معرفی سریال ترکی ستاره ها از من دورند (Yıldızlar Bana Uzak) + داستان و بازیگران

سریال ترکی ستاره ها از من دورند (Yıldızlar Bana Uzak) با بازی فورکان آندیچ و بورجو کیراتلی، جدیدترین سریال درام شبکه ATV است.

اولین عکس های فورکان آندیچ و بورجو کیراتلی بازیگران سریال ترکی Yıldızlar Bana Uzak منتشر شده است. این سریال به زودی از شبکه ATV ترکیه پخش خواهد شد. ارجان اعور (Ercan Uğur) نویسنده این سریال است. شرکت‌های O3 Medya و Ortaks Yapım، وظیفه تولید سریال را بر عهده دارند.

بیشتر بخوانید:

جدول پخش سریال های ترکیه 2023 و 2024

داستان سریال ترکی ستاره ها از من دورند

داستان سریال ترکی ستاره ها از من دورند

داستان سریال درباره عشق میان آسلی (Aslı) و قدیر (Kadir) است. عشق آن‌ها عشقی نیست که فراموش شود یا از دست برود؛ مانند پیوند مقدسی است که برای همیشه به یادگار خواهد ماند. این عشق بعد از زندانی شدن قدیر دچار چالش می‌شود. علت زندانی شدن او، متهم شدن قدیر به عنوان قاتل پدر آسلی است. این اتفاق تمام خاطرات زیبا را از بین می‌برد.

اکنون قدیر تنها یک هدف دارد و آن اثبات بی‌گناهی خود و گرفتن انتقام از خانواده وارنالی است. آن‌ها به همراه یحیی، این بازی را راه انداختند و قدیر را راهی زندان کردند. وقتی حقیقت آشکار می‌شود، آتش عشقی که در درون آن‌ها به خاکستر تبدیل شده بود، در شرف شعله‌ور شدن قرار می‌گیرد.

زمان پخش سریال ترکی ستاره ها از من دورند

روز پخش سریال ستاره ها از من دورند : به زودی

ساعت پخش سریال ستاره ها از من دورند : ساعت 21:30

بازیگران سریال ترکی ستاره ها از من دورند

بازیگران سریال ترکی ستاره ها از من دورند

بورجو کیراتلی (Burcu Kıratlı)

بورجو کراتلی (Burcu Kıratlı) متولد ۲۳ ژوئیه ۱۹۸۹، بازیگر، مدل اهل ترکیه است. وی از سال ۲۰۱۰ میلادی تاکنون مشغول فعالیت بوده است. از فیلم‌ها یا برنامه‌های تلویزیونی که وی در آن نقش داشته‌ است می‌توان به قیام ارطغرل اشاره کرد.

این بازیگر تحصیلات ابتدایی خود را در کالج آتا، تحصیلات متوسطه را در کالج BJK و تحصیلات دبیرستانی خود را در کالج Bebek Yeni Yıldız به پایان رساند. از دانشکده طراحی ارتباطات بصری ارتباطات دانشگاه یدیتپه فارغ التحصیل شد. کراتلی که در طول دوران تحصیلی خود در نمایشنامه‌ها و فیلم‌های کوتاه زیادی شرکت کرد.

اولین نقش تلویزیونی او شخصیت یاغمور در سریال تلویزیونی Elde Var Hayat بود که بین سال‌های 2010 تا 2012 از شبکه TRT 1 پخش شد. در سال 2013 با شخصیت هلین در فیلم آب و آتش به نویسندگی و کارگردانی اوزجان دنیز در مقابل تماشاگران سینما ظاهر شد.

فورکان آندیچ (Furkan Andıç)

فورکان آندیچ (Furkan Andiç) متولد ۴ آوریل ۱۹۹۰در استانبول، مدل و بازیگر اهل ترکیه است. پس از فارغ‌التحصیلی از دبیرستان برای ادامهٔ تحصیل در رشته اقتصاد دانشکدهٔ پلی‌تکنیک کیف به اوکراین رفت. از سال ۲۰۱۹ با آیبوکه پوسات بازیگر ترک رابطه دارد. اولین کار خود در عرصه بازیگری را با سریال دفتر خاطرات دانشگاه آغاز کرد.

او با این سریال و سریال‌هایی همچون عروس‌های فراری، غنچه‌های زخمی، انتقام شیرین، مریم، همه جا تو، شهرت زیادی دست پیدا کرد. برای بازی در سریال انتقام شیرین، مریم، همه جا تو، جوایز پروانهٔ طلایی بهترین زوج بازیگر را به همراه لیلا توغوتلو،آیچا آیشین توران و آیبوکه پوسات دریافت کرده است.

سوالات متداول

ژانر سریال ترکی ستاره ها از من دورند چیست؟

درام

موضوع سریال ترکی Yıldızlar Bana Uzak چیست؟

درباره دو زوج عاشق به نام آسلی و قدیر است که درگیر ماجراهایی می‌شوند که عشق آن‌ها را به چالش می‌کشد.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *