زمان پخش سریال پسرم با دوبله فارسی از شبکه جم سریز (Oğlum)

سریال ترکی پسرم به تازگی از شبکه جم سریز به نمایش درآمده است. برای دانلود و اطلاع از زمان پخش سریال پسرم همراه فیگار باشید.

سریال ترکی پسرم از 20 بهمن 1400 توسط شبکه Show TV در 15 قسمت 120 دقیقه فعالیت خود را آغار کرد. بازیگران مطرحی همچون جانان ارگودر، سرهات تئومان، سونگول اودن، کوبیلای آکا، نازان کسال، توگچه آچیق گوز و نیهال یالچین در این سریال ایفای نقش نموده‌اند. این سریال به تازگی با دوبله فارسی از شبکه جم سریز منتشر می‌شود. اما سریال ترکی پسرم کی پخش میشه ؟

سریال های جم تی وی

دانلود سریال پسرم دوبله فارسی از کانال تلگرامی فیگار

زمان پخش سریال پسرم

  • زمان پخش:‌ جمعه تا چهارشنبه ساعت ۲۰:۰۰
  • تکرار پخش: ساعات ۰۸:۰۰، ۱۲:۰۰ و ۱۶:۰۰
  • شبکه: جم سریز

خلاصه سریال ترکی پسرم

سریال ترکی پسرم کی پخش میشه
سریال ترکی پسرم کی پخش میشه

افه پسری 12 ساله که در خانواده اش مشکلات زیادی را تجربه می کند. او ارتباط خوبی با والدینش دارد. افه بیشتر وقت خود را با بازی های رایانه ای می گذراند تا از مشکلات خود دور شود. او به همراه مادرش زینب و پدرش طغرل در یک خانه بزرگ زندگی می کنند. مادرش معلمی است که در همان مدرسه ای که افه می رود کار می‌کند.

پدرش تاجری است که عموماً از نحوه تربیت فرزند همسرش شکایت دارد. افه به دلیل مشکلات خانواده‌اش تمایل به خشونت و غیبت از خود نشان می‌دهد. یکی از همین روزها با دوستان مدرسه‌اش دعوا کرده و از مدرسه فرار می‌کند.

کان پسری 6 ساله است که از یک خانواده معمولی می‌آید. او با مادرش ملیکه، پدرش الیاس و خواهر بزرگترش به خوشی زندگی می‌کند. وقتی مادرش او را به موقع از مدرسه نمی‌برد، کان خودش را تنها می‌بیند که در محله سرگردان است.

کان و افه مدتی در زمین مدرسه بازی می‌کنند و تصمیم می‌گیرند بعداً به اداره پلیس بروند. زندگی این دو کودک در راه رفتن به اداره پلیس ناگهان تغییر می‌کند. افه با ترس به خانه‌اش می‌آید و نمی‌تواند با پدر و مادرش صحبت کند که چه اتفاقی افتاده است. از سوی دیگر، جسد کان در زمین جنگلی که بسیار نزدیک به خانه افه است پیدا می‌شود.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *