دانلود فصل دوم سریال خاندان اژدها (House of the Dragon) با زیرنویس فارسی ؛ قسمت اول و دوم

اگر به دنبال دانلود فصل دوم سریال خاندان اژدها (House of the Dragon) با زیرنویس فارسی هستید، در انتهای این مطلب لینک دانلود این مجموعه را مشاهده خواهید کرد.

خاندان اژدها، سریالی فانتزی و درام، به عنوان پیش‌درآمدی بر مجموعه پربازدید بازی تاج و تخت، بینندگان را به سفری حماسی به اعماق تاریخ وستروس می‌برد. این سریال که توسط «جرج آر. آر. مارتین»، خالق دنیای یخ و آتش و «رایان کندال» خلق شده، دومین نمایش در این فرنچایز محسوب می‌شود و داستان آن مربوط به حدود 200 سال پیش از وقایع بازی تاج و تخت و 172 سال پیش از تولد «دنریس تارگرین» است.

بسیاری از طرفداران بی صبرانه دوست دارند فصل دوم سریال House of the Dragon را تماشا کنند. در انتهای این مطلب می‌توانید با ورود به کانال تلگرامی فیگار، به دانلود و تماشای فصل دوم این مجموعه بپردازید.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


دانلود فصل دوم سریال خاندان اژدها

در این سریال، شاهد آغاز افول خاندان تارگرین، قدرتمندترین سلسله در وستروس، هستیم. نزاع‌های داخلی بر سر قدرت، تارگرین‌ها را به ورطه جنگی خانمان‌سوز به نام رقص اژدها می‌کشاند، جنگی که سرنوشت هفت قلمرو را برای همیشه رقم خواهد زد.

خاندان اژدها با تصاویری خیره کننده، داستانی پرکشش و شخصیت‌های به یاد ماندنی، دنیای وستروس را به شکلی زنده و ملموس به تصویر می‌کشد. این سریال از همان ابتدا مورد استقبال گسترده منتقدان و تماشاگران قرار گرفت و به سرعت به یکی از محبوب‌ترین عناوین شبکه «HBO» تبدیل شد.

دانلود فصل دوم سریال خاندان اژدها
دانلود فصل دوم سریال خاندان اژدها

داستان فصل دوم سریال خاندان اژدها، دقیقا پس از مرگ پسر رینیرا و خورده شدن او توسط ویگار، اژدهای ایموند تارگرین روایت خواهد شد. به احتمال زیاد، در این فصل شاهد حضور نبرد رقص اژدهایان نیز باشیم. در ادامه می‌توانید لینک‌های دانلود سریال خاندان اژدها فصل دوم را مشاهده کنید.

برای ورود به کانال تلگرامی فیگار و دانلود فصل دوم خاندان اژدها فیلترشکن خود را روشن کنید:

دانلود قسمت اول از فصل دوم House of the Dragon -با کیفیت 1080

دانلود قسمت اول از فصل دوم House of the Dragon -با کیفیت 720

دانلود قسمت دوم از فصل دوم House of the Dragon -با کیفیت 1080

دانلود قسمت دوم از فصل دوم House of the Dragon -با کیفیت 720

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی سریال خاندان اژدها چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *