هیلدور گودناتودیر آهنگساز جوکر 2 شد [+جزئیات]

هیلدور گودناتودیر آهنگساز جوکر 2 شد . او پیش از این، آهنگساز قسمت یک این اثر بود و حالا بازگشت خود را برای آهنگسازی قسمت دوم اعلام کرد.

هیلدور گودناتودیر آهنگساز جوکر 2 شد

هیلدور گودناتیر، یکی از آهنگسازان نوپای موسیقی متن است که تازه ظهور کرده است. او برای فیلم سینمایی جوکر 1، برنده‌ی جایزه‌ی اسکار شد و حالا تاد فلیپس، او را به عنوان آهنگساز قسمت دوم نیز انتخاب کرد.

بیشتر بخوانید:

اولین تصویر از فیلم جوکر 2 منتشر شد

آهنگساز قسمت دوم جوکر هیلدور گودناتیر شد

هیلدور گودناتودیر آهنگساز جوکر 2 شد
آهنگساز قسمت دوم جوکر هیلدور گودناتودیر شد

هیلدور گودناتودیر، یکی از بزرگ‌ترین آهنگسازان موسیقی متن در قرن بیس و یکم می‌باشد که بسیار عالی روند صعودی خود را در سینمای هالیوود پیدا کرد و حالا تاد فلیپس، او را برای فیلم درام جوکر دو، به عنوان آهنگساز نخست پذیرفت. او پیش از این، یک دفعه با این کارگردان کار کرده بود و در جوکر یک نیز حضور داشت.

بیوگرافی هیلدور گودناتودیر

هیلدور گودناتودیر آهنگساز جوکر 2 شد
بیوگرافی هیلدور گودناتودیر

هیلدور اینگوِلداردوتیر گودِنادوتیر یا همان، Hildur Ingveldardóttir Guðnadóttir متولد ۴ سپتامبر ۱۹۸۲ می‌باشد. او نوازنده‌ی ویولن‌سل و موسیقیدان کلاسیک ایسلندی می‌باشد و برنده یک جایزه‌ی اسکار نیز شده است. در سال ۲۰۰۷، او یک آلبوم انفرادی به نام کوه آ منتشر کرد.

هیلدور، به غیر از نوازندگی ویولن‌سل، آواز می‌خواند و موسیقی کرال تنظیم می‌کند و همچنین یک بار یک گروه کُر را برای اجرا در کنسرت سمفونیک ترابینگ گریسل در اتریش و لندن رهبری کرد.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *