عکس جدید لعیا زنگنه در کنار همسرش [+عکس]

به تازگی عکس جدید لعیا زنگنه در کنار همسرش در فضای مجازی منتشر شده که بازخوردهای مثبت و منفی را برای خودش به همراه داشته است.

عکس جدید لعیا زنگنه در کنار همسرش

در ادامه عکس جدیدی از لعیا زنگنه و شوهرش را مشاهده خواهید کرد:

عکس جدید لعیا زنگنه در کنار همسرش
تصویر همسر لعیا زنگنه

بیشتر بخوانید:

شایعه جدید لعیا زنگنه با ثریا قاسمی

اخیراً عکس جدیدی از لعیا زنگنه و شوهرش در فضای مجازی دست به دست می‌چرخد که گویی این عکس قدیمی و مربوط به زمان قدیم این بازیگر کم حاشیه می‌باشد. پیش از این عکس، لعیا زنگنه هیچگاه تصویری از همسر خودش را به اشتراک نگذاشته بود.

لعیا زنگنه متولد ۱۴ مرداد ۱۳۴۴ بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون ایران است. زنگنه بازی در نمایش‌های حرفه‌ای را از سال ۱۳۷۱ و بازی در سینما را از سال ۱۳۷۵ با راز مینا، ساخته‌ی عباس رافعی آغاز کرد. لعیا زنگنه که دارای مدرک کارشناسی تئاتر از دانشگاه هنر تهران می‌باشد و یک دوره کلاس آموزش نقاشی را نیز گذرانده است.

تصویر همسر لعیا زنگنه

 

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


One thought on “عکس جدید لعیا زنگنه در کنار همسرش [+عکس]

  1. کاش به جای بیچاره امین نارخ که در سریال اغما دست این زنکه سرش فریاد کشید فضولی نکن عفریته می رفت لعنت به لعیا زنگنه فاسد که خانواده ها را به جون هم می انداخت احمقه سریال در قلب من خدا لعنتش کنه بیشرف با علی دهکردی کثیف ننه را به فحاشی وادار کرد لعنتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *