تاریخ انتشار فصل 2 سریال The Last of Us

همانطور که می‌دانید، سریال آخرین بازمانده از ما برای فصل دوم تمدید شد. در این نوشتار، تاریخ انتشار فصل 2 سریال The Last of Us را اعلام می‌کنیم.

تمدید فصل دوم سریال The Last of Us ، یکی از مهمترین خبرهای دنیای سینمایی و تلویزیونی بود که چندی پیش اعلام شد و حالا شبکه‌ی HBO، تاریخ پخش فصل دوم سریال آخرین بازمانده از ما را منتشر کرد.

بیشتر بخوانید:

فن تئوری های علمی سریال The Last of Us

نقد و بررسی قسمت اول و دوم سریال آخرین بازمانده از ما

دانلود رایگان و بدون سانسور قسمت 1 سریال The Last of Us

صحبت های کارگردان The Last of Us درباره پاندمی قارچ

تفاوت سریال The Last of Us با Game of Thrones

بهترین سریال های 2023

تاریخ انتشار فصل 2 سریال The Last of Us

آخرین بازمانده از ما برای فصل دوم تمدید شد

ساخت فصل دوم سریال لست آو آس (The Last of Us) به صورت رسمی تایید شده و اکنون اطلاعاتی از تاریخ آغاز فیلم‌برداری آن منتشر شده است. پدرو پاسکال که در حال تبلیغ فصل سوم سریال The Mandalorian است، درباره زمان آغاز فیلم‌برداری فصل دوم لست آو آس صحبت کرد. بنابر گفته‌های پاسکال این احتمال وجود دارد که فیلم‌برداری فصل دوم این اقتباسِ بسیار محبوب در بهار آغاز شود.

تاریخ انتشار فصل 2 سریال The Last of Us
تاریخ انتشار فصل دوم آخرین بازمانده از ما

سریال، آخرین بازمانده از ما یا همان The Last of Us، یک مجموعه‌ی تلویزیونی آمریکایی در ژانر درام پسا آخرالزمانی است که به دست کریگ میزن و نیل دراکمن، برای شبکه‌ی HBO ساخته شده است.

همانطور که مشاهده کردید شبکه‌ی HBO، پس از انتشار دو قسمت و بازخوردهای مثبتی که از سمت هواداران دریافت کرد، این سریال را برای فصل دوم نیز به تمدید رساند. طبق برنامه‌ریزی‌هایی که صورت گرفته، این سریال برای فصل دوم تمدید شد و طبق گفته‌های رسانه‌های خارجی، فصل دوم این سریال روایات قسمت دوم بازی را بازگو می‌کند.

در ادامه می‌توانید تصویری از قسمت دوم سریال آخرین بازمانده از ما را مشاهده کنید:

تاریخ انتشار فصل 2 سریال The Last of Us
تمدید فصل دوم سریال The Last of Us

همانگونه که مشخص است، این سریال توانست هواداران دنیای بازی را راضی نگه‌دارد و حالا به دنبال ساخت فصل‌های بیشتری نیز می‌باشند. به گفته‌ی برخی از خبرگزاری‌های نزدیک شبکه‌ی HBO، تاریخ انتشار فصل دوم آخرین بازمانده از ما ، به تاریخی نامعلوم از سال 2024 موکول می‌شود که هنوز تأیید رسمی نشده و به محض تأییدیه رسمی از سوی شبکه، این مطلب آپدیت می‌گردد.

فصل دوم سریال The Last of Us اوایل سال ۲۰۲۵ پخش می‌شود. بلا رمزی (Bella Ramsey)، بازیگر شخصیت الی در مصاحبه جدیدش اعلام کرد که احتمالا در اواخر سال ۲۰۲۳ یا اوایل ۲۰۲۴ فیلم‌برداری برای فصل دوم سریال The Last of Us را آغاز خواهند کرد. از این رو انتظار می‌رود که پخش سریال در اواخر سال ۲۰۲۴ یا اوایل ۲۰۲۵ شروع شود.

بیشتر بخوانید:


One thought on “تاریخ انتشار فصل 2 سریال The Last of Us

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *