خیزش جدید کرونا به ضرر آواتار 2 تمام شد [+جزئیات]

پس از اینکه مریضی کرونا دوباره در اکثر کشورهای آسیای شرقی مانند چین و تایوان همه‌گیر شد، سینماها تعطیل شدند و خیزش جدید کرونا به ضرر آواتار 2 تمام شد .

خیزش جدید کرونا به ضرر آواتار 2 تمام شد

آواتار 2 که با آغازی هیجان‌انگیز کار خود را سینماهای جهان آغاز کرد و به فروشی 1.4 میلیون دلاری در 15 روز ابتدایی خود رسید، حالا با خیزش جدید کرونایی، عملکرد فوق‌العاده‌ی او ضعیف شد و کرونا به ضرر آواتار آمد .

بیشتر بخوانید:

دانلود رایگان و بدون سانسور فیلم آواتار 2 (Avatar 2022)

کرونا به ضرر آواتار آمد

  • ضرر بر سود پُر فروش‌ترین فیلم 2022
خیزش جدید کرونا به ضرر آواتار 2 تمام شد
کرونا به آواتار ضرر زد

پس از اینکه کرونا به آواتار ضرر زد جیمز کامرون هنوز ادعای خاصی درباره‌ی قسمت‌های آینده‌ی این فرانچایز دیزنی نکرده بود. او پیش از اکران این فیلم، گفته بود که اگر این فیلم نتواند به فروش فوق‌العاده‌ای دست پیدا کند و به عنوان 5 فیلم برتر پُر فروش جهان نرسد، او در قسمت سوم این فرانچایز، این مجموعه را خاتمه می‌دهد، حالا باید ببینیم که او در این اتفاقی که رخ داده است، چه اقدامی خواهد کرد.

درباره سریال آواتار 2

آواتار: راه آب یا همان Avatar: The Way of Water، فیلم علمی تخیلی حماسی آمریکایی به کارگردانی جیمز کامرون است که در سال ۲۰۲۲ منتشر شد. این فیلم دنباله‌ی آواتار (۲۰۰۹) است و دومین قسمت از فرنچایز آواتار محسوب می‌شود.

این فیلم اتفاقات ده سال پس از فیلم اول را روایت می‌کند. جیک سالی به همراه خانواده‌ی جدیدش در سیاره پاندورا در حال زندگی است و وقتی تهدیدی آشنا برای پایان دادن به آنچه که قبلاً شروع شده است باز می‌گردد، جیک باید با نیتیری و ارتش ناوی برای مراقبت از سیاره‌اش همکاری کند.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *