سریال پدر گواردیولا چند قسمت است ؟ + [تیزر سریال پدر گواردیولا]

سریال پدر گواردیولا چند قسمت است ؟ برای تماشای تیزر سریال پدر گواردیولا و اطلاع از جزئیات سریال جدید شبکه خانگی فیلم‌نت همراه ما باشید.

سریال پدر گواردیولا چند قسمت است ؟

گفته شده است که این سریال دارای 27 قسمت خواهد بود.

درباره این سریال:

تیزر سریال پدر گواردیولا


سریال ایرانی پدر گواردیولا  یک سریال در ژانر درام، رازآلود و اجتماعی به کارگردانی سعید نعمت الله و تهیه کنندگی جواد نوروزبیگی می‌باشد. «پدر گواردیولا» عنوان سریالی جدید در شبکه نمایش خانگی است که از مهران مدیری، حمید فرخ‌نژاد و هنگامه قاضیانی به عنوان بازیگران این سریال یاد می‌شود.

مراحل ضبط این مجموعه به پایان رسیده و همچنان در حال آماده سازی نهایی است تا به انتشار برسد. این سریال به زودی از فیلم نت عرضه خواهد شد. نگارش فیلم نامه، سریال پدر گواردیولا برعهده سعید نعمت الله بوده است و در حال حاضر، مراحل فیلمبرداری و تدوین آن به پایان رسیده است. جواد نوروزبیگی نیز به‌عنوان تهیه کننده، سریال پر هزینه پدر گواردیولا شده است.

بهترین سریال های ایرانی پخش خانگی + [1401، 1400 و تمام دوران]

مهران مدیری، حمید فرخ نژاد، ستاره اسکندری، علیرضا خمسه، سیامک صفری، امیر مهدی ژوله، علی اوجی، مریم بوبانی، مرجان گلچین، نسیم ادبی، سارا خوئینی ها، نرگس محمدی، محمد رضا علیمردانی، امیر رضا دلاوری، محمد رضا هاشمی، مصطفی حبیبی منش و… در این سریال به ایفای نقش می‌پردازند.

سریال پدر گواردیولا اولین تجربه سعید نعمت‌الله در ژانر اجتماعی در شبکه نمایش خانگی است، که به عنوان یکی از کار‌های جدید این پلتفرم قرار به زودی عرضه شود. سعید نعمت‌الله از کارگردانان جوان و با سلیقه سیمنا ایران به شمار می‌رود. از نمونه کار‌های او می‌توان به آثاری همچون عقیق، برادر جان، پشت بام تهران، مدینه و زیر پای مادر اشاره کرد.

بیشتر بخوانید :


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *