ویدیو : سانسور آواز خواندن لیلا اوتادی در برنامه چیدمانه

به تازگی ویدیویی از سانسور آواز خواندن لیلا اوتادی در برنامه چیدمانه در رسانه های مجازی پخش شده که حواشی بسیاری را ایجاد کرده است.

اخیرا سکانس حذف شده آواز خواندن لیلا اوتادی در برنامه چیدمانه در فضای مجازی پخش شده است. گویا ویدیو سانسور خوانندگی لیلا اوتادی در برنامه چیدمانه بازخورد بسیاری را از سوی کاربران داشته است. برخی با شنیدن صدای لیلا اوتادی هنگام آواز خوانی شوکه شدند.

بیشتر بخوانید:

زمان پخش مسابقه چیدمانه با اجرای لیلا اوتادی + شرکت‌کنندگان گیم شو دکوراسیون

سانسور آواز خواندن لیلا اوتادی در برنامه چیدمانه

در ادامه می‌توانید سانسور شدن سکانس خوانندگی لیلا اوتادی در برنامه چیدمانه را ببینید:

در حین اجرای لیلا اوتادی در برنامه “چیدمانه”، قسمت‌های مختلف آواز به صورت ناگهانی قطع شده و به جای آن صحبت‌های مجری با صدای ضبط شده جایگزین میشود. این سانسور ناگهانی باعث شکستگی در جریان آواز خواندن لیلا اوتادی شده و تأثیر منفی زیادی داشت.

طبق گفته‌های منابع مطلع، دلایل سانسور لحظه‌ای لیلا اوتادی به عکس العمل منفی عده‌ای به تصمیمات او درباره آزادی بیان و حقوق زنان بوده است. این اقدام سانسورمحور نشان دهنده عدم تحمل برخی از قسمت‌های جامعه نسبت به صدای لیلا اوتادی و پیام‌های اجتماعی که در آثار خود منتقل می‌کند، است.

طرفداران و هنرمندان دیگر با شکایت و انتقادات خود در رسانه‌ها به بروز مشکلات سانسور در برنامه “چیدمانه” پاسخ دادند. آن‌ها معتقد هستند که هرگونه سانسور و محدود کردن صدا و سیما به خلاف حقوق شهروندی است و باعث تضعیف صحافت آزاد و هنر را به خطر می‌اندازد.

بیوگرافی لیلا اوتادی

سانسور آواز خواندن لیلا اوتادی در برنامه چیدمانه

لیلا اوتادی، بازیگر ایرانی در تاریخ ۱۴ مرداد ۱۳۶۳ به دنیا آمده است. او بازیگری را از سال ۱۳۸۱ با فیلم “چشمان سیاه” آغاز کرده است. این هنرپیشه به طور کلی در نقش‌های مکمل یا فرعی در آثار مختلف حضور پیدا کرده و در فیلم‌های پرطرفداری همچون “زن‌ها فرشته‌اند”، “پسر آدم”، “دختر حوا”، “به دنبال خوشبختی”، “اخراجی‌ها ۳”، “مالیخولیا”، “کاتیوشا” و “پسرکشی”، نقش‌آفرینی کرده است. همچنین، در سریال‌هایی از قبیل “آخرین گناه”، “زخم”، “آرام می‌گیریم”، “گاندو”، “دیو و ماه پیشونی” و “نیوکمپ” نیز حضور داشته است. در حال حاضر، لیلا اوتادی در سریال رئالیتی “چیدمانه” به عنوان گرداننده یا مجری حضور دارد.

موضوع برنامه چیدمانه چیست؟

سانسور آواز خواندن لیلا اوتادی در برنامه چیدمانه

سریال “چیدمانه” یک برنامه رئالیتی شو است که در ایران تولید شده است. این سریال توسط کارگردان ایرج طایفه و نویسنده رحیم بهبودی‌فر ساخته شده است. تهیه‌کننده این اثر سید جواد هاشمی و لیلا اوتادی در نقش گرداننده آن حضور دارند.

ژانر اصلی این سریال شامل رئالیتی شو، گیم شو و مسابقه است. شروع پخش “چیدمانه” به تاریخ ۱۳ شهریور ۱۴۰۲ بوده است. تاکنون تعداد کل قسمت‌های این سریال مشخص نشده است و فقط قسمت اول آن منتشر شده است. اپیزودها از هر دوشنبه ساعت ۸ صبح منتشر می‌شوند.

“چیدمانه” به عنوان اولین برنامه چیدمان و دکوراسیون ایرانی تلویزیونی شناخته می‌شود. در هر قسمت از این برنامه، از بین جمعیتی از سلبریتی‌ها و هنرمندان، دو نفر به صورت قرعه‌کشی برای شرکت در مسابقه انتخاب می‌شوند. این شرکت‌کنندگان باید به ترتیب چالش‌هایی را اجرا کنند که با موفقیت در هر چالش، امتیاز به آن‌ها اضافه می‌شود.

سپس فضایی برای آن‌ها فراهم می‌شود تا با استفاده از امتیازات خود، در قسمت بازار مسابقه خریدهایی انجام داده و دکوراسیون فضا را انجام دهند. در پایان، سه داور مسابقه به نام‌های صمد سلیمان‌زاده (سازنده پروژه‌های ساختمانی)، سروناز شریفی (مهندس معمار) و بهار ضیا (طراح داخلی)، قضاوت می‌کنند و همچنین در انتخابات، نظر مردم نیز دخالت دارد

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید.

دیدگاه شما در خصوص سانسور آواز خواندن لیلا اوتادی در برنامه چیدمانه چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *