تصاویری از هانده ارچل که ندیده‌اید! +18

هانده بازیگر زیبا جذاب ترک است که او را از سریال‌های رمانتیک کمدی به خاطر داریم، برای تماشای عکس‌های لو رفته از هانده ارچل در کنار استخر همراه ما باشید.

هانده هم در تعطیلات تابستانی و هم در برخی از سکانس‌ها به دریا و یا استخر رفته و شنا می‌کند. تصاویری از این بازیگر با مایو و بیکینی در فضای مجازی منتشر شده است که می‌توانید در ادامه تماشا کنید.

هانده که چهره تبلیغاتی برند پوشاک Nocture است، در فصول متفاوت با استایل‌های متفاوت که طراحی این برند است ظاهر می‌شود. همراه ما باشید تا با تنوع پوشش این بازیگر زیبا آشنا شوید.

بیشتر بخوانید:

تعریف هانده ارچل از عشق

بیوگرافی هانده ارچل

هانده ارچل در کنار استخر

تصاویر لو رفته از هانده در استخر
تصاویر لو رفته از هانده در استخر

 

در تصویر بالا استایل جدید هانده ارچل برای برند پوشاک Nocture را تماشا می‌کنید. پیرهنی سفید با کمری طلایی بر تن!

هانده ارچل به تازگی به همراه دوست پسرش هاکان سابانجی به مسافرت رفته است. آنها برای تعطیلات شهر بولونیا را انتخاب کردند. بولونیا (به ایتالیایی: Bologna) بزرگترین شهر و مرکز ناحیه امیلیا رومانیا و نیز استان بولونیا در شمال ایتالیا است. بولونیا با جمعیتی بالغ بر ۲۵۷ ۳۸۸ تن، هفتمین شهر پرجمعیت در کشور ایتالیا به‌شمار می‌آید.

استایل هانده ارچل در تعطیلات با دوست پسرش

هانده ارچل و کرم بورسین در استخر

تصاویر لو رفته از هانده ارچل در استخر
هانده ارچل و کرم بورسین در استخر

هانده ارچل ادا ییلدیز

ادا ییلدیز کاراکتری در سریال تو در خانه ام را بزن است که هانده ارچل آن را ایفا نموده بود. بازیگر مقابل او در این سریال رمانتیک کمدی، کرم بورسین بود. بورسین، مدل و بازیگر جذاب ترک، در این سریال نقش سرکان بولات، یک کاراکتر بداخلاق، موفق و کاری را بازی کرد.

سرکان و ادا که در ابتدا با هم اختلاف داشتند، رفته رفته به هم علاقه‌مند می‌شوند. این دو سختی‌های بسیاری را پشت سر گذاشته تا بالاخره تشکیل خانواده می‌دهند. سرکان یک شرکت معماری دارد و معماری بی‌نظیر در ترکیه است. ادا نیز دانشجوری معماری فضای سبز است. این سریال یکی از بهترین سریال‌های رمانتیک کمدی بود که می‌توانید دوبله فارسی این سریال را با نام عشق مشروط، از کانال تلگرامی فیگار دانلود نمایید.

پیراهن رنگین کمانی هانده ارچل (Hande Erçel)

تصاویر لو رفته از هانده در استخر

میکس عکس های هانده ارچل


بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *