معرفی سریال بهشت تبهکاران ؛ داستان، بیوگرافی و نقد

اگر به سریال‌های نوستالژی ایرانی علاقه دارید با ما همراه باشید تا باهم به معرفی سریال بهشت تبهکاران بپردازیم. در ادامه مطالب بیشتری از این سریال می‌خوانید.

این سریال یکی از جدیدترین ساخته‌های شبکه نمایش خانگی به شمار می‌رود که در انتظار پخش است. کارگردانی سریال بهشت تبهکاران به عهده مسعود جعفری جوزانی یکی از کارگردان‌های بزرگ ایران است، در این سریال کلی از اتفاقات پس از نهضت تا جنگ ایران و عراق را با دیدگاهی متفاوت به تماشاگران نشان می‌دهد.

زمان تاریخ پخش سریال بهشت تبهکاران احتمالا از پاییز 1402 در پلتفرم تماشاخونه شروع خواهد شد. ژانر سریال بهشت تبهکاران در دسته تاریخی، درام و زندگی‌نامه قرار می‎‌گیرد. و مدت زمان هر قسمت سریال 50 دقیقه است.

بیشتر بخوانید: بهترین سریال های ایرانی تمام دوران

داستان سریال بهشت تبهکاران

معرفی سریال بهشت تبهکاران
معرفی سریال بهشت تبهکاران

بررسی سریال بهشت تبهکاران: داستان از سال 1329 شروع می‌شود. زمانی که احمد دهقان نماینده مجلس، روزنامه نگار و مدیر تئاتر نصر به دست حسن جعفری در خیابان لاله زار تهران کشته شد. همچنین سریال درباره اتفاقات قبل از ماجرای ملی شدن صنعت نفت است که مرحله بسیار مهمی در تاریخ محسوب می‌شود. تعداد قسمت‌های سریال بهشت تبهکاران هنوز نامشخص است اما انتظار می‌رود بین 15 الی 20 قسمت از این سریال در شبکه خانگی منتشر گردد.

معرفی سریال ایرانی بهشت تبهکاران: در مورد زندگی احمد دهقان، روزنامه‌ نگار و فعال سیاسی ایرانی بوده که در سال 1287 در اصفهان به دنیا آمد او نماینده مجلس، روزنامه‌نگار و مدیر تئاتر نصر بوده و در تاریخ 6 خرداد 1329 در اثر ترور در خیابان لاله‌ زار تهران توسط حسن جعفری به قتل رسید. این سریال جدیدترین ساخته مسعود جعفری جوزانی نیز می‌باشد و به زندگی این روزنامه نگار و فعال سیاسی و روز‌های قبل ملی شدن صنعت نفت ایران نیز خواهد پرداخت و زندگی احمد دهقان تا زمان ترور او را به تصویر خواهد کشید.

بازیگران سریال بهشت تبهکاران

معرفی سریال بهشت تبهکاران
معرفی سریال بهشت تبهکاران

از هنرپیشه های سریال بهشت تبهکاران می‌توان به امیرحسین آرمان، مهران مدیری، جمشید هاشم پور، علی نصیریان، حسام منظور، بهنام تشکر، حمید گودرزی، هومن برق نورد، علی اوجی، رضا شفیعی جم، بیتا فرهی، لادن مستوفی، رضا یزدانی اشاره کرد.

بازیگران سریال بهشت تبهکاران

امیرحسین آرمان

معرفی سریال بهشت تبهکاران
معرفی سریال بهشت تبهکاران

امیرحسین آرمان بازیگر، مدل و خواننده ایرانی متولد 14 آبان 1361 است. او بازیگری را از سال 1383 با فیلم ازدواج به سبک ایرانی شروع کرد و پس از چند فیلم سینمایی در سال 1391 با سریال کلاه پهلوی وارد تلویزیون شد. او شهرت خود را با ایفای نقش در سریال‌های پریا و مرز خوشبختی بیشتر کرد. سپس در مجموعه شبکه نمایش خانگی مانکن درخشید. امیرحسین آرمان به واسطه جذابیت ظاهری و ایفای نقش‌های جذاب خود، بسیار محبوب است. از دیگر آثار او باید به فیلم‌های شیفت شب، خبر خاصی نیست، آن‌ها و بخارست اشاره کنیم.

علی نصیریان

معرفی سریال بهشت تبهکاران
معرفی سریال بهشت تبهکاران

علی نصیریان بازیگر، نمایش‌نامه نویس، کارگردان و بازیگر ایرانی متولد 15 بهمن 1313 است. او بازیگری را از سال 1329 با تئاتر شروع کرد و در سال 1339 وارد تلویزیون ملی شد. او سرانجام موفق شد تا در سال 1348 با فیلم گاو داریوش مهرجویی حضور پیدا کند و در سینمای پیش از انقلاب آثاری همچون ستارخان و دایره مینا در کارنامه هنری خود داشت. پس از سال 1357 نیز او در آثار متعدد تلویزیونی و سینما حضور پیدا کرد و به افتخارات زیادی دست یافت.‌

از جمله آثار موفق تلویزیونی او باید به سریال‌های هزاردستان، سربداران، میوه ممنوعه، زمین انسان‌ها و برادرجان اشاره کنیم. او در حوزه سینما نیز فیلم‌های کمال‌الملک، ناخدا خورشید، شیر سنگی، بوی پیراهن یوسف، شکارچی شنبه و لامینور را بازی کرده است. همچنین نقش بزرگ آقا او در سریال شهرزاد نیز از ماندگارترین نقش‌آفرینی‌های او محسوب می‌شود.

سحر جعفری جوزانی

معرفی سریال بهشت تبهکاران
معرفی سریال بهشت تبهکاران

سحر جعفری جوزانی بازیگر ایرانی، متولد 11 تیر 1357 است. او فعالیت خود را از سال 1365 به عنوان یک بازیر کودک در فیلم شیر سنگی پدرش، مسعود جعفری جوزانی، شروع کرد و سپس در فیلم‌های پدرش حضور داشت تا اینکه در سال 1375 با نویسندگی و بازیگر در سریال آژانس دوستی دیده شد.

او در آثار مهران مدیری از جمله نقطه‌چین، باغ مظفر، گنج مظفر و قهوه تلخ حضور پیدا کرد. همچنین نقش کلیدی ایران را نیز در سریال در چشم باد بازی کرد. از دیگر آثار او باید به فیلم‌های چشمهایش، ایران برگر و پشت دیوار سکوت اشاره کنیم. او بازیگر زن اصلی سریال بهشت تبهکاران است.

نقد سریال بهشت تبهکاران

معرفی سریال بهشت تبهکاران
معرفی سریال بهشت تبهکاران

نقد سریال بهشت تبهکاران: این اثر هنوز پخش نشده و نقدی نیز بر آن وارد نیست و صرفا در این قسمت با بیان نکاتی درباره آن همراه شما هستیم. بهشت تبهکاران یک سریال تاریخی است و مسعود جعفری جوزانی پیش از این ثابت کرده در روایت تاریخ، استعداد بالایی دارد. او برای این سریال به سراغ ترکیبی از بازیگران بزرگ سینما، بازیگران جوان و درخشان و همچنین بازیگران پررنگ در حال حاضر می‌رود. اگر مایل به دانلود سریال بهشت تبهکاران هستید، از طریق کانال تلگرام فیگار می‌توانید اقدام به دانلود فیلم کنید.

او در سریال در چشم باد نشان داد، به خوبی می‌تواند از بازیگر، بازی بگیرد و کاری کند که آنها بدرخشند. از آنجایی که نگارش فیلمنامه کار خود آقای جعفری جوزانی است، پس انتظار اثری قوی را از او داریم. با این تفاسیر احتمالا نمرات سریال بهشت تبهکاران بالا باشد. سریال بهشت ​​تبکاران به کارگردانی و نویسندگی مسعود جعفری جوزانی و تهیه کنندگی فتح الله جعفری جوزانی ساخته شده است. این سریال در سال 2018 منتشر شد و آماده ساخت شد و اخیراً اعلام کردند که پروانه ساخت را دریافت کرده‌اند و به زودی برای پخش آن آماده هستند.

برای دانلود سریال بهشت تبهکاران، فیلترشکن خود را روشن کنید و در کانال تلگرام فیگار عضو شوید.

جمع بندی

معرفی سریال بهشت تبهکاران
معرفی سریال بهشت تبهکاران

سریال بهشت تبهکاران کی پخش میشود؟ بهشت تبهکاران که از اواخر مرداد ماه 1401 فیلمبرداری خود را نیز در شهرک سینمایی غزالی آغاز نموده است پس از چندین ماه فیلمبرداری در نهایت در تاریخ 29 دی ماه 1401 فیلمبرداری از سکانس‌های این سریال به اتمام رسید و انتظار می‌رود این مجموعه در اواسط تابستان، یا پاییز 1402 در شبکه نمایش خانگی منتشر شود.

با معرفی و بررسی سریال بهشت تبهکاران همراه شما هستیم. این اثر اولین سریال شبکه نمایش خانگی مسعود جعفری جوزانی و سریالی مهم پس از در چشم باد است که مخاطبان از آن انتظارات زیادی دارند. نظر شما درباره این اثر چیست؟ آیا شما نیز بی‌صبرانه منتظر دانلود سریال بهشت تبهکاران و تماشای آن هستید؟ از همراهی شما تا پایان نوشتار معرفی سریال جدید بهشت تبهکاران متشکریم.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *