کاهش بیش از 2 میلیون مشترک در دیزنی پلاس [+جزئیات]

دیزنی پلاس یکی از سرویس استریم‌های تازه تأسیس می‌باشد و به تازگی خبری در مورد کاهش بیش از 2 میلیون مشترک در دیزنی پلاس منتشر شد.

دیزنی 2.4 میلیون مشترک را در سه ماه پایانی سال 2022 از دست داد. اولین کاهش سرویس استریم از زمان راه اندازی دو سال قبل. به گفته ورایتی، کاهش مشترکان بیشتر به دلیل دیزنی هاتستار، نسخه‌ای از سرویس ارائه شده در هند و مناطق منتخب جنوب شرقی آسیا است.

کاهش بیش از 2 میلیون مشترک در دیزنی پلاس

  • کاهش 2 میلیون مشترک در دیزنی پلاس
کاهش بیش از 2 میلیون مشترک در دیزنی پلاس
کاهش 2 میلیون مشترک در دیزنی پلاس

در سه ماهه اول سال 2022، دیزنی هاتستار 3.8 میلیون مشترک کاهش یافت و سال تقویمی را با 161.8 میلیون مشترک به پایان رساند. دیزنی هاتستار حق پخش جریانی لیگ برتر هند را در اواسط سال 2022 از دست داد. قبل از از دست دادن این حقوق، نزدیک به 8 میلیون مشترک در سه ماهه اول سال در Disney+ ثبت‌نام کردند و تخمین زده می‌شود نیمی از آنها از دیزنی هاتستار بودند.

علیرغم این کاهش قابل توجه، در ایالات متحده و کانادا، دیزنی پلاس همچنان حدود 200000 مشترک به دست آورد و تعداد مشترکین کل به 46.6 میلیون نفر رسید. درآمد مستقیم این شرکت با مصرف کننده 13 درصد افزایش یافت و به 5.3 میلیارد دلار رسید، اگرچه زیان عملیاتی آن نیز 78 درصد افزایش یافت و به 1.05 میلیارد دلار رسید.

کاهش 2 میلیون مشترک در دیزنی پلاس

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *