رونمایی از شخصیت کیمیا با بازی الهه حصاری در فصل 2 سریال زخم کاری + زمان پخش

ساخت فصل دوم سریال زخم کاری تایید شد. ویدیویی از شخصیت کیمیا سریال زخم کاری با بازی الهه حصاری رو نمایی شد. الهه حصاری در فصل 2 زخم کاری حضور دارد.

فصل 2 زخم کاری «بازگشت» نام دارد.

محمد حسین مهدویان بعد از ساخت سریال پرحاشیه سقوط، مدتی است که پیش تولید فیلم جدید خود با نام مطرود را آغاز کرده است. همچنین او قرار است بلافاصله بعد از پایان این فیلم، فصل جدید سریال زخم کاری با داستانی متفاوت وارد فاز تولید کند. همچنین ساخت فصل جدید زخم کاری از اوایل اردیبهشت ماه و بعد از پایان ماه مبارک رمضان شروع خواهد شد. مهدویان قصد دارد فصل دوم و سوم زخم کاری را به شکل پیوسته و بدون وقفه تولید و آماده پخش کند.

شخصیت کیمیا سریال زخم کاری با بازی الهه حصاری
شخصیت کیمیا سریال زخم کاری با بازی الهه حصاری

فیلمنامه فصل دوم «زخم کاری» به‌قلم گروهی از نویسندگان شامل میلاد نجفی، میلاد اکبرنژاد، اعظم بهروز، علی بحرینی و به سرپرستی محمدحسین مهدویان به نگارش درآمده است. طبیعی است که بخشی از بازیگران فصل اول سریال زخم کاری در فصل دوم نیز حضور داشته باشند. آنطور که تا امروز توسط عوامل سریال زخم کاری منتشر شده است هنرمندانی از جمله جواد عزتی، رعنا آزادی‌ور، الهه حصاری، مرتضی امینی‌تبار، سعید چنگیزیان و سید جواد هاشمی از فصل اول این سریال هستند که در فصل دوم نیز حضور دارند.

همچنین بازیگرانی چون کامبیز دیرباز، مهران غفوریان و الناز ملک به گروه بازیگران اضافه شده‌اند. گفته می‌شود چند چهره جدید بازیگری نیز برای نخستین بار در سریال «زخم کاری ۲؛ بازگشت» به‌عرصه نمایش خانگی و سینما معرفی خواهند شد.

شخصیت کیمیا سریال زخم کاری با بازی الهه حصاری

رونمایی از ظاهر شخصیت کیمیا با بازی الهه حصاری در فصل دوم سریال زخم کاری

الهه حصاری در فصل 2 زخم کاری حضور دارد.


ساخت فصل دوم سریال زخم کاری

فیلم‌نامه فصل اول سریال معروف زخم کاری بزاساس نمایشنامه مکبث به نگارش درآمده بوده که داستان فصل دوم و سوم آن نیز به ترتیب شاهکارهای دیگر ویلیام شکسپیر به نام لیرشاه و ریچارد سوم ساخته خواهد شد.

گویا قرار است کلیه بازیگران اصلی فصل اول در فصل دوم و سوم سریال زخم کاری حضور داشته باشند. از همین رو جواد عزتی، رعنا آزادی ور، هانیه توسلی، سعید چنگیزیان و سایر بازیگران ترکیب قرار است فصل‌های دیگر این سریال را تشکیل دهند.

ساخت فصل دوم سریال زخم کاری
ساخت فصل دوم سریال زخم کاری

محمد حسین مهدویان چند روز پیش در اواسط تابستان امسال با انتشار پستی در صفحه شخصی اینستاگرامش با اشتراک گذاشتن عکسی از کاراکتر مالک با بازی جواد عزتی، نوشت “مالک بلند شو” پستی که خبر از تولید فصل های جدید این سریال می‌داد.

تمدید سریال زخم کاری برای فصل دو

زمان پخش فصل دوم سریال زخم کاری


One thought on “رونمایی از شخصیت کیمیا با بازی الهه حصاری در فصل 2 سریال زخم کاری + زمان پخش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *