مهم ترین مرگ ها در انیمه Hunter X Hunter از نگاه سایت فیگار

مهم ترین مرگ ها در انیمه Hunter X Hunter تاثیر زیادی در این انیمه گذاشته‌اند. در ادامه به معرفی مهم ترین مرگ ها در انیمه هانتر هانتر می‌پردازیم.

در طول انیمه Hunter X Hunter ، هزاران شخصیت جان خود را از دست داده‌اند. از شخصیت‌های فرعی بی نام گرفته تا مهم‌ترین شرورها و شکارچیان، تمام این مرگ‌های تاثیر زیادی در روایت این داستان محبوب داشته است.

مهم ترین مرگ ها در انیمه Hunter X Hunter

مهم ترین مرگ در انیمه Hunter X Hunter

شما می‌توانید فهرست مهم ترین مرگ ها در انیمه Hunter X Hunter را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

مقالات مکمل:

مهم ترین مرگ ها در انیمه Hunter X Hunter
مهم ترین مرگ ها در انیمه Hunter X Hunter

برخی از این مرگ‌ها توانسته‌اند کل مسیر داستان انیمه را جا به جا کنند و توسعه شخصیتی زیادی برای برخی از شخصیت‌ها ایجاد کنند. ما در مقاله مهم ترین مرگ ها در انیمه شکارچی شکارچی قصد داریم به معرفی تعدادی از بپردازیم تا اطلاعات کامل‌تری درباره این تاثیرات داشته باشیم. پس در ادامه نوشتار مهم ترین مرگ ها در انیمه هانتر هانتر همراه ما بمانید تا با مهم ترین مرگ در انیمه Hunter X Hunter آشنا شوید.

بیشتر بخوانید:

بهترین انیمیشن های 2023

بهترین انیمه های سال 2023

Johness’

مهم ترین مرگ ها در انیمه Hunter X Hunter
Johness’

در ابتدای مقاله مهم ترین مرگ ها در انیمه Hunter X Hunter ، گون، کیلوا، لئوریو، کوراپیکا و Tonpa در مرحله سوم امتحان شکارچی 287 با یوهس روبرو شدند. جوهس قبل از زندانی شدن در برج ترفند، یک قاتل سریالی بدنام بود که با پاره کردن مردم با دست‌های خود، 146 نفر را کشت. در لحظه‌ای از عدالت شاعرانه، Killua با تیز کردن ناخن‌های خود و پاره کردن قلب یوهس، یوهس را به قتل رساند.

جوهس برای طرح ناچیز بود، اما این لحظه نمایشی از قدرت کشنده Zoldyck و اولین قتل در زمان واقعی Killua در مقابل دیگران بود. او قبلاً ذکر کرده بود که او یک قاتل آموزش دیده است، اما او هنوز مهارت‌های کشنده خود را به نمایش نگذاشته بود. اعدام جوهس نمونه‌ای از قدرت Killua را نشان داد و صحنه را برای توانایی‌های کشنده او رقم زد.

Kastro

مهم ترین مرگ ها در انیمه Hunter X Hunter
Kastro

قبل از قوس آرنا بهشت، بیشتر قدرت Hisoka اساساً ناشناخته بود. خود نن هنوز مفهوم جدیدی برای گون و کیلوا بود. اما هنگامی که بازی برگشت او با کاسترو بوارد مبارزه شد، هیسوکا خود را یک جنگنده بسیار باهوش و همچنین یک کاربر قدرتمند NEN ثابت کرد.

در اینجا بود که او استراتژی نبرد و تکنیک‌های نمادین NEN خود را نشان داد. Hisoka از Zetsu استفاده کرد تا هاله خود را قبل از رها کردن آدامس بانجی و تعجب بافت، هر دو توانایی NEN منتقل کند. تعجب بافت باعث شد که بازوی قطع شده او کاملاً بهبود یابد، در حالی که آدامس بانجی سرنوشت کاسترو را مهر و موم کرد. در حالی که قدرت باورنکردنی Hisoka قبلاً در آزمون شکارچی نشان داده شده بود، مرگ کاسترو به طور موثری قدرت مبارزاتی وی را اثبات کرد.

Uvogin

مهم ترین مرگ ها در انیمه Hunter X Hunter
Uvogin

Uvogin یکی از شرورهای شکارچی شکارچی بود و توضیح داد که چرا سرگرمی‌های او به سقوط او پایان یافت. هنگامی که Uvogin کاربر زنجیره‌ای مرموز را با کمک Shalnark پیدا کرد، به Kurapika اجازه داد تا جایی که می‌خواست بمیرد را انتخاب کند و معتقد است که او به راحتی حریف خود را شکست خواهد داد.

برنده مبارزه به سرعت در صحرای گوردو، جایی که انتقام کوراپیکا برای قبیله کورتا و زنجیره اش Nen بر اووژین غلبه کرد، تغییر کرد. هنگامی که Uvogin هنوز خواسته‌های خود را برای آشکار کردن __cpLocation گروه برآورده نمی‌کند، کوراپیکا قلب خود را با زنجیره داوری خود محاصره کرد، که سرانجام اووژین را به دلیل عدم رعایت وی کشته است. مرگ Uvogin عمیقاً بر رفقایش تأثیر گذاشت، که متعاقباً به یک قتل عام رفتند.

Pakunoda

مهم ترین مرگ ها در انیمه Hunter X Hunter
Pakunoda

فلاش بک Pakunoda یک پشت پرده کوتاه از گروه Phantom را ارائه داد و وی را به عنوان یکی دیگر از اعضای موسس از شهاب سیتی نشان داد. اگرچه او یکی از قوی‌ترین اعضای این گروه از نظر جسمی نبود، وفاداری او به عنکبوت‌ها و کرولو غیرقابل شکست بود، و استفاده از مرگ او از نن برای مانورهای آینده گروه مؤثر بود.

بعد از اینکه گروه گون و کیلوا را به خود گرفتند، و کوراپیکا – که هنوز هم به عنوان کاربر زنجیره‌ای ناشناخته عمل می‌کرد – کرولو را اسیر کرد، کوراپیکا خواستار این شد که پاکنودا تنها برای دیدار با آنها بیاید. پاکونودا بعداً خود را فدا کرد و خاطرات خود را به گروه داد و از این طریق اطلاعاتی در مورد کوراپیکا و کرولو در ازای زندگی خود در اختیار آنها قرار داد.

Kurt And Reina

مهم ترین مرگ ها در انیمه Hunter X Hunter
Kurt And Reina

خواهران و برادران جوان کورت و رینا از NGL از اولین انسانهایی بودند که به ملکه مورچه Chimera تغذیه می‌شدند. این نقطه شروع قوس مورچه‌های Chimera بود، و نوع تخریب هولناک مورچه‌ها را نشان می‌داد. تولد دوباره کورت به عنوان کلت سرانجام به یکی از نقاط عطف اصلی قوس تبدیل شد، زیرا کلت اولین مورچه‌ای بود که خاطرات باقیمانده از زندگی انسان خود را نشان داد. این خود تحقق بعداً در Welfin ،Palm و دیگران منعکس شد. این مرگ یکی از مهم ترین مرگ ها در انیمه Hunter X Hunter بود.

Pokkle

مهم ترین مرگ ها در انیمه Hunter X Hunter
Pokkle

اگر مرگ و میر کورت و رینا آرک مورچه‌های Chimera را آغاز کرد، Pokkle آن را با سرعت کامل تنظیم کرد. علاوه بر این، Pokkle اولین شکارچی بود که روی صفحه نمایش می‌میرد، زیرا هیچ شکارچی دیگری تا آن نقطه کشته نشده بود. Pokkle توسط Neferpitou کشف شد و مسیر آرک را برای بدتر تغییر داد.

Kite

مهم ترین مرگ ها در انیمه Hunter X Hunter
Kite

به عنوان یک شکارچی فوق العاده قوی و یکی از دوستان گینگ، مرگ کایت یکی از تکان دهنده‌ترین در شکارچی شکارچی بود. آخرین لحظات زنده او هنگامی اتفاق افتاد که او هاله تهدیدآمیز پیتو را حس کرد، به گون و کیلوا دستور داد که فرار کنند، سپس بازوی خود را به حمله پیتو از دست داد.

دفعه بعد که او نشان داده شد، او در حال حاضر مرده بود، و پیتو سر جدا شده او را نگه داشته بود. گذشته از اثبات شرارت پیتو و نشان دادن قدرت هاله آنها، پیش بینی می‌شود ناپدید شدن کایت نیروی محرکه گون در طول آرک مورچه‌های Chimera باشد. در حقیقت، تمام اقدامات وی به سمت هدف بازگشت کایت انجام شده است. عصبانیت و ناامیدی گون با فهمیدن اینکه کایت در تمام مدت مرده است، قدرت خطرناکی را برای کشتن پیتو در طی دیدار نهایی خود به او داد.

Rammot

مهم ترین مرگ ها در انیمه Hunter X Hunter
Rammot

مانند جوهس، راموت شخصیت اصلی نبود، ولی مرگ وی برای Killua بسیار حیاتی بود. این دو قبلاً یک بار ملاقات کرده بودند که Killua از Thunderbolt در Rammot استفاده می‌کرد قبل از اینکه گون با پانچ سنگ خود به مورچه برخورد کند. تروما به جسد راموت باعث شد او نن اورا را توسعه دهد و با مواجهه با Killua بار دوم، او مطمئن بود که Killua هیچ تطبیقی نخواهد بود.

در ابتدا، راموت در حال برنده شدن بود، زیرا Killua بیش از حد روی کلمات دستکاری Illumi متمرکز بود که چشم انداز ذهنی او را مسدود می‌کرد. اما تمایل Killua برای محافظت از گون بر ترس خود از Illumi غلبه کرد و به او اراده داد تا سوزن برادر بزرگ خود را از سرش استخراج کند. توانایی NEN که Illumi به معنای واقعی کلمه در Killua تعبیه کرده بود، دیگر او را تحت فشار قرار نداد و او راموت را در چند ثانیه شکست داد.

Zazan

مهم ترین مرگ ها در انیمه Hunter X Hunter
Zazan

اگرچه سایر اعضای گروه قدرت کشنده‌ای را در برابر سایر مورچه‌ها نشان دادند، اما فیتان ثابت کرد که وی در توانایی نن بسیار قدرتمند است و کالوتو را تحت تأثیر قرار داد، اما یکی دیگر از قاتل‌های زولدیک. این گروه مدتها پس از متوقف شدن سازگاری انیمه، در هانتر X هانتر تهدید شد.

Netero

مهم ترین مرگ ها در انیمه Hunter X Hunter
Netero

در انتهای مقاله مهم ترین مرگ ها در انیمه شکارچی شکارچی ، حتی در برابر شخصی مانند Meruem، ایثارگر اسحاق نترو بسیار حیرت انگیز بود. در نبرد بین بزرگترین شکارچی و پادشاه مورچه، Netero پس از عدم موفقیت در شکست Meruem با Guanyin Bodhisattva 100 خود، از گزینه نهایی خود استفاده کرد. او انگشتان خود را به قلب خود فرو برد تا بمب گل رز مرد فقیر را فعال کند، خود را منفجر کند و در این روند مروم را بکشد.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار مهم ترین مرگ ها در انیمه Hunter X Hunter سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *