اقدام جدید نتفلیکس برای جلوگیری از به اشتراک گذاشتن حساب کاربری

اقدام جدید نتفلیکس برای جلوگیری از به اشتراک گذاشتن حساب کاربری افراد، شرایط را برای کاربران سخت کرد. به این ترتیب امکان سوءاستفاده کاربران کاهش می‌یابد.

اقدام جدید نتفلیکس

نتفلیکس تخمین زده است که بیش از 100 میلیون کاربر در سراسر جهان از طریق اعتبار ورود به سیستم شخص دیگری از این سرویس استفاده می‌کنند. امیدوار است که با پایان دادن به اشتراک گذاری حساب، درآمد جدیدی را به شرکت وارد کند.

حساب‌های نت‌فلیکس به زودی فقط بین اعضای خانواده قابل اشتراک‌گذاری خواهند بود و طبق گزارش‌ها، این غول استریم قصد دارد تغییراتی را در سیستم رمز عبور خود اعمال کند. از کاربران خواسته می شود که دستگاه های خود را با استفاده از برنامه یا وب سایت Netflix برای اتصال به شبکه مرتبط با مکان اصلی خود در حساب‌های خود ثبت کنند.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های نتفلیکس

بهترین فیلم های نتفلیکس

شرایط جدید داشتن اکانت در نتفلیکس

شرایط جدید داشتن اکانت در نتفلیکس
شرایط جدید داشتن اکانت در نتفلیکس

نتفلیکس از کاربران می‌خواهد که حداقل هر 31 روز یک بار از سرویس پخش در دستگاه ثبت شده خود استفاده کنند یا در خطر حذف دستگاه از حساب خود قرار می‌گیرند. ظاهراً سیستم جدید، کاربرانی را که سعی می‌کنند از طریق یک دستگاه ثبت‌نشده وارد حساب کاربری خود شوند مسدود می‌کند و در عوض آنها را به یک درخواست برای اشتراک جدید Netflix هدایت می‌کند.

اما اقدام دیگر نتفلیکس این است که اگر سیستم شما در مکان ثبت شده نباشد و قصد ورود به حساب کاربری‌تان را داشته باشید، باز هم اکانت شما مسدود خواهد شد. به این ترتیب افرادی که مسافرت‌های بسیاری می‌روند دچار مشکل می‌شوند. برای جلوگیری از این اتفاق، نتفلیکس کدی موقت به صاحب حساب ارسال می‌کنند که فقط به مدت یک هفته فعال خواهد بود. با استفاده از این کد می‌توانید هنگام سفر نیز وارد حساب خود شوید.

عاشقانه‌ترین فیلم‌های نتفلیکس

نتفلیکس قصد دارد که به زودی این سیستم را در تمامی کشور‌ها اعمال کند. هر چند که باور دارند برخی از کاربران ممکن است دیگر اشتراک شان را به خاطر شرایط جدید تمدید نکنند و با افت تعداد کاربر مواجه شوند، اما به نظر می‌آید که این سیستم در دراز مدت درآمد را افزایش دهد.

گرگ پیترز، مدیر عامل نتفلیکس ادعا کرد که این شرکت همچنان در تلاش است تا نیازهای کاربران خود را با معرفی یک ردیف اشتراک ارزان‌تر با پشتیبانی از تبلیغات برآورده کند.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *