کوین کانروی صداپیشه بتمن درگذشت! [+عکس و بیوگرافی]

کوین کانروی بتمن ؛ او که برای سال‌های بسیار با صدای خود شخصیت بتمن را به تصویر کشیده بود، در سن ۶۶ سالگی از دنیا رفت. در ادامه همراه ما بمانید.

کوین کانروی بتمن

کوین کانروی، صداپیشه‌ی محبوب کاراکتر بتمن در سن ۶۶ سالگی دار فانی را وداع گفت. در ادامه با خبر درگذشت کوین کانروی صدا پیشه بتمن همراه ما بمانید.

بیشتر بخوانید:

غلامرضا سلیمانی شاعر و ترانه‌سرا درگذشت [+عکس و علت فوت]

کوین کانروی بتمن

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که کوین کانروی، صداپیشه باسابقه کاراکتر بتمن در سن ۶۶ سالگی فوت کرده است.

کوین کانروی بتمن
درگذشت کوین کانروی صدا پیشه بتمن

کوین کانروی درگذشت

به گزارش منابع خبری:

این هنرپیشه آمریکایی در طول ۳۰ سال صداپیشگی این کاراکتر دنیای دی‌سی را در مدیوم‌های مختلف انجام داد که از میان آن‌ها می‌توان به بازی Batman Arkham، بازی‌های Injustice و بازی MultiVersus اشاره کرد.

هنرمندی که نه تنها در آثار انیمیشنی بسیاری این شخصیت کمیک بوکی را برای مخاطبین به تصویر کشیده بود، بلکه در سه‌‌گانه تحسین شده Batman: Arkham نیز بتمنی به یاد ماندنی را در صنعت بازی‌های ویدویی برای مخاطبین به ارمغان آورد و خاطرات فراموش نشدنی‌ای را برای طرفداران شوالیه تاریکی ثبت کرد.

در ادامه میتوانید عکس کوین کانروی را مشاهده کنید:

کوین کانروی بتمن
کوین کانروی درگذشت

کانروی در آخرین پست توییتری خود که ماه گذشته منتشر شده بود، هالووین را به طرفداران تبریک گفت. او اواخر این ماه تولد ۶۷ سالگی خود را جشن می‌گرفت.  انیمیشن «لیگ عدالت» ۲۰۱۹ آخرین اثری بود که «کوین کانروی» در آن در نقش بتمن صحبت کرد و جدیدترین بازی ویدیویی او در نقش بتمن هم «مولتی‌ورسز» محصول برادران وارنر است که اوایل سال جاری منتشر شد.


اخبار بیشتر:

درگذشت کوین کانروی


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *