معرفی فیلم عشق در نگاه اول ؛ داستان، بیوگرافی، تریلر و نقد

فیلم عشق در نگاه اول با هنرنمایی بن هاردی در ژانر درام و عاشقانه، به تازگی منتشر شده است. معرفی فیلم عشق در نگاه اول را در ادامه بخوانید…

در انتهای مطلب معرفی فیلم عشق در نگاه اول شما را به تماشای تریلر این فیلم عاشقانه دعوت می‌کنیم. شما در این مطلب جذاب می‌توانید درباره فیلم سینمایی عشق در نگاه اول 2023 اطلاعات بسیار جذابی را بخوانید.

فیلم سینمایی عشق در نگاه اول ( فیلم Love at First Sight 2023 ) که توسط ونسا کسویل ساخته شده است، در 15 سپتامبر 2023 (24 شهریور) منتشر شد. ونسا کسویل، کارگردان فیلم، داستان آشنایی اتفاقی دو جوان در پروازی از نیویورک به لندن را به تصویر می‌کشد. در این داستان، عشق در دل دختر جوانه می‌زند، اما با گم شدن یکدیگر در مقصد، همه چیز به مشکل بر می‌خورد. ژانر فیلم Love at First Sight 2023 درام و عاشقانه و مدت زمان فیلم عشق در نگاه اول 1 ساعت و 30 دقیقه است.

در ادامه با خلاصه داستان فیلم عشق در نگاه اول و هنرپیشه های این فیلم همراه فیگار بمانید…

داستان فیلم عشق در نگاه اول

معرفی فیلم عشق در نگاه اول

موضوع فیلم سینمایی عشق در نگاه اول درباره داستان آشنایی دو جوان است، که برای رسیدن به هم به چالش هایی بر می‌خورند. در خلاصه فیلم سینمایی عشق در نگاه اول آمده است که داستان عاشقانه هدلی و الیور در حین پروازی از نیویورک به لندن شروع می‌شود.

آنها به یکدیگر علاقه‌مند می‌شوند، اما به طور ناگهانی در مقصد یکدیگر را گم می‌کنند و امکان ملاقات دوباره با یکدیگر به نظر غیرممکن می‌رسد. اما داستان فیلم عشق در نگاه اول به اینجا ختم نمی‌شود و با وجود اینکه آنها در مقصد خود یکدیگر را گم می‌کنند، ولی تصمیم می‌گیرند از شانس سرپیچی کنند و امکان ملاقات دوباره با یکدیگر را فراهم کنند.

بازیگران فیلم عشق در نگاه اول

از هنرپیشه های فیلم سینمایی عشق در نگاه اول می‌توانیم به بن هاردی، تام تیلور، جمیله جمیل، دکستر فلچر، راب دلینی، سالی فیلیپس، کاترینا ناره و هیلی ریچاردسون اشاره کنیم. در ادامه می‌توانید بیوگرافی بازیگران فیلم عشق در نگاه اول را بخوانید.

بن هاردی در فیلم عشق در نگاه اول

معرفی فیلم عشق در نگاه اول
معرفی فیلم عشق در نگاه اول

بن هاردی (Ben Hardy)، هنرپیشه و خواننده اهل انگلستان، در 2 ژانویه 1991 به دنیا آمد. او در ردینگ، برکشایر بزرگ شد و در مدرسه‌ی وودلی پارک تحصیل کرد. هاردی کار خود را با بازی در تئاتر آغاز کرد و سپس وارد صنعت سینما شد.

شروع کار حرفه‌ای بن هاردی در سال 2012 بود که در سریال تلویزیونی “درباره یک پسر” (The Judas Kiss) به روی صحنه رفت اما شهرت و شناخت وسیع‌تری پس از بازی در نقش پیتر مک‌تیوگ در فیلم “ایکس من: آخر الزمان” (X-Men: Apocalypse) در سال 2016 به دست آورد. نقش او در این فیلم او را به یک بازیگر مورد توجه و محبوب تبدیل کرد و پس از این موفقیت، هاردی در فیلم‌های معروفی مانند “راپسودی بوهمی” (Bohemian Rhapsody) و “شش زیر زمین” (Six Underground) نقش آفرینی کرد.

تام تیلور در فیلم عشق در نگاه اول

معرفی فیلم عشق در نگاه اول
معرفی فیلم عشق در نگاه اول

تام تیلور (Tom Taylor)، هنرپیشه اهل انگلستان، در 16 ژوئیه 2001 به دنیا آمد. او در شهر ساوتهمپتون بزرگ شد و از جوانی علاقه زیادی به بازیگری داشت. تیلور کار خود را در عرصه هنری با بازی در تئاتر آغاز کرد و سپس به سمت صنعت سینما و تلویزیون گام برداشت.

او در سال 2016 با بازی در فیلم “خانه شیطان” (The House That Jack Built) به توجه برجستگان رسید و نقش‌های متنوعی در فیلم‌ها و سریال‌ها داشت. شهرت و شناخت وسیع‌تری برای تام تیلور پس از بازی در نقش جیکوب بلک در فیلم “تمرینی برای کشتن” (The Kid Who Would Be King) در سال 2019 به دست آمد.

دکستر فلچر در فیلم عشق در نگاه اول

معرفی فیلم عشق در نگاه اول
معرفی فیلم عشق در نگاه اول

دکستر فلچر (Dexter Fletcher)، هنرپیشه، کارگردان و خواننده اهل انگلستان، در 31 ژانویه 1966 به دنیا آمد. او در لندن بزرگ شد و از جوانی به بازیگری علاقه‌مند شد. فلچر کار خود را با بازی در تئاتر آغاز کرد و سپس به سمت فیلم و تلویزیون گام برداشت.

او در سال 1986 با فیلم “باکسیتی” (Buster) به توجه برجسته‌ترین هنرمندان رسید و در دهه‌های بعد نقش‌های متنوعی در فیلم‌ها و سریال‌ها ایفا کرد. شهرت و شناخت وسیع‌تری برای دکستر فلچر پس از تجربه کارگردانی فیلم “راکت من” (Rocketman) در سال 2019 به دست آمد. او با کارگردانی این فیلم موفق به بهره‌برداری از استعداد و توانایی خود به عنوان یک کارگردان حرفه‌ای و موفق شد.

نقد فیلم سینمایی عشق در نگاه اول

معرفی فیلم عشق در نگاه اول
معرفی فیلم عشق در نگاه اول

فیلم عشق در نگاه اول پس از شرکت در جشنواره بین‌المللی فیلم ReFrame، توانست جایزه ReFrame Stamp را برای بهترین داستان بدست آورد. این فیلم بر اساس رمانی به نام “The Statistical Probability of Love at First Sight” ساخته شده است. هدلی و اولیور در این 24 ساعت، برای اولین بار در زندگی‌شان، عشق را تجربه می‌کنند. این عشق اتفاقی است که ممکن است به عنوان یک مرهم بر زخم‌های زندگی آنها عمل کند.

برای نقش هدلی، از بازیگر 28 ساله و با تجربه آمریکایی هیلی لو ریچاردسون (Haley Lu Richardson) استفاده شد. نقش مقابل او را بن هاردی (Ben Hardy) هنرپیشه 32 ساله انگلیسی ایفا کرد. بن هاردی با بازی در فیلم “ایکس من: آخر الزمان” (2016) شروع به کار کرد و با بازی در فیلم‌های “راپسودی بوهمی” (2018) و “شش زیر زمین” (2019) خود را به عنوان یک بازیگر با استعداد ثابت کرد.

ونسا کسویل، یک کارگردان انگلیسی است که از سال 2006 با فیلم کوتاه وارد عرصه فیلمسازی شد. قبل از کار در فیلم “عشق در نگاه اول”، ونسا چند مجموعه موفق را برای بی بی سی به عنوان کارگردان ساخت. نمرات فیلم عشق در نگاه اول منتشر شده است و این فیلم توانست که امتیاز قابل قبول IMDB : 7.0 را دریافت کند.

تریلر فیلم Love at First Sight 2023

تیزر فیلم عشق در نگاه اول به تازگی منتشر شده است. در ادامه می‌توانید تیزر فیلم سینمایی عشق در نگاه اول را مشاهده کنید:

جمع بندی و دانلود فیلم سینمایی عشق در نگاه اول

در پایان و جمع بندی این مطلب باید بگوییم که این فیلم با توجه به فیلمنامه خوب و امتیازی که دریافت کرده است، می‌تواند رضایت افرادی که به ژانر درام و عاشقانه علاقه دارند، را کسب کند. شما عزیزان می‌توانید از طریق کانال تلگرامی زیر به دانلود فیلم عشق در نگاه اول اقدام کنید.

دانلود فیلم Love at First Sight 2023

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص معرفی فیلم عشق در نگاه اول چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *