خوشگذرانی برزو ارجمند و خانواده در آمریکا [+فیلم]

تصویر خوشگذرانی برزو ارجمند و سگش در آمریکا در فضای مجازی درحال دست به دست شدن است. این تصاویر برای برزو ارجمند و خانواده‌اش حاشیه ساختند.

بسیاری از طرفداران برزو ارجمند می‌گویند که او امروزه در آمریکا زندگی می‌کند و قصد برگشت به ایران را هم ندارد. اما بعد از مدت‌ها عکس‌هایی از او منتشر شده که به شدت در آمریکا در حال خوشگذرانی به همراه پسرش می‌باشد که واکنش تند مخاطبین را بهمراه داشته است.

برزو ارجمند بازیگر سینما و تئاتر و خواننده ایرانی است. او مدرک کارشناسی خود را از دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد تهران در زمینه بازیگری و کارگردانی دریافت کرد. همچنین او پدرش را استاد خود می‌داند. خواهر وی بازیگر تئاتر و همسرش نیز طراح چهره‌پردازی سینما است.

بیشتر بخوانید:

تصویری از برزو ارجمند و پسرش جانیار در حال خوش گذرانی در آمریکا منتشر شده است. در ادامه می‌توانید تصویر خوشگذرانی برزو ارجمند و پسرش در آمریکا به همراه سگشان را مشاهده کنید:

گردش برزو ارجمند با پسرش در آمریکا

به تازگی همانطور که اشاره شد و عکس بالا را دیدید، عکس گردش آمریکایی برزو ارجمند با پسر و سگش به شدت در فضای مجازی وایرال شده که جالب توجه است. برزو ارجمند بازیگر سینما و تلویزیون چندی است که به آمریکا مهاجرت کرده است. به گزارش وقت صبح، حال برزو ارجمند عکسی از گردش خود در کنار پسر و سگشان در آمریکا منتشر کرد.

فیلم اعتراضی همسر برزو ارجمند

شما همراهان عزیز می‌توانید اولین ویدئویی را که شروین حاجی پور بعد از آزاد شدنش در فضای مجازی منتشر کرده است را تماشا کنید:

فیلم حمایت برزو ارجمند از ماجرای مهسا امینی را ببینید:

عکسی از بروز ارجمند و دو فرزندش را ببینید:

بیشتر بخوانید:

مهیار BBC را با خاک یکسان کرد [+فیلم]

عکسی از برزو ارجمند و همسرش در آمریکا ببینید:

خوشگذرانی برزو ارجمند و سگش در آمریکا

اخیراً تصویری از برزو ارجمند به همراه پسرش و سگشان درحال گردش و خوشگذرانه همانند آمریکایی‌ها در فضای مجازی منتشر شده و واکنش مخاطبان را در بر داشته است. او برای بازی در سریال قهوه تلخ کاندید بهترین بازیگر از جشن دنیای تصویر و برای بازی در سریال‌های مشق عشق و یک وجب خاک جایزه بهترین بازیگری را از شبکه‌های جام جم و سه دریافت کرد.

اخبار بیشتر:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *