بازپخش سریال افرا ؛ بیوگرافی بازیگران و ساعت پخش

سریال افرا به عنوان سریال جدید شبکه یک سیما از جمعه 5 شهریور 1400 بر روی آنتن رفته است. در ادامه با نوشتار بازپخش سریال افرا همراه فیگار بمانید.

این مجموعه تلویزیونی که قصه آن در فضای معاصر می‌گذرد، محصول گروه فیلم و سریال شبکه اول سیماست.

در پگاه مه آلود یک روز پاییزی، در زیر شاخه‌های پرشکوه افرا، فرزندی زاده می‌شود؛ حاصلِ وصلتِ شومِ اخلاق و منفعت. چشمانِ پیرِ افرا، یگانه شاهدِ این راز در اعماق جنگل است. شاهدی که آموخت در نگاه عاشقانه به زندگی، فقط صاحب تنهایی خویشی. هیچکس نبودن، اولین و آخرین قانون کتاب عشق است… در ادامه با نوشتار بازپخش سریال افرا همراه فیگار بمانید.

بازپخش سریال افرا

بیوگرافی بازیگران و ساعت پخش

بازپخش سریال افرا , سریال افرا
بازپخش سریال افرا , سریال افرا

سریال افرا به کارگردانی بهرنگ توفیقی و تهیه‌کنندگی مشترک مجید مولایی و محمدکامبیز دارابی،  هفته‌ای ۶ شب در ساعت ۲۲:۱۵ روی آنتن شبکه یک سیما می‌رود. پنج‌شنبه شب‌ها نیز خلاصه هفتگی آن پخش خواهد شد.

بازیگران سریال افرا

مهدی سلطانی، پژمان بازغی، مینا وحید، روزبه حصاری، فریبا متخصص، اسماعیل محرابی، پیام دهکردی، علیرضا آرا، نسرین بابایی، محمد صادقی، هامون سیدی، سارا باقری، مهرداد بخشی، آریا دلفانی، فهیمه مؤمنی، بهمن صادق حسنی و… گروه بازیگران سریال «افرا» را تشکیل می‌دهند.


بیشتر بخوانید:


این سریال ۴۰ قسمتی تا پایان ماه صفر روی آنتن خواهد بود. همزمان با پخش سریال عوامل مشغول تدوین آن نیز هستند. سریال افرا جدیدترین اثر کارگردان مجموعه “پدر” است؛ بهرنگ توفیقی بعد از مجموعه “آقازاده” در نمایش‌خانگی به تلویزیون برگشته و این بار به تهیه‌کنندگی مشترک مجید مولایی و محمدکامبیز دارابی در شمال کشور، شهرک دفاع‌مقدس، بیمارستانی در تهران مراحل ساخت مجموعه‌ای را پیش برد که خیلی درباره محتویات و ماجراهایش حرفی به میان نیامده است.

ساعت تکرار سریال افرا از شبکه یک سیما

طبق معمول سریال‌های شبکه یک، باز پخش سریال افرا نیز در حدود ساعت‌های ۹:۳۰ و ۱۵ روز بعد بازپخش خواهد شد.


بیشتر بخوانید:


عوامل سریال افرا

  • نویسنده: فرزاد فرزانه
  • بازیگران: مهدی سلطانی، پژمان بازغی، مینا وحید، روزبه حصاری، فریبا متخصص، اسماعیل محرابی، پیام دهکردی، علیرضا آرا، نسرین بابایی، محمد صادقی، هامون سیدی، سارا باقری، مهرداد بخشی، آریا دلفانی، فهیمه مؤمنی، بهمن صادق حسنی و…
  • مدیر فیلمبرداری: مجید گل سفیدی
  • صدابردار: بابک نیازی
  • طراح صحنه: محمد صادقی
  • طراح گریم: زهره سیه پوش
  • طراح لباس: مهشید صادقی
  • جلوه های ویژه میدانی: حمید رسولیان
  • مدیران تولید: رحیم بیابانی و مرتضی پیرهادی
  • مدیر برنامه ریزی: حبیب قلی زاده
  • دستیار یک کارگردان: میثم بیدقی
  • منشی صحنه: تهمینه مرتضوی
  • عکاس: محمد دارایی
  • مدیر تدارکات: محمد عسکری
  • فیلمبردار: عطا قنبری
  • مشاور رسانه ای: هادی اعتمادی مجد
  • پشت صحنه: مهران بی پروا

بیوگرافی مختصری از بازیگران افرا

در ادامه نوشتار بازپخش سریال افرا می‌توانید با اطلاعات یک خطی از هرکدام از بازیگران این سریال جدید از تلویزیون ایران، از سریال افرا لذت بیشتری ببرید. در ادامه با ما باشید.

مهدی سلطانی

بیوگرافی بازیگران سریال افرا , بیوگرافی بازیگران افرا
بیوگرافی بازیگران افرا

مهدی سلطانی سروستانی (زادهٔ ۱۳۵۰) بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون، و کارگردان نمایش است. او دارای دکترای بازیگری تئاتر از دانشگاه اوینیون فرانسه است.

پژمان بازغی

بیوگرافی بازیگران سریال افرا , بیوگرافی بازیگران افرا
بیوگرافی بازیگران سریال افرا

پژمان بازغی (زادهٔ ۱۹ مرداد ۱۳۵۳، تهران) بازیگر سینما و تلویزیون و مجری اهل ایران است.

مینا وحید

بیوگرافی بازیگران سریال افرا , بیوگرافی بازیگران افرا
بیوگرافی بازیگران افرا

مینا وحید (زاده ۱۷ مرداد ۱۳۶۶ در رشت) بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر ایران است.

روزبه حصاری

بیوگرافی بازیگران سریال افرا , بیوگرافی بازیگران افرا
بیوگرافی بازیگران سریال افرا

روزبه حصاری (زادهٔ ۱۲ بهمن ۱۳۶۶ در تهران) بازیگر سینما، تئاتر، تلویزیون، نوازنده و خواننده است.

فریبا متخصص

بیوگرافی بازیگران سریال افرا , بیوگرافی بازیگران افرا
بیوگرافی بازیگران افرا

فریبا متخصص (زاده ۱ مرداد ۱۳۴۰ در بروجرد)، بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون ایرانی است. وی در رادیو نیز به عنوان گوینده نمایش‌های رادیویی و دوبلور فعالیت می‌کند.

پیام دهکردی

بیوگرافی بازیگران سریال افرا , بیوگرافی بازیگران افرا
بیوگرافی بازیگران سریال افرا

پیام نادری دهکُردی (زادهٔ ۲۰ اردیبهشت ۱۳۵۶، شهرکرد) بازیگر و کارگردان تئاتر و بازیگر ایرانی سینما و تلویزیون و مدرس فن بیان و بازیگری و مدیر مسئول مؤسسهٔ فرهنگی هنری امید پیام دهکردی است.

اسماعیل محرابی

بیوگرافی بازیگران سریال افرا , بیوگرافی بازیگران افرا
بیوگرافی بازیگران افرا

اسماعیل محرابی (زاده ۱۳۲۳) هنرپیشه تئاتر، سینما و تلویزیون اهل ایران است.

علیرضا آرا

بیوگرافی بازیگران سریال افرا , بیوگرافی بازیگران افرا
بیوگرافی بازیگران سریال افرا

علیرضا آرا (زادهٔ ۱۳ دی ۱۳۵۴ در تهران) کارگردان و بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون می‌باشد. علیرضا آرا، تحصیلات خود را در رشته مهندسی عمران به پایان رسانید و دوره بازیگری را در حوزه هنری گذراند. وی همسر شبنم مقدمی است.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بازپخش سریال افرا سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی مهمان کلیک نمایید.


2 thoughts on “بازپخش سریال افرا ؛ بیوگرافی بازیگران و ساعت پخش

  1. چند نکته در مورد سریال افرا

    رواج بی ادبی: دختر خانواده رو در روی پدر می ایستد به خاطر یک پسر نامحرم غریبه.

    رواج بی توجهی به مهر و محبت خانوادگی: دختر خانواده از برادرش کینه به دل می گیرد به خاطر یک پسر نامحرم غریبه

    رواج بی غیرتی و رواج بی توجهی به ناموس و ترس از دفاع از ناموس: پسر غریبه، یک دختر غریبه را سوار موتور! می کند و به جنگل می برد!!! علیرغم مخالفت سرسختانه «خانواده های» هر دو طرف، باز هم با هم قرار و مدار می گذارند و عاشقانه صحبت می کنند. برادر خانواده، حق آن پسر غریبه ای که به خودش جرات داده یک دختر نامحرم را سوار بر موتور به جنگل ببرد را کف دستش می گذارد ولی باید پاسخگو باشد؛ هم به دادگاه هم به خواهرش!!!

    فروختن حیثیت خانوادگی به خاطر بلندپروازی: بخواهیم نخواهیم پیمان و مائده هیچ تطابقی از نظر اقتصادی و فرهنگی ندارند. جالب اینجاست که خانواده مائده بدترین توهین را نسبت به خانواده پیمان بر زبان می آورد اما پیمان ککش هم نمی گزد و به ذلت و خواری می افتد و خودش و خانواده اش را هم می خواهد به این ذلت و خواری بیندازد.
    ترکش های فیلم های نجس کلمبیایی و ترکیه ای، در عمق تلویزیون ما قابل رویت است !!!

    لطفا اگر ماهواره دارید خرد و خاک شیر کنید

  2. سلام فیلم افرا خیلی فیلم بعد بعد هس چرا یک اگر اسلحه دست مامور قانون دادید در مقابل دشمن یادفاع در شرایط خاص که جانش در خطر هس استفاده کند پس چرا باید در زمان استفاده درست زندان برود یا حکمش برای استفاده در مقابل دشمن از وطنش یا جانش چرا باید حکم قصاص بگیرد پس موقعه دادن اسلحه چه سرباز چه کادرنیروی انتضامی چه محیط بان باشد بگید که این اسلحه فقط نماد نمایشی هسبه شما داده میشه میتونید فقط باهاش عکس یادگاری بگیرد ودوم چرا تو فیلم باعث میشید که الان میدانید چقدر زندانی به قصاص محکم تو زندان های شهر ها منتظر افع هستن چرا با این کاره مسخره باید مردم رادل سرد کنید چه کسی که نمی خواهد قصاص انجام بدهد چه نمی خواهد دیه بگیرد شما هه دم ازقصاص میزنید یا دیه حق هس خجالت باید بکشید سوم قانون که ۲۰ سال کسی از خانواده اش خبر نداره گذاشته رفته وهمان قانون که گواهی مرگ زده به نام طرف باید بعد سالهای سال بلند شه بیاد ادعای حق حقوق کند چرا باید قانون همچین اجازه بدهد واسه همچین شخص ها وچهارم چرا باید تو فیلم کوچکتر هرمت بزگتر رو نگاه نداره به هم پرخاش گری کند به احترامی کند وپنجم چرا باید یاد بدید که باید با خون که یکی بگناه پایه دار هس یکی بخواهد واسه خودش کار کاسبی بندازد شش چرا دکتری که تو کارش کوسول کرده فقط باید انتقال شودهفت تو فیلم همش رانت بازی هس همش به احترامی همش دروغ هس این فیلم لایه جرزدیوار هم نمی خوره حیف پول که واسه این فیلم خرج شده وبا پخشش وقت بیننده رو میگیرد یا یاد بگیریدفیلم درس بسازید یا جمع کنید….

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *