سریال همه گیری قسمت 9

سریال همه گیری قسمت 10

بیشتر بخوانید:

روز و ساعت پخش سریال همه گیری از شبکه سه صدا و سیما + بازپخش

بیوگرافی بازیگران سریال همه گیری


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *