خلاصه داستان قسمت اخر سریال پوست شیر فصل دوم

به تازگی خلاصه داستان قسمت اخر سریال پوست شیر فصل دوم در رسانه های مجازی فارسی لو رفته است و به اصطلاح ای سریال را برای بسیاری از کاربران اسپویل شد.

سریال پوست شیر به کارگردانی جمشید محمودی و تهیه ‌کنندگی جواد نوروزبیگی در سال 1401 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر اجتماعی می‌باشد. این سریال یکی از پربازیگر ترین سریال های نمایش خانگی می‌باشد که بازیگرانی همچون شهاب حسینی, هادی حجازی فر, مهرداد صدیقیان, پردیس احمدیه, پانته آ بهرام به ایفای نقش می‌پردازند.

بیشتر بخوانید:

دانلود رایگان سریال پوست شیر فصل 1 و 2 + [از قسمت 1 تا 16]

خلاصه داستان قسمت اخر سریال پوست شیر فصل دوم

  • داستان آخرین قسمت سریال محبوب پوست شیر فصل دوم
خلاصه داستان قسمت اخر سریال پوست شیر فصل دوم
داستان آخرین قسمت سریال محبوب پوست شیر فصل دوم

گویا دو پیشبینی برای قسمت آخر وجود دارد. اول اینکه کار ناپدری ساحل و پسر کافی شاپ دارو دوست دختر سابق صدرا است. تو قسمت دوم یک سکانس ناپدری ساحل  به صورت مدام سیگار می‌کشد و یه لحظه دوربین بر روی کفش های او زوم می‌شود که کفش هایش خاکی بوده و مدام می‌لرزد انگار که از یک صحنه هولناک بیرون اومده است. تو قسمت یک هم اگر دست‌ها و تیپ پسر مسئول کافی شاپ رو ببینید متوجه می‌شوید همان دستای پسری بوده که ساحل را در اسارت خود گرفته است. اتفاقا در قسمت یک چند بار دوربین زوم بر رو دستان این پسره می‌شود.

پیشبینی دوم این است که صدرا در شمال لحظه به لحظه نعیم و دخترش را تعقیب نکرد؟ پس اتفاقات و بیهوشی نعیم و دزدیدن ساحل را دیده؟ پس امکان دارد کار خودش باشد. او سه نفر مورد نظر خودش انتخاب کرد و با پول دادن به آن ها و فیلم تجاوز ساختگی اینکار را انجام داد تا ساحل پیش ناپدریش در خارج نرود و او را از دستش ندهد؛ زیرا ساحل دیده صدرا را با دختر دیگری دیده بود. البته صدرا شریکی نیز هم دارد و او سه نفر در دیدار رودرو، صدرا را نشناخته زیرا فقط به صورت تلفنی به آنها دستور می‌داد و به آن‌ها پول می‌رساند.

داستان آخرین قسمت سریال محبوب پوست شیر فصل دوم

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


4 thoughts on “خلاصه داستان قسمت اخر سریال پوست شیر فصل دوم

  1. به نظر ماجرای ربایش ساحل نمی تونه کار ناپدری یا دوستش، صدرا باشه. چون اگر بیننده ها به یاد داشته باشن در قسمت چهارم از فصل اول سکانسی هست که نشون میده ناپدری ساحل (بهزاد) که مثل بقیه فهمیده ساحل کشته شده گوشه ای از خونه نشسته و در خلوت خودش در حالی که داره گریه می کنه داره فیلمی از ساحل رو می بینه و داغ دلش تازه میشه. مسلما فردی که چنین کار پلیدی رو مرتکب شده باشه هیچ وقت در تنهایی و به دور از چشم دیگران نمی تونه تا این اندازه غمگین و سوگوار باشه. و در مورد صدرا هم اگر واقعا نقشی در این اتفاق داشت هیچ وقت تا این حد مصر نبود به دنبال عوامل جرم بگرده و اگر دستی در کار داشت حتما نریمان غلامی یا صمد رو باید می شناخت و از طرفی وقتی اونها گیر افتادن می تونستن به راحتی صدرا رو لو بدن.
    من حدس می زنم فرد اصلی و گرداننده این داستان هولناک در گذشته با نعیم برخوردی داشته و حالا داره به ناحق انتقام می گیره و چیزی رو تلافی می کنه…

  2. و مورد دیگه درباره سریال پوست شیر این که فرضیه ساختگی بودن صحنه تجاوز کاملا مردود هست چون نریمان غلامی چند قسمت قبل زمانی که به چنگ نعیم و دوستانش افتاد صراحتا به نقش خودش در تجاوز به ساحل اعتراف کرد!

  3. به نظر من کار یکی هست ک هنوز مشخص نشده چون چند تا بازیگر روی آنتن نیومده حتمن ی زن هست من به نظرم کار خواهر رضا پروانه باشه چون دستش بانداژ شدس اگه کار اون نباشه کار بهزاد یا شاهین (دوست صدرا) میتونه باشه چون خدش عاشق ساحل بوده و میخواسته اونو از چشم صدرا بندازه

  4. کار خواهر رضا پروانه هست.دلیلش این کاراش هم کینه قدیمی بوده.احتمالا مال زمانی که نعیم از تو آتیش گرفتن خونشون نجاتش داده.شاید آتیش سوزی عمدی خود دختره بوده .
    در هر صورت به دختره ربط داره .چون بدون هیچ دلیلی تو فیلم بوده تا الان.
    و تو چند صحنه هم که نشون داده شد مدام از. تیز بینی و هوشش و مرموز بودنش نمایش داده شده.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *