دانلود قسمت 1 سریال آنتن +[دانلود کیفیت های مختلف، زمان پخش]

لینک دانلود قسمت 1 سریال آنتن (1401) جدیدترین سریال کمدی پلتفرم نماوا، در نوشتار جدید پیوست شده‌است. برای دانلود همراه ما باشید.

این سریال داستان خانواده‌ای را روایت می‌کند که با مرگ بزرگ خاندان برایشان اتفاقات عجیبی می‌افتد. سریال آنتن جدیدترین عنوان شکبه نمایش خانگی است که در ژانر طنز با بازی پژمان جمشیدی و الیکا عبدالرازقی ساخته شده است. برای دانلود قسمت 1 آنتن به کارگردانی ابراهیم عامریان همراه ما باشید.

دانلود سریال آنتن قسمت 1

دانلود قسمت 1 آنتن با کیفیت انتخابی

دانلود قسمت 1 سریال آنتن

دانلود قسمت 1 سریال آنتن

سریال کمدی آنتن محصول سال ۱۴۰۱ کشور ایران به کارگردانی و تهیه کنندگی ابراهیم عامریان و نویسندگی فیلمنامه برعهده حمزه صالحی بوده است. آنتن دومین تجربه ابراهیم عامریان در نقش کارگردان است.

او اولین تجربه کارگردانی خود را در این زمینه با سریال نارگیل شروع نمود که در رده سنی کودک و نوجوان تهیه شده بود، که یک سریال در ژانر عروسکی بود و در آن سریال هم مانند سریال آنتن نویسندگی برعهده حمزه صالحی بود.

ابراهیم عامریان مدت زمان زیادی نیست که به سینمای ایران ورود کرده است، اما در همین مدت کم توانسته با تهیه کنندگی و حضور در فیلم‌های مطرح نام خود را تبدیل به یکی از تهیه کنندگان مطرح سینما کند.

عوامل سریال

دانلود سریال آنتن +[دانلود کیفیت های مختلف، زمان پخش]
دانلود سریال آنتن قسمت 1
  • ستارگان: ارسلان قاسمی، الیکا عبدالرزاقی، بهنام تشکر،‌ پژمان جمشیدی، سام نوری، مرجانه گلچین، هادی کاظمی، نعیمه نظام دوست
  • کارگردان: ابراهیم عامریان
  • ساخت: ایران
  • محصول: 1401
  • زمان پخش: هر چهارشنبه ساعت 20
  • ژانر: کمدی

دانلود سریال آنتن قسمت 1

دانلود قسمت 1 آنتن با کیفیت انتخابی

مطالب مرتبط:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار دانلود قسمت 1 سریال آنتن سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *