فیلمبرداری فیلم Venom 3 آغاز شد !

پس از موفقیت گیشه‌ای که سونی با فیلم Venom 2 کسب کرد و تأیید کرد که قسمت سوم ساخته می‌شود، تام هاردی، از آغاز فیلمبرداری فیلم Venom 3 خبر داد.

پس از اینکه سال گذشته سونی پیکچرز، چراغ سبز فیلم Venom 3 را به خود اختصاص داد، صبح امروز، تام هاردی بازیگر اصلی نقش Venom، از شروع فیلمبرداری فیلم ونوم 3 گفت.

آغاز فیلمبرداری فیلم Venom 3

در ادامه می‌توانید تصویری از فن مید ونوم 3 را ببینید:

آغاز فیلمبرداری فیلم Venom 3
شروع فیلمبرداری فیلم ونوم 3

تام هاردی از زمانی که برای ایفای نقش در فیلم Venom 3 معرفی شد، در خط اول تبلیغات این فیلم بوده است. این بازیگر، قبلاً نیز تایید کرده بود که مراحل نوشتن فیلمنامه برای این سه دنباله آغاز شده است، ممکن است به‌زودی به پایان برسد.

اخیراً یک شایعه از سمت منابع نزدیک پخش شده که نشان می‌دهد که مراحل ساخت فیلم Venom 3 قرار است در سپتامبر امسال به پایان برسد. بامداد امروز، تام هاردی تأیید کرد که فیلمبرداری این فیلم، آغاز شده است.

آغاز فیلمبرداری فیلم Venom 3
فیلمبرداری فیلم Venom 3 آغاز شد

فیلمبرداری فیلم Venom 3 آغاز شد !

ونوم یا همان Venom، یک فیلم ابرقهرمانی آمریکایی بر پایه‌ی شخصیتی به همین نام از مارول کامیکس است که در سال ۲۰۱۸ منتشر شد. تولید این فیلم بر عهده‌ی کلمبیا پیکچرز با مشارکت مارول و تنسنت پیکچرز بوده است.

داستان این فیلم، با سقوط سفینه فضایی شرکت بنیاد حیات به مدیریت کارلتون دریک آغاز می‌شود. سفینه که حامل موجوداتی بیگانه به عنوان سیموبیت می‌باشد در منطقه ای از شرق آسیا سقوط می‌کند سپس نیروهای دولتی دو سیموبیت را سالم بیرون می‌آورند که یکی از آنها ونوم نام دارد.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *