ادا اجه بعد از سال‌ها عروس می‌شود! [+ویدیو]

تصاویری از نامزدی ادا اجه (Eda Ece) در صفحه اینستاگرام این بازیگر زیبای ترکیه که در سریال سیب ممنوعه نقش ییلدیز را ایفا می‌کند منتشر شده است.

عکس های مراسم نامزدی ییلدیز سریال سیب ممنوعه (ادا اجه بازیگر معروف ترکیه) با بسکتبالیست ترکیه،‌ Buğrahan Tuncer (بوعراهان تونجر) را در این نوشتار ببینید. مراسم عقد ادا اجه و نامزدش بعد از مدت‌ها رابطه و جنجال جدایی و … برگزار شد. این زوج از سال 2019 همدیگر را می‌شناسند و رابطه عاشقانه دارند.

برهان تونجر متولد ۳ فروردین ۱۳۷۲ در استانبول؛ بازیکن حرفه‌ای بسکتبال ترک است که اخیرا به خاطر رابطه‌ای که با ادا اجه داشته است، به شدت مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفته است. او از دوران راهنمایی به بازی بسکتبال روی آورد و فعالیت حرفه‌ای خود در این رشته را از سال ۲۰۰۹ با تیم Beşiktaş Cola Turka آغاز کرد. برهان، پیراهن شماره ۹ را بر تن می کند.

برهان به عنوان پوینت گارد (وظیفه سرعت بخشیدن به حملات تیم با کنترل صحیح توپ و رساندن آن به بهترین بازیکن) و شوتینگ گارد (وظیفه امتیازگیری برای تیم)، برای سوپر لیگ بسکتبال ترکیه (BSL) و یورو لیگ این کشور بازی می‌کند.

بیشتر بخوانید:

کامل‌ترین فهرست از بهترین فیلم‌ها و سریال‌های ادا اجه (Eda Ece)

آرایش و پوشش عجیب ادا اجه بازیگر زن زیبای ترک + [زمان پخش فصل جدید سیب ممنوعه]

نامزدی ادا اجه

نامزدی ادا اجه
نامزدی ادا اجه

برهان مجرد است‌. او در سال ۲۰۱۹ وارد رابطه با ادا اجه شد. این دو در ابتدا دوستی خود را بصورت پنهانی ادامه دادند اما رفته رفته رابطه آن ها تبدیل به سوژه رسانه ها شد. طبق گفته رسانه ها این زوج در حال تدارک عروسی هستند.

ادا اجه که به شخصیت ییلدیز در سریال سیب ممنوعه جان داد، مورد شناخت بسیاری از ایرانی‌ها می‌باشد. او اولین قدم را برای ازدواج با بوغراهان تونجر بسکتبالیست مشهور برداشت. ادا اجه که گفته بود 9 بار در پروژه هایی که در آن شرکت داشته ازدواج کرده است، در دنیای واقعی عروس می‌‌شود!

این زوج که در خرداد ماه مراسم ازدواجشان را برگزار خواهند کرد، در یک مراسم خانوادگی نامزدی خود را انجام دادند. لباس عقد ادا اجه را ببینید:

لباس عقد ادا اجه
لباس عقد ادا اجه

بیشتر بخوانید:

برنامه ترکی نقابدار تو کی هستی

زمان پخش برنامه جدید ادا اجه و ابراهیم سلیم از شبکه فاکس (Kapımdaki Dedektif)

عکس های مراسم نامزدی ییلدیز سریال سیب ممنوعه

انگشتر نامزدی ادا ییلدیز

انگشتر نامزدی ادا ییلدیز
انگشتر نامزدی ادا ییلدیز

عکس نامزد ادا اجه

عکس نامزد ادا اجه
عکس نامزد ادا اجه

مصاحبه جالب ادا اجه بازیگر نقش ییلدیز


ییلدیز تصمیم به ازدواج میگیرد :


بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *