دانلود فیلم تاپ گان 2022 (Top Gun 2022) + [زیرنویس فارسی اختصاصی سایت فیگار]

تاپ گان: ماوریک یک فیلم درام اکشن آمریکایی محصول سال ۲۰۲۲ به کارگردانی جوزف کوشینسکی و نویسندگی ایرن کروگر، اریک وارن سینگر و کریستوفر مک‌کوری است. در ادامه با نوشتار دانلود فیلم تاپ گان 2022 (Top Gun 2022) همراه با ما بمانید.

این فیلم بر پایهٔ داستانی از پیتر کریگ و جاستین مارکس ساخته شده‌است. این فیلم دنبالهٔ تاپ گان (۱۹۸۶) است و در آن تام کروز در نقش خلبان آزمایشی کاپیتان پیت «ماوریک» میچل، در کنار مایلز تلر، جنیفر کانلی، جان هم، گلن پاول، لوئیس پولمن، اد هریس، مونیکا باربارو و وال کیلمر ایفای نقش کرده‌است.

دانلود فیلم تاپ گان 2022 (Top Gun 2022)

+ [زیرنویس فارسی اختصاصی سایت فیگار]

دانلود فیلم Top Gun 2022, دانلود تاپ گان 2022, دانلود Top Gun Maverick
دانلود فیلم Top Gun 2022, دانلود تاپ گان 2022, دانلود Top Gun Maverick

داستان این فیلم ۳۶ سال پس از نسخهٔ قبلی جریان دارد و بازگشت ماوریک به برنامه مربی تاکتیک‌های جنگنده ضربتی نیروی دریایی ایالات متحده (شناخته‌شده به عنوان «تاپ گان») را دنبال می‌کند، جایی که باید با گذشتهٔ خود روبرو شود و گروهی از خلبانان جنگندهٔ جوان‌تر را آموزش دهد.

بازیگران

دانلود فیلم Top Gun 2022, دانلود تاپ گان 2022, دانلود Top Gun Maverick
دانلود فیلم Top Gun 2022, دانلود تاپ گان 2022, دانلود Top Gun Maverick
  • تام کروز در نقش کاپیتان پیت «ماوریک» میچل، یک خلبان آزمایش و مربی پرواز، که در حال آموزش گروهی از فارغ التحصیلان تاپ گان برای یک مأموریت تخصصی است. او برای این مأموریت با یک اف/ای-۱۸ پرواز می‌کند.
  • مایلز تلر در نقش ستوان بردلی «روستر» بردشاو، یک خلبان اف/ای-۱۸ در گروه آموزشی مأموریت و پسر بهترین دوست فقید ماوریک، نیک «گوس» بردشاو.
  • جنیفر کانلی در نقش پنه‌لوپی «پنی» بنجامین، عاشق جدید ماوریک، که یک مادر مجرد، صاحب یک بار و دختر یک دریاسالار سابق است.
  • جان هم در نقش نایب دریاسالار بو «سایکلون» سیمپسون، فرمانده نیروی هوایی نیروی دریایی
  • گلن پاول در نقش ستوان جیک «هنگمن» سرسین، خلبان اف/ای-۱۸ و کاندید مأموریت
  • لوئیس پولمن در نقش ستوان رابرت «باب» فلوید، افسر سیستم‌های جنگ‌افزاری اف/ای-۱۸ فینیکس و کاندیدای مأموریت
  • اد هریس در نقش دریاسالار چستر «همر» کین، مافوق ماوریک و رئیس «برنامهٔ دارک‌ستار».
  • وال کیلمر در نقش دریاسالار تام «آیس‌من» کازانسکی، فرمانده ناوگان اقیانوس آرام ایالات متحده، رقیب سابق و دوست نزدیک ماوریک. آیس‌من در طول سال‌ها به حفظ ماوریک در نیروی دریایی کمک کرده‌است.
  • مونیکا باربارو در نقش ستوان ناتاشا «فینیکس» تریس، خلبان اف/ای-۱۸ و کاندیدای مأموریت

دانلود فیلم تاپ گان 2022

دانلود فیلم تاپ گان 2022 لینک مستقیم کیفیت خوب از تلگرام

رایگان با زیرنویس فارسی چسبیده

کیفیت 1080p و 720p

دانلود بهترین فیلم‌های 2022 از تلگرام

بررسی ویدئویی فیلم‌های مهم روز دنیا – فیکست (یوتیوب)

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار دانلود فیلم تاپ گان 2022 سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


2 thoughts on “دانلود فیلم تاپ گان 2022 (Top Gun 2022) + [زیرنویس فارسی اختصاصی سایت فیگار]

    1. فیلترشکن تو روشن کن، لینک انتقال میده به کانال تلگرام (که توی متن هم نوشته دانلود از کانال تلگرام) بعد فایل رو از کانال فیلم‌ها و سریال‌های خارجی دانلود کن… این همه فحش علتش چیه؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *