نخستین پوستر فیلم Renfield منتشر شد [+تریلر]

سال 2023، سال پُر باری برای سینمای وحشت است که نخستین فیلم آن با بازی نیکولاس کیج معرفی و نخستین پوستر فیلم Renfield منتشر شد .

نخستین پوستر فیلم Renfield منتشر شد

رنفیلد یا همان Renfield، یک فیلم کمدی ترسناک و فانتزی آمریکایی، به کارگردانی کریس مک‌کی و نویسندگی رایان ریدلی است که بر اساس طرح اصلی رابرت کرکمن ساخته شده است.

بیشتر بخوانید:

خیزش جدید کرونا به ضرر آواتار 2 تمام شد

پوستر فیلم رنفیلد 2023

  • دراکولا باز می‌گردد
نخستین پوستر فیلم Renfield منتشر شد
پوستر فیلم رنفیلد 2023

فیلم دراکولای نیکلاس هولت در نقش رنفیلد، جزو اولین آثار سینمای ترسناک با محوریت خون‌آشام است که حالا این فیلم، می‌خواهد نسخه‌ی مدرن آن باشد. داستان فیلم درباره‌ی کنت دراکولا است که پس از عاشق شدن تصمیم می‌گیرد نوع کار خود را ترک کند. نیکولاس کیج، آکوافینا، بن شوارتز، آدریان مارتینز، شهره آغداشلو، بس روس و جیمز موزس بلک در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند.

اولین تریلر فیلم Renfield

تاریخ اکران فیلم Renfield 2023 در 14 آپریل سال 2023 است. این فیلم که توسط یونیورسال پیکچرز تهیه شده است، از موردانتظارترین آثار ترسناک امسال می‌باشد که در سبکی خاص، الهام گرفته شده از دنیای مدرن و کلاسیک دراکولا الهاک گرفته است.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *