توضیحات کارگردان Scream درباره قسمت ششم این فرانچایز [+جزئیات]

توضیحات کارگردان Scream درباره قسمت ششم این فرانچایز ، فاش می‌کند که Scream VI، بسیار سخت‌تر و وحشیانه‌تر از Scream 5 خواهد بود.

کارگردانان فیلم Scream 6 مت بتینلی-اولپین و تایلر ژیلت اذعان می‌کنند که فیلم Scream VI بسیار ترسناک است . Scream VI قرار است شاهد بازگشت شخصیت‌های قدیمی مانند گیل وترز با بازی کورتنی کاکس و کربی با بازی هیدن پانتییر باشد، همچنین بازیگرهایی مانند ملیسا باررا، جنا اورتگا، جاسمین ساوی براون، میسون گودینگ در این فیلم بازی می‌کنند.

مقالات مکمل:

60 فیلم برتر سال 2023

تاریخ اکران فیلم Scream VI اعلام شد

تریلر سریال Scream VI منتشر شد

توضیحات کارگردان Scream درباره قسمت ششم این فرانچایز

  • فیلم Scream VI بسیار ترسناک است

در ادامه می‌توانید پوستر غیر رسمی فیلم Scream VI را ببینید:

توضیحات کارگردان Scream درباره قسمت ششم این فرانچایز
اذعان کارگردان فیلم Scream

پس از اینکه وس کریون فقید چهار فیلم اول این مجموعه‌ی محبوب اسلشر را کارگردانی کرد و گسترش داد، بتینلی-اولپین و ژیلت کنترل فیلم پنجم را به دست گرفتند. فیلم Scream سال 2022 عمدتاً با نکات مثبت منتقدان مواجه شد، و در باکس آفیس عملکرد خوبی را پیدا کرد.

بتینلی-اولپین در مصاحبه با روزنامه‌ی NME گفت:

بخشی از وظیفه ما در Scream 5 این بود که بهترین موفقیت‌ها را اجرا کنیم، تا واقعاً نشان دهیم که بخشی از یک نسل طولانی از شخصیت‌ها هستیم. با Scream VI ما می‌خواهیم یک چیز گرم را زیر و رو کنیم و یک جسم خام را تحیول بدهیم؛ به شکلی عجیباً ترسناک.

او در ادامه گفت:

این نمونه، همه چیزهایی که ما در مورد فرنچایز دوست داریم را پیاده کرد، اما نگرش کمی متفاوت دارد. ما فکر می‌کنیم که طرفداران واقعاً در مورد این نسخه، هیجان زده خواهند شد.

اذعان کارگردان فیلم Scream

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *