بهترین کمیک های مادام وب از نگاه سایت فیگار

مارول دنیایی از ابرقهرمانان محبوبی را خلق کرده است که یکی از آن ها Madame Web می باشد. در ادامه می خواهیم بهترین کمیک های مادام وب معرفی کنیم.

داکوتا جانسون نقش مادام وب را در دنیای مارول سونی بازی می‌کند و برای این فیلم احتمالاً از بهترین کمیک های مادام وب استفاده می‌کند. طبق گزارش‌ها، داکوتا جانسون در نقش مادام وب در یک فیلم آینده در دنیای مارول سونی بازی می‌کند. او با قدرت دیدن آینده و حتی برقراری ارتباط با شخصیت‌های گذشته، پتانسیل بسیار زیادی در لایو اکشن دارد. این احتمال وجود دارد که این فیلم از برخی از پرطرفدارترین کمیک های مادام وب برای نمایش این شخصیت در دنیای مارول استفاده کند.

همه‌ی مقاله‌های مارول را یکجا از طریق لینک زیر در اختیار داشته باشید:

مقاله‌های مهم مارول

بهترین کمیک های مادام وب

  • برترین کمیک های مادام وب

در ادامه قرار است بهترین کمیک های مادام وب را به شما معرفی کنیم:

مقالات مکمل:

بهترین کمیک های مادام وب
بهترین کمیک های مادام وب

مادام وب که توسط نویسنده بهترین کمیک های مادام وب ، دنی اونیل و هنرمند برجسته جان رومیتا جونیور ساخته شده است، به‌عنوان پیشگویی برای مرد عنکبوتی عمل می‌کند و به او پیش‌بینی تهدیدهای احتمالی را می‌دهد. با نزدیک‌تر شدن MCU و Sony Marvel Universe در لایو اکشن، او می‌تواند به‌عنوان پل قدرتمندی برای پیوند فرنچایزها و بسیاری از شخصیت‌های مختلف در سال‌های آینده عمل کند.

The Amazing Spider-Man #210

بهترین کمیک های مادام وب
برترین کمیک های مادام وب

یکی از خواندنی کمیک های مادام وب ، شماره یک آن می‌باشد. او اولین حضور خود را در The Amazing Spider-Man #210 انجام داد، جایی که مرد عنکبوتی پس از دنبال کردن نقش اصلی در تبلیغات یک رسانه، با جهش‌یافته قدرتمند پیشاشناختی روبرو می‌شود. این شماره که توسط دنی اونیل و جان رومیتا جونیور، یکی از بهترین هنرمندان مرد عنکبوتی خلقشده است، ظاهر و قدرت منحصر به فرد شخصیت را مشخص می‌کند و او را فوراً جذاب خواهد کرد. در این شماره، مرد عنکبوتی پس از پیگیری یک تبلیغ برای یک رسانه با او روبرو می‌شود.

The Amazing Spider-Man #239

بهترین کمیک های مادام وب
پرطرفدارترین کمیک های مادام وب

مادام وب با شناختی که از آینده دارد می‌تواند نقشی محوری در دنیای مارول سونی بازی کند و این داستان مصور جزء جذاب ترین کمیک های مادام وب است. او همچنین هویت واقعی پیتر پارکر را می‌داند، یا تا زمانی که از فراموشی در The Amazing Spider-Man #239 رنج می‌برد، موضوعی کلیدی از اوایل کارش بود. این موضوع بسیار خوبی برای اثبات این موضوع است که راز پیتر پارکر اکنون دوباره امن است؛ اما همچنین یکی از بهترین نسخه‌های کمیک مرد عنکبوتی در دهه 80 است زیرا یکی از اولین برخوردهای و تهدید او با هابگوبلین بود که بعدها تبدیل به یک بازیگر اصلی شد.

Spider-Woman #1

بهترین کمیک های مادام وب
خواندنی کمیک های مادام وب

یکی از بهترین داستان‌های مادام وب در مارول کامیکس Spider-Woman #1 که از سال 1999 شروع می‌شود. در این شماره، او با نسخه‌های مختلف زن عنکبوتی، از جمله جسیکا درو و جولیا کارپنتر، همکاری می کند تا دیگری را متوقف کند از جمله نوه خودش. این تیم قوی منجر به نبردی بزرگ با شارولت ویتر می‌شود که به لطف آزمایش‌های دکتر اختاپوس تبدیل به نسخه وحشتناک زن عنکبوتی شده است. این یک موضوع سرگرم کننده با تعداد زیادی اکشن است که می‌تواند پیش نمایشی از چیزهای آینده در فیلم‌ها باشد.

معرفی بهترین نسخه های دکتر اختاپوس

Alias #17

بهترین کمیک های مادام وب
جذاب ترین کمیک های مادام وب

طرفداران برترین کمیک های مادام وب می‌دانند که جسیکا جونز یک ابرقهرمان قدرتمند است، اما مادام وب او را به لرزه درآورده است. یکی از بهترین داستان‌های مادام وب در این شماره اوایل دهه 2000 از Alias ​​آمده است، جایی که مادام وب از قدرت خود برای به دست آوردن بینشی از گذشته تاریک جسیکا استفاده می‌کند. این یک لحظه روشن برای طرفداران جسیکا و همچنین استفاده قدرتمند از توانایی‌های مادام وب است. او می‌تواند بیشتر از دیدن آینده انجام دهد، او می‌تواند گذشته را ببیند و در داستان‌های منحصر به فردی مانند این، می‌تواند به ساختن شخصیت و ترحم برای دیگران کمک کند.

The Sensational Spider-Man #26

بهترین کمیک های مادام وب
بهترین کمیک های مادام وب

مادام وب به مرد عنکبوتی در مقابله با یکی از بزرگترین چالش‌هایش در تاریکی و جذاب، The Sensational Spider-Man # 26 از سال 2006 کمک می‌کند. او با هنر واقع‌گرایانه Clayton Crain، نقشی کلیدی در کمک به مرد عنکبوتی در برابر بسیاری از بدترین شخصیت‌های شرور بازی می‌کند.  چندین نفر از شرورهای مرد عنکبوتی با مضمون حیوانات مانند The Lizard، Vulture و دیگران در یک سناریوی لایو اکشن بالقوه با یکدیگر همکاری کرده‌اند. مادام وب به او کمک کرد تا بفهمد که پشت سر همه چیز استگرون، یکی از عجیب‌ترین شرورهای مرد عنکبوتی است.

The Sensational Spider-Man #39

بهترین کمیک های مادام وب
پرطرفدارترین کمیک های مادام وب

یکی از تکان دهنده ترین و پرطرفدارترین کمیک های مادام وب نیز می‌تواند یک خط داستانی بالقوه در لایو اکشن باشد. در The Sensational Spider-Man #39، مادام وب با پیتر پارکر ارتباط برقرار می‌کند تا به او کمک کند با عمه می که در کما است صحبت کند. عمه می در فیلم Spider-Man: No Way Home درگذشت، اما بسته به اینکه چقدر شخصیت با MCU یکپارچه است، مادام وب می‌تواند به پیتر اجازه دهد تا دوباره با می صحبت کند؛ زیرا او می‌تواند به همان اندازه با گذشته و آینده ارتباط برقرار کند.

The Amazing Spider-Man #637

بهترین کمیک های مادام وب
خواندنی کمیک های مادام وب

موضوع مهمی که می‌تواند بر نسخه لایو اکشن مادام وب تأثیر بگذارد، The Amazing Spider-Man #637 است. در این شماره، کاساندرا وب به دست دختر کراون شکارچی می‌میرد و او قدرت خود را به جولیا کارپنتر می‌سپارد. جولیا کارپنتر برای طرفداران کتاب‌های مصور به عنوان یکی از بهترین نسخه‌های زن عنکبوتی شناخته شده است و این می‌تواند نسخه‌ای باشد که داکوتا جانسون در لایو اکشن بازی می‌کند. جولیا پس از پایان داستان Grim Hunt چندین سال در نقش مادام وب باقی ماند.

The Amazing Spider-Man #216

بهترین کمیک های مادام وب
جذاب ترین کمیک های مادام وب

مادام وب در شماره ۲۱۶ مرد عنکبوتی شگفت‌انگیز ثابت کرد که چیزی بیش از یک شخصیت غیرعادی در دنیای مرد عنکبوتی است . این شماره جزء خواندنی کمیک های مادام وب است که به او کمک می‌کند تا با استفاده از قدرت روشن بینی و پیش آگاهی خود، یک توطئه ترور را خنثی کند. مادام وب نمی‌تواند به پیتر پارکر بگوید که دقیقاً چه کسانی مقصر هستند یا حتی قربانیان چه کسانی خواهند بود؛ اما اطلاعات او برای کمک به او در نجات این روز حیاتی است و او در این دوره به بخشی حیاتی از متحدان بزرگ‌تر او تبدیل می‌شود.

The Prowler #4

بهترین کمیک های مادام وب
بهترین کمیک های مادام وب

The Prowler #4 محصول 2017 ظاهراً به یکی از جذاب ترین کمیک های مادام وب و شرورهای کتاب‌های مصور مرد عنکبوتی اختصاص دارد؛ اما برای مادام وب نیز یک مسئله عالی است. این موضوع با قدرت خارق‌العاده‌اش یکی از منحصربه‌فردترین لحظات را در تاریخ این شخصیت خلق می‌کند. در این شماره، نسخه جولیا کارپنتر مادام وب از طریق تله پاتی به نسخه اصلی متصل می‌شود و می‌تواند با او ارتباط برقرار کند، حتی اگر او مرده باشد. این دو در یک سکانس عجیب اما متحرک که زمان و مکان را تلاقی می کند که با هم تعامل دارند.

The Amazing Spider-Man #229

بهترین کمیک های مادام وب
برترین کمیک های مادام وب,

The Amazing Spider-Man #229، نوشته راجر استرن و ترسیم جان رومیتا جونیور، نشان می‌دهد که مادام وب چقدر قدرتمند و ارزشمند است. یک جهش یافته با قابلیت ادراکی فوق العاده، او هدف Juggernaut می‌شود که می‌خواهد از او برای یافتن آینده ای استفاده کند که در آن بتواند مردان ایکس را نابود کند. Juggernaut نزدیک بود مادام وب را بکشد و او را از روی صندلی حمایت از زندگی اش کنده است. مرد عنکبوتی وارد یکی از بزرگترین و فاجعه آمیزترین نبردهایی می‌شود که تا به حال در کمیک‌ها داشته است تا او را از دست Juggernaut نجات دهد.

بیشتر بخوانید:

بهترین کمیک های مردان ایکس

بهترین اعضای مردان ایکس

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین کمیک های مادام وب سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


One thought on “بهترین کمیک های مادام وب از نگاه سایت فیگار

  1. در مورد تفاوت بین دی سی و مارول اصلا انصاف نکردید . بر اساس آخرین نظر سنجی ها بتمن پر طرفدارین شخصیت خیالی در دنیا هستش و علتش فانی بودنش و نزدیکتر بودنش به خودمونه هر چند این وجودشو ممکن نمیکنه ولی بتمن خالص ترین بشر با عمیق ترین روایت احساسی تو دنیای کمیک بوکه و مال دی سی هستش پس واقعا انصاف نکردید 🙁

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *