دانلود رایگان سریال آنتن قسمت هشتم +[قسمت 1 تا 9 به همراه لینک دانلود حلال]

لینک دانلود سریال آنتن قسمت هشتم (1401) جدیدترین سریال کمدی پلتفرم نماوا، در نوشتار جدید پیوست شده‌است. برای دانلود همراه ما باشید.

دانلود سریال آنتن قسمت هشتم

دانلود سریال آنتن قسمت هشتم
سریال آنتن قسمت 8, سریال آنتن پژمان جمشیدی

درباره سریال: سریال کمدی آنتن محصول سال ۱۴۰۱ کشور ایران به کارگردانی و تهیه کنندگی ابراهیم عامریان و نویسندگی فیلمنامه برعهده حمزه صالحی بوده است. آنتن دومین تجربه ابراهیم عامریان در نقش کارگردان است.

بیشتر بخوانید:

دانلود قسمت جدید سریال پوست شیر

دانلود قسمت جدید سریال آفتاب پرست

سریال آنتن قسمت 8

خلاصه سریال: داستان خانواده‌ای را روایت می‌کند که با مرگ بزرگ خاندان برایشان اتفاقات عجیبی می‌افتد. مادر داستان با از دست دادن شوهرش تصمیم می‌گیرد برای قبولی در دانشکده پزشکی که از جوانی آرزویش بود، تمام تلاشش را کند.

اتفاقا قبول می‌شود و با نوه خود که در همان دانشگاه در رشته دامپزشکی قبول شده است، راهی تهران می‌شود. پسرش که اکنون به جای پدر خود مسئولیت کارها را برعهده دارد، نمی‌تواند درس خواندن مادرش را هضم کند و آبرویش در خطر است.

اتحادیه کامیون داران او را تحت فشار گذاشته‌اند که اگر مادرت درس بخواند نمی‌توانی رئیس شوی! به همین خاطر او تمام تلاشش را می‌کند که مادرش را بازگرداند. مادر داستان نیز در حمایت از دانشجویان بارها مجبور به امضای تعهدنامه دانشجویی می‌شود. سریال آنتن جدیدترین عنوان شکبه نمایش خانگی است که در ژانر طنز با بازی پژمان جمشیدی و الیکا عبدالرازقی ساخته شده است.

سریال آنتن پژمان جمشیدی

لینک دانلود قسمت‌های جدید

دانلود قسمت 9 سریال آنتن با کیفیت انتخابی

دانلود قسمت 8 سریال آنتن با کیفیت انتخابی

دانلود قسمت 7 سریال آنتن با کیفیت انتخابی

دانلود قسمت 6 سریال آنتن با کیفیت انتخابی

دانلود سریال آنتن قسمت 5 با کیفیت انتخابی

دانلود قسمت 4 سریال آنتن با کیفیت انتخابی

دانلود قسمت 3 سریال آنتن با کیفیت انتخابی

دانلود قسمت 2 سریال آنتن با کیفیت انتخابی

دانلود قسمت 1 سریال آنتن با کیفیت انتخابی

لینک دانلود قسمت‌های جدید پس از انتشار سریال پیوست خواهند شد

لینک دانلود رایگان سریال آنتن قسمت 8

از همراهی شما تا انتهای نوشتار دانلود سریال آنتن سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.

دانلود سریال آنتن قسمت هشتم


مطالب بیشتر:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *