بیوگرافی بازیگران سریال تمام رخ + [زمان پخش سریال جدید شبکه سه]

برای اطلاع از زمان پخش سریال جدید شبکه سه، ساعت تکرار آن و مرور بیوگرافی بازیگران سریال تمام رخ در نوشتار جدید فیگار همراه ما باشید.

رحیم نوروزی، آرش آصفی، معصومه بافنده، احسان امانی، ویدا جوان، نگین صدق گویا، مهدی سلوکی، بهزاد خداویسی، کاظم هژیرآزاد، رحمان باقریان، علیرام نورایی، شیدا یوسفی، مهوش صبرکن و وحید نفر در این سریال ایفای نقش می‌کنند.

در «تمام رخ» به معضلاتی که گاهی اوقات افرادِ‌ فریب خورده را تا آلوده شدن در سایت‌های شرط‌بندی می‌کشاند، خواهد پرداخت. زندگی کاراکترهای این سریال خصوصاً شخصیت‌های محوری داستان، عادی و طبیعی پیش می‌رود تا اینکه برای به دست آوردن پول بیشتر راه خطا را به مسیر درست ترجیح می‌دهند. آنها تا مرز وطن‌فروشی و خیانت پیش می‌روند، اما باز کانون گرم خانواده است که جلوی این به آخر خط رسیدن را می‌گیرد.

بیشتر بخوانید:

زمان پخش سریال تمام رخ

بیوگرافی بازیگران سریال تمام رخ

زمان پخش سریال تمام رخ
سریال تمام رخ

بیشتر بخوانید:

بیوگرافی بازیگران سریال جیران + [زمان پخش از فیلیمو]

بازیگران سریال گیلدخت ؛ از ثریا قاسمی تا میترا رفیع

رحیم نوروزی

بیوگرافی بازیگران سریال تمام رخ
بیوگرافی بازیگران سریال تمام رخ

رحیم نوروزی زاده ۱۳۴۶ در رشت، بازیگر سینما و تلویزیون است. نخستین جرقه‌های بازیگری او در کلاسهای بهروز بقایی و بهزاد عشقی زده شد. با نمایشنامه‌های اکبر رادی بازیگری برای او جدی شد و با ایفای نقش در مجموعه پس از باران به شهرت رسید.

بازیگران سریال آزادی مشروط +[ساعت پخش سریال جدید شبکه یک سیما]

سپس در فیلم‌ها و تئاترها و سریالها و تله فیلم‌های بسیاری بازی کرد از جمله تب (رضا کریمی)، عشق و عالیجناب (حسین پاکدل)، خانه‌ای در تاریکی (سعید سلطانی)، کلانتر (محسن شاه محمدی)، یادآوری (حجت قاسم‌زاده) و کرگدن (فرزاد موتمن). نوروزی دارای مدرک کاردانی رشته مرمت بناهای تاریخی و کارشناسی تئاتر با گرایش ادبیات نمایشی است.

آرش آصفی

بیوگرافی بازیگران سریال تمام رخ
بیوگرافی بازیگران سریال تمام رخ

او بازیگری را بصوررت جدی از 23 سالگی در جلوی دوربین شروع کرد و در فیلم «رستاخیز» نقش حر را ایفا کرد و حالا کار مزرعه داری هم انجام می‌دهد. به صورت حرفه‌ای فعالیت خود را از سال 1380 وقتی 23 ساله بود با سریال «وقایع نگاری یک جنایت از پیش اعلام شده» شروع کرد.

در ادامه فعالیت‌اش سال 1383 با فیلم «مواجهه» به کارگردانی و نویسندگی سعید ابراهیمی فر وارد قاب سینما شد اما این فیلم با تاخیر 14 ساله اکران شد. او در این فیلم با چهره هایی چون «حمیدرضا پگاه» و «نیوشا ضیغمی» و «پانته آ پناهی ها» همبازی بود.

مهدی سلوکی

بیوگرافی بازیگران سریال تمام رخ
بیوگرافی بازیگران سریال تمام رخ

مهدی سلوکی متولد ۱۴ خرداد ۱۳۶۱ در اصفهان، بازیگر ایرانی است. وی با برنامه تلویزیونی نیم‌رخ وارد تلویزیون شد. برادر کوچکتر محمد سلوکی مجری تلویزیون می‌باشد. سلوکی در هنرستان رشته گرافیک را برگزید و در همین مقطع بود که جذب کار تلویزیونی شد.

او در سال ۱۳۷۹ دیپلم خود را از هنرستان مالک اشتر تهران دریافت کرد.

معصومه بافنده

بیوگرافی بازیگران سریال تمام رخ
بیوگرافی بازیگران سریال تمام رخ

خانم معصومه بافنده بازیگر ایرانی در ۳۱ شهریور ماه سال ۱۳۵۸ در تهران به دنیا آمده و دانش آموخته رشته روانشناسی می‌باشد. وی مجرد و ازدواج نکرده است. بافنده کار تصویری را از دهه هشتاد شروع کرده است.

بیوگرافی بازیگران سریال ترکی خواهر و برادرانم

او در فیلم و سریال‌هایی چون فیلم خانه پدری به کارگردانی کیانوش عیاری، فیلم آقای مدیر، تله فیلم دوران سرکشی، از ما بهترون، وقت اضافه، دوران زندگی، سریال ساختمان ۸۵ و سریال زخم در نقش آوا به کارگردانی مسعود آب پرور حضور داشته است.

شیدا یوسفی

بیوگرافی بازیگران سریال تمام رخ
بیوگرافی بازیگران سریال تمام رخ

شیدا یوسفی متولد ۲۰ آذر ۱۳۶۵ در تهران، بازیگر و منشی صحنه سابق است فارغ التحصیل لیسانس رشته کارگردانی از دانشگاه سوره می‌باشد که فعالیت‌اش را از منشی‌گری پشت صحنه شروع کرد و حالا بازیگر سینما و تلویزیون است.

سال ۱۳۸۵ در ۲۰ سالگی زمانی که دانشجو بود در فیلم یک قدم تا خدا به عنوان دستیار کارگردان علی عطشانی فعالیت خود را در سینما شروع کرد.

احسان امانی

بیوگرافی بازیگران سریال تمام رخ
بیوگرافی بازیگران تمام رخ

احسان امانی زاده ۱۳۲۷ در تهران، بازیگر سینما و تلویزیون اهل ایران و فارغ‌التحصیل رشته مهندسی برق در مقطع کارشناسی از کشور آلمان است. احسان امانی ازدواج کرده و یک دختر به نام «مروارید» و یک پسر به نام «امان» دارد.

نقد سه فصل سریال دختر پشت پنجره

شغل اصلی او در حوزه تبلیغات و تیزر سازی است و به گفته خودش:

گهگاهی دوستان کارگردان لطف می‌کنند و از من در فیلم‌هایشان استفاده می‌کنند.

وی در میان سالی وارد عرصه بازیگری شد و اغلب در نقش‌های منفی ایفای نقش می‌کند. او فعالیت خویش را به صورت جدی از سال ۱۳۸۱ در ۵۴ سالگی با فیلم «آبادان» به کارگردانی مانی حقیقی آغاز کرد.

ویدا جوان

بیوگرافی بازیگران سریال تمام رخ
بیوگرافی بازیگران تمام رخ

خانم ویدا جوان متولد ۳۱ مرداد ۱۳۶۵، بازیگر تلویزیون، سینما و تئاتر دارای مدرک تحصیلی لیسانس حسابداری طراح و ایده‌پرداز و دانش‌آموخته بازیگری تئاتر در کانون آموزش‌های حمید سمندریان می‌باشد.

وی با بازی در سریال زمانه محصول سال ۱۳۹۱ شبکه ۳ سیما در نقش نگار به کارگردانی حسن فتحی به تلویزیون معرفی شد. از دیگر سریال‌های او می‌توان به ماه و پلنگ، مجموعه پژمان، زمانه، شمعدونی ،آسمان من، سارق روح، زیر هم کف، فیلم ملبورن، روزهای آبی و آبادان یازده ۶۰ اشاره کرد.

نگین صدق‌گویا

بیوگرافی بازیگران سریال تمام رخ
بیوگرافی بازیگران تمام رخ

صدق‌گویا متولد ۸ اسفند ۱۳۴۹ در تهران، بازیگر سینما و تلویزیون اهل ایران است. او فعالیت هنری خود را از سال ۱۳۷۱ با فیلم تیک تاک ساخته محمدعلی طالبی شروع کرد. نگین صدق گویا خواهر شیرین بینا (بازیگر) است.

بیوگرافی بازیگران سریال ایرانی چهار چرخ

وی تا کنون در فیلم‌های تیک تاک، خلبان، زن امروز، عبور از خط سرخ، بی‌قرار، انتخاب، رأی باز، واکنش پنجم، خواستگار محترم، ابراهیم خلیل ا…، مانا و زمانی برای دوست داشتن، نقش آفرینی کرده‌است و فیلم سینمایی «زمانی برای دوست داشتن» و «مانا» را در نوبت اکران دارد. البته هر ۲ فیلم در جشنواره فیلم فجر سال گذشته به نمایش درآمد و چند فیلم تلویزیونی هم در نوبت پخش دارد.

زمان پخش سریال تمام رخ

زمان پخش سریال تمام رخ
زمان پخش سریال تمام رخ

سریال تمام رخ که به سفارش مرکز سیمافیلم ساخته شده، قرار است به زودی از نیمه دوم آذر ۱۴۰۱ شبکه سه سیما پخش شود. موضوع آن در رابطه با تحریم و تروریسم اقتصادی است که متشکل از ۳۰ قسمت خواهد بود.

«تمام رخ» بحث خانواده و آدم‌هایی را نشان می‌دهد که شخصیت متزلزلی دارند؛ می‌توانند تحصیل‌کرده باشند و فریب بخورند. طمعِ پول زیاد در فقدانِ امنیت و عشق در خانواده باعث می‌شود آدمی به خیانت و حتی وطن‌فروشی تن دهد.

بیشتر بخوانید:

بیوگرافی بازیگران تمام رخ


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *