معرفی سریال ترکی Ne Gemiler Yaktım (چه کشتی‌هایی را سوزاندم) + داستان

سریال ترکی Ne Gemiler Yaktım (چه کشتی‌هایی سوزاندم) با بازی دنیز بایسال و ارکان کولچاک کوستندیل، به زودی از شبکه Show TV پخش خواهد شد.

در جدیدترین سریال شبکه شو تی وی ترکیه، مشکلاتی که دو زن تجربه کرده‌اند، مورد بررسی قرار خواهد گرفت. دوریم اوزکان، دنیز بایسال، ارکان کولچاک کوستندیل و بوعرا گولسوی، بازیگران اصلی این سریال هستند.

بیشتر بخوانید:

جدول پخش سریال های ترکیه 2023 و 2024 + [ساعت و روز پخش سریال های ترکی]

خلاصه داستان سریال ترکی Ne Gemiler Yaktım

این سریال به نویسندگی بانو کریمیتچی بوزکورت (Banu Kiremitçi Bozkurt) به داستان زندگی یاسمین می‌پردازد که شوهرش مرده و در شرایط سخت با دخترش رنگین برای زنده ماندن تلاش می‌کند.

فیدان نیز کاراکتر دیگری است که با دخترش زینب، از دست شوهر روان پریشش “روتکای” فرار می‌کند. این دو زن در یک مرکز خرید با یکدیگر آشنا می‌شوند. “دنیز بایسال” در نقش “یاسمین” و “دوریم اوزکان” نقش “فیدان” در این سریال، که نام آن از ترانه خواننده معروف ترکیه سزن آکسو انتخاب شده است، بازی می‌کنند.

زمان پخش سریال Ne Gemiler Yaktım

روز پخش سریال Ne Gemiler Yaktım : از سیزدهم آذر هر دوشنبه

ساعت پخش سریال Ne Gemiler Yaktım : ساعت 21:30

کانال پخش سریال ترکی چه کشتی هایی را سوزاندم : Show TV

بازیگران سریال ترکی Ne Gemiler Yaktım

ملیس دورو اونال بازیگر نونهال در نقش زینب (Melis Duru Ünal)، ناظم کیریک در نقش مدیر احسان (Nazmi Kırık)، مرت دنیزمن در نقش سینان (Mert Denizmen)؛ [سینان به عنوان یک برادر روحانی برای یاسمین عمل خواهد کرد. او شخصیت بدی است]، ماجید کوپر در نقش توفیق اوزسوی، پدر یاسمین (Macit Koper) و چیدم سلیشیک اونات در نقش نریمان مادر روتکای (Çiğdem Selışık Onat)، از بازیگران سریال ترکی Ne Gemiler Yaktım هستند.

دوریم اوزکان در نقش فیدان (Devrim Özkan)

بازیگران سریال ترکی Ne Gemiler Yaktım

دوریم اوزکان که با کاراکتر سونگول در سریال هرچه باداباد (Gelsin Hayat Bilir Gibi) شناخته می‌شود، در 2 سپتامبر 1998 در موعلا به دنیا آمد. اوزکان با قد 168 سانتی متر و وزن 53 کیلوگرم، رشته هنرهای زیبای دانشگاه سیتکی کوچمان را رها کرد و به استانبول آمد تا بازیگری را دنبال کند.

این بازیگر با سریال رویا (Rüya) وارد دنیای تلویزیون شد. پیش از “چه کشتی‌هایی را سوزاندم” در سریال‌های هرچه باداباد (Gelsin Hayat Bilir Gibi)، وصلت (Vuslat)، رامو (Ramo) و وطنم تویی (Vatanım Sensin)، به ایفای نقش پرداخته است.

دنیز بایسال در نقش یاسمین (Deniz Baysal)

بازیگران سریال ترکی Ne Gemiler Yaktım

دنیز بایسال که در بین بازیگران Ne Gemiler Yaktım نقش اول را بر عهده خواهد داشت، آخرین بار با شخصیت زهرا در سریال تشکیلات (Teşkilat) با مخاطبان دیدار کرد. این بازیگر زیبا در 5 آوریل 1991 در ازمیر به دنیا آمد؛ دنیز 32 سال سن دارد. پس از فارغ التحصیلی از دبیرستان در تئاتر شهری کارشییاکا کار می‌کرد. او 172 سانتی متر قد و 56 کیلوگرم وزن دارد.

این بازیگر که در سریال تلویزیونی عروس‌های فراری (Kaçak Gelinler) با شخصیت Kainat Gencer به شهرت رسید، در سریال‌هایی مانند قول (Söz)، فضیلت خانم و دخترانش (Fazilet Hanım ve Kızları) و Sevda Kuşun Kanadında، نقش های اصلی را ایفا نموده است. در سال 2019 با باریش یورتجو ازدواج کرد.

ارکان کولچاک کوستندیل در نقش توپراک (Erkan Kolçak Köstendil)

بازیگران سریال ترکی Ne Gemiler Yaktım

ارکان کولچاک کوستندیل بازیگر سریال ترکی Ne Gemiler Yaktım در ۱۶ ژانویه ۱۹۸۳ در بورسا متولد شد. این بازیگر از گروه تئاتر کنسرواتوار دولتی دانشگاه معمار سینان فارغ التحصیل شده است. محبوب‌ترین کاراکتر او در سال‌های اخیر، کاراکتر وارتولو سعادت‌الدین (Vartolu Saadettin) در سریال گودال (Çukur) است.

این بازیگر پیشتر در فیلم‌ها و سریال‌هایی مثل خانواده، مسلم، ای استانبول و … حضور داشته است. همسر او جانسو توسون نیز بازیگر است. آن‌ها صاحب یک پسر به نام مارسل هستند.

بوعرا گولسوی در نقش روتکای (Buğra Gülsoy)

بازیگران سریال ترکی Ne Gemiler Yaktım

بوعرا گولسوی که به شخصیت روتکای جان خواهد داد، در 22 فوریه 1982 در آنکارا به دنیا آمد. این بازیگر 41 سال سن و 175 سانتی متر قد دارد. بوعرا از دانشگاه آکدنیز، گروه معماری فارغ التحصیل شد و آموزش بازیگری و تئاتر را در تئاتر قبرس دریافت کرد.

گولسوی که به نویسندگی نیز مشغول است، در سالی که گذشت از همسرش نیلوفر کورکماز طلاق گرفت. آن‌ها صاحب یک پسر به نام جم هستند. بوعرا در سریال تلویزیونی کوزی گونی (Kuzey Güney) شخصیت گونی (Güney) را ایفا کرده بود. سریال‌هایی مانند مهمان، عزیزه، دخترم و … از جمله آثار او هستند.

سوالات متداول

ژانر سریال چه کشتی هایی را سوزاندم چیست؟

درام

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *