حواشی پخش سریال پدر گواردیولا حمید فرخ نژاد + [دستمزد میلیاردی]

حواشی پخش سریال پدر گواردیولا حمید فرخ نژاد تا دستمزد میلیاردی بازیگران این سریال، از تیرماه امسال مورد توجه مخاطبان شبکه خانگی قرار گرفته است.

حواشی پخش سریال پدر گواردیولا حمید فرخ نژاد

درباره این سریال:

سریال پدر گواردیولا اولین تجربه سعید نعمت‌الله در ژانر اجتماعی در شبکه نمایش خانگی است، که به عنوان یکی از کار‌های جدید این پلتفرم قرار به زودی عرضه شود. سعید نعمت‌الله از کارگردانان جوان و با سلیقه سیمنا ایران به شمار می‌رود. از نمونه کار‌های او می‌توان به آثاری همچون عقیق، برادر جان، پشت بام تهران، مدینه و زیر پای مادر اشاره کرد.

نگارش فیلم نامه، سریال پدر گواردیولا برعهده سعید نعمت الله بوده است و در حال حاضر، مراحل فیلمبرداری و تدوین آن به پایان رسیده است. جواد نوروزبیگی نیز به‌عنوان تهیه کننده، سریال پر هزینه پدر گواردیولا شده است.

حواشی پخش سریال پدر گواردیولا
سریال پدر گواردیولا حمید فرخ نژاد

دستمزد‌های نجومی بازیگران سریال پدر گواردیولا سرتیتر خبر‌ها شد. بهمن بابازاده یکی از خبرنگاران حوزه موسیقی در توییتر خود نوشت که برای این سریال باید تیتر زد:

نجومی بگیران

جالب است بدانید که در سینمای ما پول‌هایی خرج می‌شوند که شمارش اعداد آن یکی از سخت‌ترین کارها است. پرداخت دستمزد‌های هنگفت به بازیگران این سریال حاشیه‌ساز شده است.

بهترین سریال های ایرانی پخش خانگی + [1401، 1400 و تمام دوران]

انتظار می‌رود با توجه به حواشی حمید فرخ‌نژاد، پخش این سریال که فیلمبرداری آن در تیرماه 1401 به پایان رسید، دچار مشکل شود. اما طبق اخبار جدید آن و با توجه به پخش سریال سقوط با بازی حمید فرخ‌نژاد، پخش سریال پدر گواردیولا به زودی آغاز خواهد شد.

مهران مدیری، حمید فرخ نژاد، ستاره اسکندری، علیرضا خمسه، سیامک صفری، امیر مهدی ژوله، علی اوجی، مریم بوبانی، مرجان گلچین، نسیم ادبی، سارا خوئینی ها، نرگس محمدی، محمد رضا علیمردانی، امیر رضا دلاوری، محمد رضا هاشمی، مصطفی حبیبی منش و… در این سریال به ایفای نقش می‌پردازند.

از دیگر بازیگران آن می‌توان به آرش عدل پرور خواننده اشاره کرد که بیان شده او مبلغی نزدیک به ۲ میلیارد دریافتی داشته است. مبلغ قرارداد حمید فرخ نژاد، نام او را پس از مهران مدیری، به عنوان نفر دوم این لیست قرار داده است. فرخ نژاد طبق گفته‌ها مبلغی حدود ۴ میلیارد تومان دستمزد گرفته است.

لازم به ذکر است که حضور فاطمه معتمدآریا یکی از شایعات سریال پدر گواردیولا است که البته حضور خود را در سریال پدر گواردیولا در صفحه شخصی اش تکذیب کرد.

بیشتر بخوانید :


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *