انتقاد جنجالی تهیه کننده فیلم چرا گریه نمیکنی [+ویدیو]

روز گذشته نشست خبری جشنواره‌ی فجر حواشی زیادی را به همراه داشت و انتقاد جنجالی تهیه کننده فیلم چرا گریه نمیکنی جزو بزرگ‌ترین جنجال روز گذشته به‌شمار می‌رفت.

فیلم جدید علیرضا معتمدی روز گذشته، ۱۵ بهمن ماه، در سالن پردیس ملت، برای اهالی رسانه نمایش داده شد. در نشست مطبوعاتی این فیلم فقط تهیه‌کننده‌ی این فیلم حاضر شد و تهیه کننده و گلایه‌های شدیدی از برخی از عوامل داشت.

بیشتر بخوانید:

تسلیت مصطفی زمانی به مردم در جشنواره فجر

لیست بازیگرانی که جشنواره فجر را تحریم کردند

چه فرشی جایگزین فرش قرمز در جشنواره فجر شد

انتقاد جنجالی تهیه کننده فیلم چرا گریه نمیکنی

در ادامه می‌توانید ویدئوی انتقاد شدید تهیه کننده چرا گریه نمیکنی را ببینید:

رضا محقق، درباره‌ی اینکه در مورد آثار او به عنوان رانت می‌گفتند، گفت:

امروز تنها آمدم اینجا، حرف‌های بسیاری شنیدم. برخی می‌گویند از رانت استفاده کرده‌اید. اگر می‌خواهید با من مخالفت و دشمنی کنید، شرافتمندانه دشمنی کنید. فیلم‌هایی که ساخته‌ام همگی پول تولیدشان ۴۰۰ تومان هم نشده است. این چه رانتی است؟

انتقاد رضا محقق با سوال اینکه چرا عوامل نیامدند ادامه داشت و او گفت:

نیامدن کارگردان بی‌احترامی به اصحاب رسانه است. من نمی‌توانم برای آقای علیرضا معتمدی تعیین تکلیف کنم که بیاید یا نیاید. تهیه کننده صاحب اثر است و تصمیم می‌گیرد کاری در جایی باشد یا نباشد و من تصمیم گرفتم که باشم.

وی در ادامه گفت:

جامعه ما شفاف است و در همه جای دنیا اختلاف سلیقه وجود دارد. من از همه عوامل چرا گریه نمی‌کنی که من را تنها گذاشتند، قدردانی می کنم. چرا سینما را نمی‌توان خاموش کرد. مسائلی مطرح شد و گفتند آقای معتمدی نمی‌دانسته که فیلم در جشنواره فجر ارائه شده، من پیامکی از او دارم که اعلام کرده نسخه‌ای از فیلم را تحویل جشنواره بدهم. نباید وسط بازی کنیم.

ویدئوی انتقاد شدید تهیه کننده چرا گریه نمیکنی

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *