معرفی بازیگران فیلم ایرانی دشمن به همراه بیوگرافی آن ها

فیلم بین المللی دشمن با بازی بازیگر معروف ایرانی پیمان معادی بسیار نظر مخاطبین را جلب کرده است.حال میخواهیم بازیگران فیلم ایرانی دشمن را به شما معرفی کنیم.

پیمان معادی بازیگر شناخته شده ایرانی در جدیدترین پروژه بین‌المللی خود در نقش اصلی فیلمی با عنوان «دشمن» به کارگردانی میلاد عالمی مقابل دوربین رفته که در بخش پانورامای جشنواره برلین ۲۰۲۳، نخستین نمایش جهانی خود را تجربه خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

روایت داستان فیلم سینمایی دشمن پیمان معادی

بازیگران فیلم ایرانی دشمن

  • بیوگرافی بازیگران فیلم سینمایی دشمن
بازیگران فیلم ایرانی دشمن
بیوگرافی بازیگران فیلم سینمایی دشمن

مارال نصیری، اردلان اسماعیلی و بیون الگرد به همراه پیمان معادی در فیلم دشمن نقش آفرینی می‌‍کنند.

بیوگرافی بازیگران فیلم سینمایی دشمن

مپانی فرانسوی «Indie Sales» پخش بین‌المللی فیلم «دشمن» را بر عهده گرفته که نخستین نمایش جهانی خود را در بخش پانورامای هفتاد و سومین جشنواره فیلم برلین تجربه خواهد کرد.

پیمان معادی

بازیگران فیلم ایرانی دشمن
بازیگران فیلم ایرانی دشمن

پیمان معادی کارگردان,بازیگر و فیلمنامه نویس ایرانی متولد 9 تیرماه 1346 در نیویورک می باشد و 46 سال دارد. پیمان معادی فرزند یک زوج ایرانی است که در سال 1970 در نیویورک، آمریکا به دنیا آمد. پدر و مادرش ایرانی ساکن آمریکا بودند، بعد از تولد پیمان در سن 5 سالگی اش به ایران بازگشتند. پیمان معادی متاهل می باشد و ازدواج کرده است. فرانک قوانلو نام همسر وی می باشد . این زوج دو فرزند به اسم های باران و رایان نیز داردند. شغل دوم پیمان معادی :پیمان معادی بازیگر، فیلنامه نویس و کارگردان محبوب سینمای ایران، علاوه بر شغل اصلی خود در عرصه سینما، صاحب یک گالری ساعت در شهرک غرب تهران میباشد.

مارال نصیری

بازیگران فیلم ایرانی دشمن
بیوگرافی بازیگران فیلم سینمایی دشمن

مارال محمدی متولد 10 شهریور 1367 در تهران مجری و گوینده ایرانی شبکه ضد انقلاب ایران اینترنشنال است.بیوگرافی مارال محمدی مجری و همسرش + زندگینامه دیپلم از هنرستان موسیقی تهران ، کارشناسی از دانشگاه کنسرواتوار لندن رشته موسیقی کاربردی و کارشناسی ارشد آهنگسازی دانشگاه لندن شرقی را دارد. همچنین دوره کامل هنرهای زیبای با گرایش ساخت کلیپ و برنامه را گذرانده و بچه محله ولنجک تهران است. یک برادر بزرگتر به نام دهقان محمدی دارد که یک مجسمه ساز حرفه است ، مارال با خانواده اش در شرق لندن زندگی میکنند. ابتدا در شبکه منوتو مشغول به کار شد و پس از آن به ایران اینترنشنال پیوست و مجری برنامه پنجره در این شبکه شد.

اردلان اسماعیلی

بازیگران فیلم ایرانی دشمن
بازیگران فیلم ایرانی دشمن
اردلان اسماعیلی بازیگر ایرانی متولد 22 مارس 1986 در تهران است. او در سوئد بزرگ شده و از داشگاه هنر استکهلم مدرک بازیگری خود را گرفته است. اردلان در فیلم‌هایی نظیر The Charmer در سال 2017، Greyzone در سال 2018 و Domino در سال 2019 ایفای نقش کرده است.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *